[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Klopt idd, ik heb mijn eisprong kunnen vaststellen door zon ovulatietest te doen, en dat was op 21 november... Mijn eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 4 november, dus weet ook niet precies of het klopt?

Ga t vanmiddag wel ff aan de HA vragen wanneer zij denkt dat het kuikentje komt...

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaaaa..... Normaal zou ik zeggen baileys maar met al die verhalen over baileys afscheiding ga ik maar voor de Amstel idd!

3. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Wauw, Linniekippie! Over mooie kippetjes gesproken whoehaaa! Wat heb jij een gave topjes! Waar heb je die gekocht? Tok, tok, vertel, vertel! (zit ff te koekeloeren of Hyves)

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    *duikt weer op* ;)

Whahahahahahaha! Het zijn inderdaad al LIIIIEEETTTERRRRSSSSSSSSSSSSSSSS! :) Maar ik heb geprobeerd om de dag te klussen, maar het is soms wat meer geworden! :)
    Tja, ben een opgewonden kipje! (en daar is weer een nieuwe naam)

Ik heb altijd zo'n idee dat mijn haantje heel sterk zaad heeft! Dus dan moet ik daar gewoon dagelijks van profiteren, of niet soms! :D

5. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    AHA! OKK heeft een verklaring voor het rode hoofde en de rode handen van Linkippie! Je bent gewoon hartstikke.... GEEEEELLL! (kuikentjesgeel hahaha)

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mijn laatste 1e menstruatie dag was 7 nov. en ik heb 19 nov. mijn keisprong gevoeld...

7. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik voel mijn eisprong vaak ook. Ik had vroeger meer last van mijn ovulatie dan van mij menstruatie. Maar er zijn genoeg meiden die hun eisprong niet voelen en geen ovulatie test hebben.

Ik vind het ook wel een beetje gek idee, dat ze de dagen dat je ongesteld bent ook mee tellen als zwangerschaps tijd, terwijl er dan nog geen eicel en zaadcel te bekennen is.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Het zijn geen topjes, 1 is een jurk en de andere een catsuit! :) Sexy kippie! :D Dat kan natuurlijk straks niet meer met mijn aankomende zwangerbuikje! :D Hihi! :D

Maar ik heb ze op internet besteld! Weet alleen de site niet meer.. :(

9. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Dan zitten we toch wel ongeveer gelijk.......... He, wat gek! Ik ga het vanmiddag vragen en dan vertel ik het hier nog wel ff..... Denk wel dat dat dan morgen wordt hoor... Oeps, mijn maag begint te knorren.... Het kuikentje heeft honger!

10. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Dat doen ze uit voorzorg, omdat heel veel vrouwen niet precies weten wanneer de eisprong is of wanneer ze geklust hebben.... Daarom is het idd ook 38-40 weken, maar klinkt idd wel een beetje apart!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Ga maar snel voeden dan OKK!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga vanavond aan mijn haantje vragen of hij nog wat 'drupvocht' voor me heeft! Whahaha! Viezekip! :)

Oh ja, ik heb besloten om mezelf vanaf nu zwanger te 'praten'

Ik ben zwanger
    Ik ben zwanger
    Ik ben zwanger

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

SexyParaKlusDr.LinnieMafKip.... Volgens mij vergeet ik er wel een paar?!

14. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Ken het gevoel! Heb van de zomer in NY allemaal leuke dingen bij H&M gekocht (want die heb je hier helaas niet) en die kan ik straks ook allemaal niet meer aan!

Gelukkig is dat pantertopje op de foto van Hyves lekker van stretch stof, die kan dus nog wel ff mee! Moet er alleen om denken dat mijn (.)(.) er dan niet uitvallen hahahahaha

15. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    He! Dat is een goed idee! Heb je The Secret ook gezien of gelezen? Dat is hetzelfde principe!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik ben al bevallen!
    Ik ben al bevallen!
    Ik ben al bevallen!
    Ik ben al bevallen!
    Ik ben al bevallen!

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippeptjes er is weer op hoog niveau gekakeld zeg! :)
    De ongi zet nu toch echt door hoor. Bah was even vergeten hoe dat voelde zonder de pil! Buikpijn, rugpijn had ik nooit last van. nou ja het is voor het goede doel natuurlijk. Op naar de volgende ronde!
    ga nu weer even kerstkaarten kopen. heerlijk zo'n vrije woensdagmiddag!
    niet te veel kakelen hoor dan moet ik weer zoveel bijlezen.
    tot straks!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hmmm... Nee heeft nog niet geholpen bij mij :)

19. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Delikipje is ook wel

Emokipje
    Huilkipje
    Lachkipje
    Liefkipje

Hihihi, en OKK is momenteel een beetje boos op zichzelf omdat ze hier nog steeds zit te kakkelen, het kuikentje moet gevoed en het water moet worden aangesloten ARGHHHH! Dus OKK is ook wel PISSIG of MELIG of VEEL TE LAAT kipje hahahaha

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey JufKip!

Lekker hoor zo'n vrije dag, tot strakkies!

Deel Deze Pagina