[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hoe zit het eigenlijk met jouwn banner?

2. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ha ha souskip, ik haal alles nu al door elkaar,
    sorry... hahaha ik reageerde half op jou en op
    tamara hi hihi, nou ja wie weet ben je wel zwanger... leuke gedachte toch?

ik ga slapen en ben er moregn weer, dus bij deze slaap lekker kipjes.....

3. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Nou nachtkipje, ga lekker rusten heb je nodig :D

hahahah dacht al, huh banner wat is daarmee :)

Jah ik hoop dat het deze maand raak is :D en voor jullie ook!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja wie weet. Zou een leuk kerstkado zijn hoor! En idd heb je er met pil wel minder last van dan zonder pil zeg!

Ik voel me eigenlijk erg goed (ff afkloppen...;) ), ben alleen nog steeds erg moe. Ook ben ik al behoorlijk gegroeid al zeg ik het zelf. Zal morgen ff proberen een buikfoto in m'n album te zetten. Ben nu 6wk en 1 dag, maar mijn buik lijkt al wel op 10 weken ofzo!

Nou, dit kippie gaat nu op stok!
    Lieve kippetjes, we kakelen morgen verder!

Tok!
    Xx

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey Mink sterkte!

Ik ga weer eens een dag hard werken tot vanavond!

veer veer veer

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb nog niet alles gelezen, maar even alvast een antwoord!

Ik had gisteren opeens weer ongikrampen, maar weer niets.. Dus nog weer even afwachten! Ik ben er niet zo heel veel mee bezig, of beter gezegd, ik ben niet om de 5 minuten op het toilet om te kijken of er al iets is gebeurd.. haha ;)

Minkkip; misschien is het andersom, dan zou ik nu zwanger zijn en niet meer ongi worden! Hahahahaha :D

Trouwens, goedemorgen kippetjes! :D

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ennnnnnnnnnnnnnnnn... bambambambam (trommelgeroffel)

Ik zit op dag 49 vandaag! ;)

8. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo Kippetjes,

Hier is er nog een van haar stok gevallen.

Gisteren kwam mijn begeleider nog even koekeloeren om kwart voor 5, hij wilde een stukje met me doorspreken, maar ik heb gisteren zo zitten kakelen dat ik t niet af heb,

stout elfkippie.

Ik heb hem een beetje afgewimpeld, maar nu moet ik het vandaag voor elf uur mailen.
    Oeps ff hard werken dus.

zie jullie vanmiddag weer

kakel ze

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeeeeedeeeeee morgeeeeeeeen!

Ik was al een tijd terug van de stok geknikkerd hoor maar er stond weer eens file :(

Hoe is ie hier? Moet nog een hoop teruglezen!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Stout elfkippie! :) Snel aan het werk dus! Bah!

Ik moet ook nog heel veel doen vandaag.. Ik kom twee mensen tekort voor mijn avonddienst, dus moet als een idioot mensen gaan werven.. Bah zeg!

Werkse vandaag!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Delikipje, jij ook al in de file? Ik zat om 7 uur in de auto en was er pas om kwart voor 8 (doe er normaal gesproken een kwartiertje over.. ) Jakkes!

Volgens mij heb ik zojuist mijn 2 man voor vanavond gevonden, JIHOE! :)
    Scheelt weer in werk vandaag, dus meer tijd voor het forum! Ghehehe!

How do you feel today, Delikipje?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Dr. Linnie :)

Ja joh, echt balen van die file, zat om 07.15 in de auto en kwam om 08.30 uur op mijn werk ipv 08.00 uur.... Weer een half uur van m'n tijd kwijt :x

Maar ja we zijn er! Dus je hebt alle tijd voor ons kippies vandaag, YEAH!

Met mij gaat ie goed, moe! Heb slecht geslapen dus dacht ik vraag of ik vandaag wat eerder naar huis kan maar dan moet je natuurlijk niet beginnen met te laat komen, hahaha... Nou ja, we zien wel vandaag... Uit werk snel tas pakken, eten en slapen! Hoest met jou?

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh Delikipje, ben zo jaloers! Ik wil echt nog heel graag een keer naar Londen! :) Ik ben er 1 keer geweest toen ik klein was, samen met mijn papa! :)

Ik voel me vandaag prima! :D Ik dacht dat mijn ongi eraan zat te komen gisteren, maar weer niets, haha! Vandaag zijn al mijn klachten weer als sneeuw voor de zon verdwenen! Mijn darmen zijn nog steeds wel aan het rommelen, maar dat kan ook door de hutspot komen ;) :)

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ahhh Linnie, van mij mag je mee hoor, gezellig!

Ik ga mijn mijn moeder en 2 tantes, mijn moeder is dus nog nooit in haar leven ergens geweest, behalve een keertje center parcs heeeeel vroeger voordat mijn ouders gingen scheiden en ze heeft nog nooit gevlogen, is gek op kerst en de sfeer dus ik zei we gaan naar Londen! Heb een 4-persoons suite geboekt in het Hilton dan heeft ze in ieder geval een keertje wat gezien en als het bevalt gaan we het lekker vaker doen!

Ik heb ook hutspot op! Maar geen last van m'n darmen :D Goed teken dat je klachten weg lijken, had ik ook hahahaha... Maar uhhh, nog geen ongie dus! Hmm.... Denk toch dat ik gelijk krijg, niet ongie maar in 1x zwanger :) :) :)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhh, wat leuk! Ik moet binnenkort ook maar eens een uitje met mijn moeder plannen! Ze heeft nog steeds een saunabezoek tegoed van me! Maar super man, HILTON! :) Luxe paardje! :D

Ik ben heel benieuwd hoor! Ik hoop natuurlijk dat je gelijk hebt! Op dit moment zou ik blij zijn met beide, ofwel ongi maar het liefst zwanger! Volgens mij hou ik iedereen nog het langst in spanning he?! Hihi! :)

Wat toevallig, dat we allebei hutspot hebben gegeten! Nu maar hopen dat ik ook toevallig zwanger ben, net als jij! ;)

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja kan me goed voorstellen dat je gewoon wil dat er iets gaat gebeuren in je lichaam!

Ach meid, maak je niet druk! (kan ik makkelijk zeggen, weet ik!) Er komt vanzelf een keer duidelijkheid en we hopen natuurlijk op het alermooiste scenario! Je hebt in ieder geval alle tijd om te klussen! ;)

Ondertussen blijven we kakelen hier op het bankje in het kippenhok :D

Je houdt ons vast niet het langst in spanning! Er zullen nog wel wat kippies bijkomen die in hetzelfde schuitje zitten als jij!

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ja, ik ga er wel vanuit dat er 'iets' gaat gebeuren! Maar hopelijk nog wel voor het nieuwe jaar, anders geen champagne met oud en nieuw! Haha! :)

Ik moet steeds denken aan dat meisje waarvan haar eerste cyclus 75 dagen duurde, OMG, dat wil ik echt niet..

Ik heb in ieder geval besloten om zowiezo pas echt eind volgende week weer te gaan testen!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ohhhhh ja, geen champagne dit jaar :( hahaha.... Heb je goed, wel goed dat je dat niet doet trouwens!

Ja 75 dagen is wel absurd zeg! Pfff....... Daar zou ik toch knettergek van worden! Ik vind het wel raar dat dat per vrouw zo verschillend kan zijn he?! Ik had er nog nooit van gehoord voor ik hier op het forum kwam dat vrouwen zolang moesten wachten op hun 1e ongie?! Kun je nagaan wat voor smerig spul die pil eigenlijk is :S

Maar jaa..... Ga jij nog wat leuks doen dit weekend dan?

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Een en al chemisch! Jakkes :(

Ik ga zaterdag met een stel vriendinnen naar een feestje in ons dorp! Gezellig! :) Mijn haantje gaat naar een verjaardag van een vriend, maar daar had ik niet zoveel zin in.. Verder ga ik niet zoveel doen denk ik, lekker luieren! :)

Ik heb vanavond cursus, 'omgaan met agressie', jakkes! Duurt tot 22 uur, dus een lange dag voor Linniekip!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Iew! Dat is inderdaad wel een lange dag maar wel voor een goed doel!

En uhh, lekker luieren daar heb ik ook wel zin in eigenlijk :D

Zijn wij de enige wakkere kippen vandaag?!

Deel Deze Pagina