Dat is het eigenlijk! Ik heb het loei warm , maar als ik m'n truitje uit doe dan heb ik het ijskoud. OMG WAT HEB IK? Kip11 : Graag gedaan hoor, positief moet je altijd blijven. We komen er wel he.
@ OKK: Uhhmm, Ja ik heb hele rode handpalmen! hahahaha! Daar heb ik nog nooit naar gekeken, maar het klopt ja! Ben ik nu ziek? Ach lief Klapkipje, daarom heb ik je ook gemist! You're a sweetheart! @Bloemkipje; Mijn darmen zijn weer in orde! Ik merk wel dat ik nu sneller misselijk word van de honger.. En mijn boobs zijn prima in orde! Heb ik geen last van! @Delikipje; Haha! Is de verwarming uitgevallen?! Bah zeg..
Ik zit nu ook naar mijn handpalmen te staren, word er haast scheel van. Ze zijn rood, wat bekend dat?
Linkippie, welke linkippie ben je nu eigenlijk op de Hyvessite? Tok tok tok.... Lieve kippetjes, als je het het ene moment warm hebt en dan weer koud, nee, dat zal toch niet.... dat heeft mijn (omie)mammie nu ook whoehahahahaha GRAPJE! Denk dat het HORMONEN zijn........... Dat is voor mij vandaag het woord van de dag: "HORMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNEEEEEEEEEENN"enenenenenenen Sorry, ben meelig, ik moet mijn bed uit want ik moet van alles regelen, maar ben zo verslaafd! @Overspannenkipje; dit kippetje is meer het "ik-weet-dat-ik-last-heb-van-hormoontjes-maar-ben-toch-nog-steeds-pissig"kipje!
Ohhhhhhhh, lieverd, als ik dat toch 's voor je kon regelen! Denk dat je gewoon naar Aruba toe moet komen, is namelijk een erg vruchtbaar eiland....!
Die met die heerlijke scheelkijkende foto op mijn profiel! Tja, was ook in een melige bui! Ghehehe! Pfff, ik heb hoofdpijn, maar dat komt echt door mijn werk vandaag! Heb nu even lunchpauze opgenomen! Maar ik ben nu ook benieuwd, wat houden de rode handpalmen in?!
ARUBA, HERE I COME! Kan ook wel wat zonnestraaltjes gebruiken! (alhoewel, heb al zo'n rode kop, ghehehe)
hahahhaa laten we het alsjeblieft daarop houden, het zijn de hormonenneeeeeeeeeeeen! Hoe meer ik lees op het forum hoe meer klachten ik krijg lijkt het wel, dus ik neem m'n lichaam niet meer serieus :-# en doe alsof ik geen enkele klacht meer heb. Zo lekker puh. Kipjes ik moet wat boodschapjes doen maar ik vind het hier super gezellig dat ik gewoon vastgekluisterd zit hier hihi. Lees jullie gauw weer. Nu ECHT weggie. Liefs Bloemkip.
Vandaag is rood de kleur van mijn palmen.... Vandaag is blauw de kleur van mijn lippen... Vandaag is wit de kleur van mijn? Ideeen?
Bij mij zijn rode handpalmen altijd een teken dat er HORMONEN actief zijn (hihihi, sorry! Woord van de dag ) in je lichaam... Had gelezen dat dat ook een teken kan zijn van zwangerschap, maar heb er juist last van als ik ongie moet worden... Heb nu nl helemaal geen rode handpalmen meer! O ja, en over blauwe lippen gesproken, heb nog nix zelf kunnen ontdekken, moet toch nog maar 's aan mijn haantje vragen om te koekeloeren hahaha, die durft mij nu bijna niet meer aan te raken, veel te bang dat ie een slag voor zijn hasses (hanekam) krijgt hahaha (grapje)
Nieuwe conclusie! Het bloed kan er beneden niet uit, dus gaat nu allemaal verzamelen in mijn handpalmen 8) Deze komt echt op nummer 1 in mijn conclusie-top-20.000! Vandaag is wit.... de kleur van mijn string!
Linkippie! Ik heb een lekkere boxer van Calvin Klein aan...... Ooit eens van iemand gekregen?!?! Tijdens mijn Kippenfeest (geiten hahaha)
Whahahaha drupvocht die kende ik niet OKK! Maar uhh, wit=de kleur van m'n string hahahhaa.... jaaaaaa of: maandverbandje inlegkruisje tampon jou conclusie LinnieMafkippie: kan me er helemaal in vinden! Klinkt echt superlogisch, whahahha