[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja jij bent gewoon de aanstichster van dit alles inderdaad :)

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    dat is idd handig zon zelf onderzoek! heb ik nog nooit gedaan.
    aan dat plaatje he ik zeker wel wat. nu weet ik zeker dat het mn eierstokken zijn. als ik erop druk voel ik beetje pijn,laat ik het los word het wat minder.

en ja werk,ik zit nu thuis. woon net en kleine maand in lelystad. en heb nu 2 baantjes. moet toch ergens beginnen. de 1 als alfahulp (huishouding bij mensen thuis )ongv 12 uur i.d week ( nu nog 6 omdat ik er pas werkzaam ben )
    en die andere baan begin ik volgende week mee,dat is op nuluren,maar ook in de zorg, algemeen werk.huishouding/en ondersteunende functies.
    jaha :D zo stroom ik door ( is mijn bedoeling )
    heb mn diploma ooit gehaald als helpende,dus dat kan ik eventueel ook doen als het moet.
    maar denk het niet.want zit met gewrichtsklachten in mn handen.
    er is nog geen reuma bewezen bij mij. maar mijn moeder heb delenreuma en mijn vader heeft ook last van gewrichtsklachten in zijn handen, en zijn moeder,mijn oma, had zware artrites. dusja, mn vingers/knokkels zijn wel beetje raar.niet heel erg maar je ziet wel dat er duidelijk wat is.
    maargoed hoop dat dat niet beinvloedbaar is als je zwanger wilt worden.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

hmmm... Ik ben ook niet zo'n voelerd... Heb wel gemerkt met wassen dat het de ene keer allemaal wat zachter en groter lijkt en de andere keer wat harder en strakker......

Wat kennen wij ons eigen lichaam eigenlijk slecht zeg!

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    DE aanstichter :D en bedankt ! neehoor ben blij dat ik met die vraag kwam want zo blijkt maar weer dat ik niet de enige ben.zo kunnen we elkaar allemaal helpen.

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zit wel op mijn werk en af en toe switch ik even van scherm om hier te kijken... of is het af en toe switch ik even van scherm om te werken :(:

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Bij mij de laatste optie Dililah! Hahaha ;)

Ik heb trouwens net weer even gevoeld, maar volgens mij is mijn bmm nu groter aan het worden! Maar ik weet het ook niet zeker.. Inderdaad, ik begin mijn lichaam nu pas te leren kennen, ben er nog nooit zo mee bezig geweest!

Nikitje; ik ben ook blij met jouw vraag! Hier hebben we echt een conversatie, op de andere forums plaats je af en toe je berichten maar in de leegte zonder een terugkoppeling te krijgen! Dit is veeeel leuker!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Precies bij andere hoor je alleen welkom! En verder kom je er niet goed tussen tenzij je de hele dag zit mee te praten maar dat kan ik niet.... Heb ook nog werk snap je ;)

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wat is dat, werken?! ;)

9. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Lieve mensen, mijn nachtdienst zit er zometeen weer op...

Spreek jullie later!

(betrap mezelf er ook op dat ik steeds ff zit te koekeloeren tijdens het werk hahaha)

Tot vanavond!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Weltrusten! :D En tot snel!

Kus

11. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Mmm, toch nog maar heel ff....

Heb net op het toilet weer ff zelfonderzoek gedaan; heb nu de opening gevoeld! Het is een soort van frummeltje achtig in het midden van die harde knikker.... Hihihi, zit ik daar op het toilet met in gedachten dat ik dat dan meteen weer ff met jullie ga delen!

12. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Nou mensen, nu ga ik echt stoppen (over verslaafd gesproken hahaha)

Moet gaan overdragen aan de dagdienst...

Tnx voor je welterusten Linda, jullie werkze nog ff-tjes!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Klappie, lekker slapen! Tot vanavond of morgen!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik lig hier echt in een deuk! Ik kan zowat een medisch rapport schrijven over mijn bevindingen! :D :)

Ik hoorde trouwens dat je tijdens je eisprong ook wat bruinverlies kan hebben, hebben jullie dat dan ook gehad?

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb 4 dage na mijn ei ongv karamel kleur gehad, en veel wat ik al zei

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    wat is dat dan? :p

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik kan jullie ook niet meer bijhouden en ik werk niet eens :)

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Heyyyy DOKTER Linnie :)

Nee hoor heb geen bruinverlies gehad! Weet jij al wat meer over jou status?

Ik zat net even te kijken bij zwanger en de eerste symptomen als je daar gaat kijken denk je helemaal dat je in verwachting bent zeg!

Als ik niet zwanger blijk te zijn volgende week dan ga ik echt een kalender bijhouden met alles wat ik voel en kwijtraak qua afscheiding... Wil dan wel eens precies weten hoe ik in elkaar zit!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey mupkuh en nikitje.... Dacht al wat is het hier stil!

Zie dat jij volgende week klus week hebt Mupkuh :)

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha, dokter Linnie in the house! :D

Mijn status is nog steeds hetzelfde, geen rood te bekennen, wel veel afscheiding.. Ik heb tintelingen daar beneden, nog nooit eerder gehad :( Haha!

Erg he?! Ik denk ook serieus dat ik van alles heb! Jeuk aan mijn borsten, moe, vlagen van misselijkheid, noem maar op!

Maargoed, ik heb ook die lichte ongikrampjes, dus ga er vanuit dat ik ongi ga worden.. :(

Deel Deze Pagina