[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Spannend Jesjuh, ga je morgen testen? Ga eerst naar huis! Tot later!

Xx

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Pffff wat een hoop bij te lezen zeg!
    Dacht ff snel spieken voor ik weer verder moet maar jeetje....snel?

Nou hier nog geen ongi te bekennen!

Tot morgen!

3. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    nog geen idee. ben eerlijk gezegd een beetje bang op een teleurstelling als ik morgen al ga testen. maar ja of ik het vol houd om tot zaterdag te wachten geeeeeeen idee noe (waarschijnlijk niet hoor ;) whahahaha)
    wel thuis!

4. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Heey,

Volgens de calculator zou er vandaag een innesteling plaats (kunnen vinden) Op de 7de was mijn eisprong, op die dag geklust... Vandaag al de heledag een zeurderige pijn onderin mn buik, links en soms in t midden onder mijn navel. Na het toilet bezoek wittig vocht achtig, verder een half uurtje heel erg warm gehad en het gevoel dat je heel erg moet lachen ofzo... Zou dit een goed teken kunnen zijn?

Groetjes

5. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    fijne avond allemaal:)

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Yojo; Oehh.... we veren ons suf hoor! ;)

@Jesjuh; Is ook best moeilijk dan hoor, om te wachten met testen. Heb zelf ook 2 dagen gewacht, en dat vond ik al moeilijk... en heb ik ook nog eens totaal 4 testen gedaan... :oops:...

@Liekje22; Zou kunnen... maar om het echt zeker te weten zit er helaas niks anders op dan af te wachten... Jammer he, dat je niet meteen duidelijkheid kan hebben!

@HeidyHappyKippie; jij ook!

Xx

7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    heu kipjes,
    zo weer helemaal bij gelzen, mijn hemel wat een humor weer, jammer dat ik zoveel moest werken vandaag haahahahaha....

Nou even voor de duidelijkheid. DE VULKAAN IS GEBARSTEN...... of te wel ik ben een bloedkip en niet zo weinig ook. en een pijn jeetje....
    werd vanmorgen wakker en het gutste eruit. Nou weet ik mij te herinneren dat ik dit vroeger ook zo erg had, dus misschien is dit wel de echt ontpilling
    echt pijn, kon bijna niet lopen enzo....

8. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey delikipje, fijn een paar dagen naar London...

Linniekipje, ken het gevoel en leef met je mee...mijn vader leeft ook niet meer, maar in mijn hart leeft hij voort....

alle andere kipjes, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen......
    nu kan ik weer gaan tellen en gaan we wel vrolijk de volgende ronde in

hey lin, misschien was het wel voor mij bedoeld, gezien ik vandaag wel goed ongi ben geworden!
    als je vaker zo voorspeld, ga ik ervoor om in Januari zwanger te zijn hahahahah

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jammer zeg MinkKip... dus je gaat vol goede moed naar de volgende ronde! Dus deze maand hard aan de klus! ;)

Tis rustig vanavond... kom af en toe ff wel spieken!

Xx

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Sterkte LinniKip!

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey queeniekipje;
    ja hoor! gewoon vol goed moede moed gaan we verder. Ik weet nu in ieder geval waar ik aan toe ben en volgens mijn banner ben ik met de kerst hartstikke vruchtbaar, ach wie weet ook een leuk kerstkado toch? hi hih ih

de pijn is wat minder leuk, maar het is niet anders.... ik weet nu wel wer waarom ik aan de pil ben gegaan hahahaha

Hoe voel jij je verder?

12. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hallo allemaal!

heb vanamorgen een test gedaan maar negatief .
    ik snap het niet...
    wat moet ik nu doen waneer moet ik weer testen, en kan ik toch zwanger zijn?!...
    ik word normaal gesproken (ook toen ik de pil slikte) eerder ongi.
    ik heb nog steeds een erg harde buik, last van me tepels misselij.

en nog een vraagje ze zeggen dat als je mischien zwanger bent je meer afschieding hebt, dat heb ik ook maar gister had ik iets heel raars.... heel erg wit en echt een klodder echt raar.. wat is dit?

bedankt alvast

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    een vrouw die een baby wil, gaat stoppen met de pil
    soms is het in je lijf dan heel erg stil.
    maar er zijn ook dagen dat jij jezelf gaat afvragen, is dit nou wat ik wil?
    pijntjes, steken, humeurig zijn en niet meer aan de wijn.
    maar ach als het kindje dan eenmaal geboren is, denk je bij jezelf, dit is nou fijn.
    wat is het kindje toch klein....
    Een prachtig geschenk die je hebt gekregen en waar je zuinig op zal zijn.
    Dus als ik nu dan denk, wat heb ik een pijn, over een poosje denk ik, oh wat is zo'n kleintje toch fijn....

zooooo effe sentimenteel doen hahahahahaha
    lin; dis voor in het mooie boek hahaha of film

14. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Jullie gaan hier sneeeeehuuul :D

K moet hier minimaal 6 x op een dag inlogge om het te volgen.

Nou als nieuweling ga ik gewoon meelezen, enne begin soon met meepraten.. (weet nie echt zo hup in een groep te komen sollyy).

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey tamara; ik heb hetzelfde gehad, er gebeurde echt niks, opgezette beuk, zere tepels etc.... alle zwangerschapskenmerken en zelfs misselijk en onrustig slapen, noem het maar op. 2 keer negatief getest en jahoor vulkaan uitbarsting tot en met...

gewoon effe afwachten, kan even duren voordat het in je bloed herkenbaar is.

Hoelang ben je gestopt met de pil?

16. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey sousa, welkom hoor... gezellig gewoon meekletsen.....

Hoelang ben jij al gestopt met de pil enzo....

17. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Dank je mink!

Al zeker 9 maanden. Maar pas 3/4 maanden seriues bezig.

Elke maand de verheuging (na 100 symptonen) en dan ook ook elke maand de teleurstelling. Maar goed we blijven positief.

Was na 14 blz lezen van deze topic maar gestopt. Werd mij teveel hihihi. Dus wat zijn de meest voorkomende klachten na eisprong :

18. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ha hahaha ja dat is inderdaad moeilijk bij te houden hahahaha maar waarschijnlijk wordt je bijnaam souskip hahaha dus bij deze....

tja verschijnselen uhh en heleboel, zere tepels, moe, misselijk, chagarijnig of juist weer heeel vrolijk, veel lijken op zwangerschapsverschijnselen, athans bij mij wel.
    maar als jij al zolang gestopt bent, kan het best wel zijn dat je zwanger bent, perdag kun je het beter zien op de testen, ik zou nog effe wachten 2 dagen en dan nog een keertje testen....

tja en slijm verhalen, mijn lichaam houdt me steeds voor de gek, maar ik weet wel dat het voor mijn ongi dikker werd en soort prutje zeg maar en bij eisprong is het juist heel dun en licht van kleur eehhh klinkt altijd zo leker ranzig hhahah

19. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Hahahah die mink! thnx voor de info!

Nu worden wij de avond/nachtkippen :D

Neey ik kan pas testen over minimaal een week. Maar ik den kniet dat je meteen klachten kunt hebben na je eisprong (zit tussen onze oren).

Wel na een week na eisprong toch?

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Geen flauw idee, ik voel de hele maand vanalles in mijn lijf, sinds ik 4 mnd geleden gestopt ben met de pil hahahaha. Maar ik denk dat dit afhankelijk is of er een bevruchting plaats heeft gevonden. Sommige worden meteen al misselijk en sommige vernemen niks....

ha ha ja nachtkipjes
    maar dit nachtkipje gaat zo wel slapen... ben erg moe nu hahaha

Deel Deze Pagina