Ach ja, als ze maar weten wat ze aan je hebben toch?! Heftige discussies zijn dan wel eens erg lekker!
Hey Linniekip, kan me voorstellen dat je daar even van van slag raakt! Al denk je er minder aan het verdriet blijft toch altijd he! Zijn jij en je haantje al lang samen dan? En hoe hebben jullie elkaar leren kennen misschien is dat wel eens grappig om van iedereen te horen?!
Ach Linniekip, daar mag je het ook best moeilijk mee hebben. ook al kende je hem niet lang, als je warme gevoelens voor iemand hebt en hij/zij overlijd plotsklap dan is dat heeeeeel verdrietig. Ik kwam een paar maanden terug via hyves er achter dat een vriendinnetje van me plots overleden was. Ze kwam uit de vriendenkring van mijn ex en ik had haar al een tijd niet gezien, dus het contact was wat verwaterd. Vandaar dat ik het ook niet wist. Maar ik ben er goed ziek van geweest en heb het er ook nog steeds moeilijk mee. Het moet echt heel moeilijk zijn als iemand waar je nog zo verliefd op bent, plots weg valt. En die persoon blijft je ook na vele jaren nog bij. (zit hier bijna te huilen achter de compu)
Het ergste was nog dat ik hem die nacht drie uur aan de telefoon had en we die vrijdag af zouden spreken, totdat ik 's avonds gebeld werd door zijn broer.. Hij zag mijn sms en heeft me daarom gebeld. Ik vond het zo erg dat ik geen afscheid heb kunnen nemen, hem niet alles kon zeggen wat ik nog had willen zeggen.. Pfff, het blijft zwaar.. Zijn naam is Lard, ik vind het zo'n ontzettende mooie naam! Ik ken mijn haantje nog niet bijster lang, we zijn nu 2 jaar bij elkaar en hebben elkaar ontmoet op een feest! Op echt 'precies' hetzelfde plekje heb ik hem ontmoet, zo bijzonder was dat! Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest!
Inderdaad een mooie naam. het is wel heel byzonder dat je je haantje op de zelfde plek hebt leren kennen. als of hij gezonden is
Ja ik kan me voorstellen dat als je zo in die verliefdheid zit je nog sterker dat gevoel hebt van ik had nog zoveel willen zeggen, je zit ook nog maar net in die beginfase waarin je ook uren met elkaar zit te praten natuurlijk... Pfff... Wel zwaar hoor! En inderdaad een bjizondere naam, Lard, had er nog nooit van gehoord? Heb je het wel met je Haantje gehad over die naam evt. voor jullie kindje dan?
Ik vind het een onwijs mooie naam, zeker omdat die jongen ook zo bijzonder was! Hij staat trouwens ook bij mijn foto's op Hyves. En het was inderdaad geen toeval meer dat ik mijn haantje daar ontmoette, ook omdat hij toen net 2 dagen vrijgezel was en eigenlijk niet van plan was om naar dat feest te gaan. Zijn vrienden hebben hem moeten overhalen, hij was erg verdrietig. Toen we elkaar zagen, zag je echt een vonkje overspringen! Het was zoooo mooi! Vanaf die dag zijn we onafscheidelijk geweest, HEERLIJK! Ik denk nog steeds dat ik het aan hem te danken heb! Ik heb het er wel over gehad, maar hij vindt het een vreemd idee. Omdat het toch een vriendje van mij is geweest. Maar ik vind de naam zo bijzonder en mooi, misschien verandert hij nog wel van gedachte! Ik hoop het!
Ik kan me wel voorstellen dat hij het een beetje "raar" vindt ja... Maar wat grappig dan om elkaar zo te leren kennen, in ieder geval een leuk verhaal voor de klein kinderen! Vaak als je achterom kijkt zie je zo'n rode draad door je leven lopen he!
Mooi gezegd Delikipje, je hebt helemaal gelijk! Alles gebeurd met een reden en daar geloof ik ook in! (traantjes in de ogen) Ik ben zelf mijn vader verloren op mijn 16e, vind het zo erg dat hij nooit mijn eventuele kindje(s) zal zien..
Ja dat kan ik me helemaal goed voorstellen! Dat je je ouders altijd zal blijven missen als ze er niet meer zijn staat vast, zeker als je zelf nog zo jong bent maar dat zijn natuurlijk van de momenten dat je extra hard met je neus op de feiten wordt gedrukt he, als je kinderen krijgt of als je gaat trouwen, bah! Is hij plotseling overleden Linnie?
Jeetje Lin, dacht af en toe dat ik veel in mijn emmertje had, maar jou emmertje is ook behoorlijk gevult, Ik denk dat jij de dosis, nare ervaringen voorlopig wel gehad hebt, Jong je vader verliezen en daarna ook nog eens je vriendje verliezen. Dit soort ervaringen mogen je misschien wel sterken, maar het wordt nu ook wel tijd voor wat geluk. (Linniekip zwanger) (Linniekip zwanger) (Linniekip zwanger) (Linniekip zwanger) (Linniekip zwanger) (Linniekip zwanger) zo nu denk ik jou ook even zwanger. Dikke knuf
Hey kippetjes! Kom stiekem weer ff spieken! Jeetje, jullie hebben alweer heel wat pagina's volgekakelt zeg! Ga eerst ff alles teruglezen (tenminste, poging tot, moet immers wel aan het werk blijven... ), kom straks nog ff een berichtje plaatsen. Xx
Thanks lieve kipjes! Dit emokipje is helemaal ontroert! Ik heb inderdaad al heel wat meegemaakt, maar sta nog steeds heel positief in het leven hoor! Mijn vader is overleden aan kanker en is 4 jaar lang ziek geweest. Net toen we dachten dat het weer goed ging, kwam het weer heel hard en agressief terug.. Het is een r*tziekte.. Wel ben ik heel dankbaar voor het afscheid dat wij hebben mogen nemen, hierdoor heb ik er wel vrede mee. En ik weet zeker dat hij elke dag bij me is! En zelfs als ik ga trouwen en een kindje krijg, is hij er gewoon bij, in mijn hart. Pfff, wat zijn we ineens serieus he?! Ik zal weer even iets leuks vertellen! Volgens mij straal ik mijn 'geelheid' uit! Ik heb toch een partij complimentjes gehad vandaag, haha! Altijd goed voor het ego'tje van dit kippetje 8)
Ja we hebben allemaal ons rugzakje en soms ga je zo op in jezelf dat je vergeet dat iedereen een hoop mee te dragen heeft in het leven! Maar gelukkig sta je positief in het leven, dat merken we ook wel aan je! En het is natuurlijk superfijn dat je van je vader goed afscheid hebt kunnen nemen ik denk dat dat de pijn wel iets verzacht, niet op het moment maar voor de toekomst.. Het is inderdaad een *** ziekte, kan er helaas ook over meepraten, mijn moeder heeft kanker maar ze is er nog gelukkig! En jij met je "geelheid" ik straal alleen maar moeheid uit, complimentjes zijn errrug ver te zoeken voor mij
Ben echt toe aan weekend, heb me net zitten klooien met facturen maken :S is niet helemaal gegaan zoals het moet helaas.... Pfff.... GAAP!
je steekt me aan GAAAAAAP, ben ook helemaal op. Nog 3 kwartier tot een uur en dan mag ik weer 1,5 uur treinen naar huis. Gaaaap
Ohhh... Ik moet nog een kwartiertje, YEAH! En dan snel naar huis douchen, ff langs mijn broer en meteen weer door naar vrienden terwijl ik eigenlijk gewoon wil slapen hahahaha...
@Delikip; ben jou ook al steeds zo moe? Zit elke morgen al te gapen.... dan ben ik nog maar net 3 uurtjes wakker en kan ik al wel weer slapen.... @Linniekip; goed van je dat je zo positief bent meid! Tis mooi dat je hier je verhaal ook kwijt kunt. Voor niet-serieuze en serieuze dingen kun je hier gelukkig altijd terecht! Xx