so sweet! Als het kon had ik je een dikke knuffel gegeven! Dat deze mooie wens van jou mag uitkomen kip11!
Dat geloof ik best hihiihi Ach ik praat mezelf volgens mij nu echt symptomen aan hahaha, waar is lindaS want die word volgens mij ook gek van al haar symptomen, kunnen we samen gek doen
Bon tardi deze tardi, wij genieten hier nog eventjes van Goeiemoggel hoor! *nee hoor, deze afdeling doet geen sproetjes* hahaha, heb de reclame op Youtube gezien! @ Bloempje: dat zijn idd opgezette borstklieren, heb je daar altijd last van rond je NOD of menstruatie? @Linniekippie: Linniekip - Dr. Linniekip - Kluskip - Parakip - Linnie dikkip hahhaha, je bent meer een multifunctikippie! @ Delikippie: samen in een bootje whoehahahaha @ Everybody else: awmigod, moet elke keer gewoon minimaal 15 pagina's terug lezen! Lijkt wel of het steeds erger wordt hihihi, lig steeds in een deuk van het lachen @ Degene die op het wachtbankje zitten: laat je niet op je kop zitten... @ Degene die in de lappenmand(hok) zitten: suc7! @ Degene die echt niet weten waar ze aan toe zijn: niet bang zijn, de klok gaat niet minder hard lopen, het wordt vanzelf een keer tijd om te testen, hoe vervelend dat nu ook mag klinken.... Geduld! Mijn haantje ging vanochtend al vroeg naar het werk en ben nog een dagje vrij, maar gelijk al weer wakker natuurlijk (is hier nu vijf voor acht)... We gaan vanmiddag naar de HA, die gaat waarschijnlijk een bloedtest doen etc en een lichamelijk onderzoek... Weet natuurlijk wel dat ik zwanger ben, maar dit is DE bevestiging! Het werkt hier waarschijnlijk toch net iets anders dan in NL, we lopen hier nog een beetje achter... Vind ik eigenlijk helemaal niet erg, vind het super om eerst naar de HA te gaan, beetje horen hoe alles hier geregeld is! Lieve kippetjes, veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer voor jullie allemaal! Klus, klus!
Hey Klappie! Pffff, je moet eens wat vaker langstokken, wat een verhaal, whahahaa.... Succes bij de HA vanmiddag en geniet nog lekker van je vrije daggie! Dikke klus, oh nee hoeft niet meer
wat is het hier toch altijd druk zeg, maar wel fijn dat je zo je gevoelens met andere kunt delen die in hetzelfde schuitje zitten
*duikt op* Ben ik weer! En jeps, hier nog steeds vreemde klachten! Mijn onderbuik is gewoon aan het rommelen, maar of het echt als ongikrampen voelen, dat weet ik eigenlijk niet meer! Dus bloempje, wij gaan gaan samen lekker gek doen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik ga ook voor een positief 2008, zwanger en al! Ik heb al de hele dag welbekende 'ik moet plassen' gevoel! Dat is echt zwaar irri
Hihi, Delikipje, weet je wel zeker dat het koud is? Onvoorstelbaar, maar ik heb het hier ook gewoon steeds koud, terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan! Iedereen verklaart me voor gek.... HORMONEN! @Linkippie; hoest nou? Wauw, ik wordt nu ook ongeduldig, GA NOU "S TESTEN! hahaha
OKK; Linnie heeft je echt gemist! Ik heb gisteren al getest.. NEGATIEF Maar heb jij mijn conclusie nr. 1085 nog niet gelezen? Volgens deze prachtige conclusie (zelf bedacht natuurlijk) kan ik pas de 16e testen Ghehehehe!
Nou op het moment is het hier wel echt koud, andere schijnen er ook last van te hebben en het is incl. mannen dus het kan niet bij iedereen aan een zwangerschap liggen, hahaha.... Die hormonen zijn vervelend... Kom soms echt rot uit de hoek vooral tegen mijn haantje... Hij zei laatst al als grapje, gaat dat 9 maanden zo door hahha... Hoop het zelf ook niet eigenlijk maar ja!
Ik heb het ook koud, maar mijn hoofd is vuurrood! Hahaha! Dus iedereen vraagt aan me of ik het warm heb, NEEEEEEEEEEEEEEE!
Ja, ik heb jou ook gemist *OKK zit momenteel met tranen in haar ogen, de liefde, aandacht en lieve woorden worden haar hormonen eventjes te veel* O ja, dat is die conclusie van 24 cyclusdagen toch? Hahaha, lieverd, ik wordt soms helemaal horendol van je hihihi, je lijkt nl een beetje op mij! Hoop zo dat je snel zwanger wordt! Wat ik nu voel gun ik gewoon iedereen op dit forum....
Klapkip : Hai! Nee vandaar mijn vraag. Ik heb altijd wel gevoelige (.)(.) rond Nod maar deze klieren zijn 'nieuw' Hahaha leuk he die reclame! m'n haantje word er gek van, ik groet hem vaak met goeiemoggel smorgens, kan ie niet tegen! hihihi. Oh spannend, succes bij de h.a. Die gaat het jullie bevestigen en dan pas je ga jullie echt beseffen. Toppie hoor, gefeliciteerd nog he! vang vang vang die veertjes! Lindakip : Aaah daar ben je weer! heb jij ook beurse (.)(.) ? hahaha en rommelende darmen heb ik ook maar dan betekend dat dat ik weer moet gaan eten, en dat doe ik om de twee uur, ben bloempjeeetmonsterkip hahahahha En oh ja heb het ook heel warm, kan iemand me bevestigen dat we in de winter zitten i.p.v de zomer ?
Je wilt niet weten wat mijn haantje gister allemaal aan het beKIPstoven was met de vriend van mijn omiekippie... Hij was zo vervelend, ik was ZO ONTZETTEND PISSIG! En het volgende zit ik dan bijna weer te janken.... @Linkippie: Is dat je kippekammetje? Kunnen ook hormonen zijn... Heb je ook rode handpalmen?
*geeft elk kippetje een digitale knuffel* Zo, ik voel me ook weer helemaal positief vandaag! Jippie! Ik krijg nu steeds meer het idee dat ik toch niet meer ongi ga worden dit jaar, dus ik maak me er nu iets minder druk om! En ook krijg ik nu wat meer feeling bij het idee dat het echt nog wel mogelijk kan zijn dat ik zwanger ben ondanks mijn negatieve test! Stel dat ik echt pas 7 december mijn innesteling had (ivm baileys slijm ) dan is het logisch dat ik negatief test! En heb ook sinds dit weekend klachten, terwijl ik toen nog niet eens aan deze conclusie had gedacht! Dus ik ben gewoon 1 en al positiviteit op het moment! Dat laatste moet ik er wel even bij zetten, want het kan elk moment omslaan! Whahaha