Oei, maak me gek! Ik heb helemaal geen witte string aan hoor, maar moet wel eerlijk bekennen dat ik nog een beetje 'drupvocht' van het klussen (gisteren) ben verloren Whahaha!
Ja Delikipje *OKK doet erg serieus, terwijl ze moeite heeft haar lach in te houden* Denk dat Dr Linkippie inmiddels al het bloed op een bepaalde plek heeft verzameld, in dit geval dus haar kippehoofdje en haar kippehandjes... NEEEEEEEEEEHHHH! Ken je dat echt niet? Theo en Thea, dan is Theo Professor Zuurbekje en die heeft het dan over drupvocht hihihihi errug grappig! Heb daar vroeger een keer een tape van gehad (niet meer voor te stellen en ik voel me ineens heel erg oud hahahaha)
Kipje, kipje toch! Whoehahahaha, dat is inderdaad het vocht waar ze eigenlijk op doelen bij Theo en Thea!
Denk dat dat een beetje van voor mijn tijd is... Niet dat jij oud bent natuurlijk, hahaha.... Ik heb natuurlijk veel gekeken naar ze maar kan me niet herinneren waarover het ging?
Ja kippetjes, kom idd gewoon allemaal hier naar toe! Kunnen we de hele dag over dit soort dingen kakkelen hihihihi, volgens mij worden we dan ineens gek van elkaar!
Met al dat geklus van Linnie kun je het volgens mij niet echt "drup"vocht noemen volgens mij zijn dat liters! Wahahahhahaha......
Lieve kippetjes, deze toekomstige mammakip en haar ienieminniekuikentje moeten nu echt nodig wat dingen gaan regelen.... Hebben nl een huis gekocht en daar moet van het weekend stromend water zijn ivm metselen ed! Spreek jullie later lieve kippies!
Ahhhhhhhhh jullie moeten blijven.... Maar ja, als je water nodig hebt dit weekend moet je dat wel gaan regelen natuurlijk om te metselen heb je wel wat meer nodig als alleen wat 'drupvocht'
Hihihi, ben nog niet weg hoor, mijn mams ligt nog te slapen, dus wacht nog heel ff......... Whoehahahah, ja...........en drupvocht heeft ook niet de benodigde cohesieve capaciteiten (WAT?!?!?!?!?)
HUH?! en jij bent 5 weken en 3 dagen?! Ik snap niks van die berekening had op zo'n site mjin laatste menstruatie dag ingegeven en daar stond wanneer ik dan zou kunnen bevallen evt. en die datum hou ik aan maar klopt geen ruk van, want 4 weken geleden was ik nog harstikke ongesteld volgens mij.... Maar ja, er moet wat staan! Maar ik vind 08/08/2008 wel een leuke dag, zullen we daar voor gaan?!
JAAAAAAAAAAHHHH! En wie dat voor elkaar krijgt die wint ehm, ehm, ehm, ehm, een doosje Amstel Bright?
klopt delikippetje. een zwangerschap duurt gemiddeld 40 weken gerekend van de eerste dag van de menstruatie. een ovulatie dag is namelijk niet makkelijk vast te stellen. de verschillen tussen de cyclussen zijn waarschijnljik meegerekend in de tijd waarop je er nog over zou moeten doen. maar 08-08-2008 lijkt me inderdaad een mooie datum, lekker makkelijk te onthouden.
I know, maar lijkt ineens zolang al zwanger... Maar ik heb mijn ei sprong goed gevoeld hoor! Was meer alsof er een baksteen sprong!