goede morgen, zo ben eindelijk van mij stok gevallen hahahaha linda nieuwe conclusie: ze hebben onze namen door elkaar gehaald en nu blijk jij nu zwanger te zijn, zoals mijn pendel dit mij vertelde en wordt ik in januarie zwanger! YEHH leuke conclusie toch? hi hi hi
Ja gaan we voor..... Ha hah ah al hoewel ik me dat nu niet kan voorstellen gezien ik meer rood zie dan Blauw... Roood de kleur van mijn lippen...
Ik ga voor BLAUW... de kleur van mijn lippen! Ik heb wel al wat ongikrampjes gevoeld, maargoed, dat heb ik dus al vaker gevoeld! Ik zie het wel! En Minkkip; voor jou blijven we positief dus; Nieuwe ronde, nieuwe kans! Ik ga voor een zwanger 2008! En een snelle positieve test!
lief van je..... Ja we gaan voor een vruchtbaar 2008. Ik weet nu in iedergeval dat de boel van binnen nog werkt, ik hoop alleen niet dat ik steeds zoveel pijn ervaar, maar een vrouw die mooi wil zijn, moet pijnlijden toch? hihihi Ik hoop voor je dat het geen ongi krampjes zijn... Delikipje had toch ook dat gevoel en kijk het resultaat...
Hey kippies... Ik heb echt geen puf meer joh! Ik wil slapen....... Al dat veren voor iedereen werkt uitputtend
Ik ben helemaal voor! Een vruchtbaar 2008! Als ik volgende week nog niet ongi ben, ga ik nog maar een keer een test doen! Ik hoorde dat een test van de Kruidvat minder HCG nodig heeft, dus voor mijn eigen gemoedsrust ga ik dan volgende week maar zo'n test halen.. Wie weet!
Hahaha Linniekip! Grappig hoe die berekening is want precies 5 weken geleden was ik harstikke ongesteld! Maar die laatste menstruatie teld schijnbaar gewoon mee als zwangerschapsweek!
Goh wat gaat de tijd dan snel he? alweer 5 weken voor je het weet lig je alweer te puffen en te bevallen hahahaha Nog effe meid en dan mag je lekker shoppen in london, geweldig zeg! ja gewoon een testje wagen en wie weet...
Tja, die berekening snap ik ook niet helemaal hoor! Maargoed, daar hoef ik me nog geen zorgen over te maken Ik wil me niets verbeelden, maar ik heb weer die pijn in mijn liezen.. Hopelijk betekent het iets goeds!
@ Minkippie, de tijd gaat snel he! Maar wat ik zei die berekening is een beetje raar natuurlijk maar goed, zo werkt het schijnbaar... Maar uhhh aan puffen en bevallen wil ik niet denken als die gedachte bij me opkomen schuif ik die nog even ver vooruit @Linniekippie: Pijn in je liezen is niks om voor te kniezen Hopelijk is het positief en puf jij over 9 maanden, lief! Vind het wel knap hoor van al die meiden die maar van alles voelen en rustig afwachten terwijl ze niet weten waar ze nu precies aan toe zijn, ik doe mijn kippenpetje af voor jullie!
ha ha hah kippenpetje, ik zie het al voor me.... ach delikipje je hebt nog wel even te gaan, eerst maar genieten van je zwangerschap... En rustig afwachte hahahaha liep als een kip zonder kop hahaha nu mijn vulkaan gesprongen is, kan ik wer rustig wachten, tot mijn eisprong natuurlijk en dan begint het weer....
hallo kippies, zie dat ik niet het enige kipje ben met werk ontwijkend gedrag . Gelukkig heb ik mijn begeleider dat stuk gegeven en kan ik nu weer wat minder hard werken Ik heb er toch geen zin in! Mink, balen zeg dat de vulkaan gesprongen is. Op naar de volgende ronde. Nog maar 2,5 weekjes en dan mag ik ook gaan klussen op naar een zwanger 2008
Ohhhh. Ik ben zo blij dat ik die spanning maar 1 keer heb mee gemaakt, wachten tot je ei, flink klussen en dan begint de spanning zich op te hopen.... Nou moet ik weer mijn petje af doen voor al die meiden die maand in maand uit dat weer doostaan Maar gelukkig zit jij nu in de relax periode voor je ei
Hey Kippie11, wij kippen zijn inderdaad ons werk aan het ontwijken Ach ja, een kip mag toch af en toe ook een beetje ontspannen!
precies, vind ik ook. zeker als je zo aan vakantie toe bent. ben wel een beetje jaloers op je. lekker shoppen in londen
Linniekip rustig?! Haha Ik zie het ook al voor me; 'kippenpetje' Ik word gek van het wachten Maar een ding kan de pijn verzachten Geen bloed, geeft moed Hopelijk heb ik de komende 9 maanden geen rode vloed Bovenstaande is echt 'rijmelarij van het niveau lik-mn-vestje' Whahaha!
hallo ik drop ff hier mijn verhaal we zijn bezig met ronde 5 ,,ik ben 29 juli gestopt met de pil. ik heb onregelmatige cyclussen...om er echt zeker van te zijn ,dat ik zwanger ben moet ik wachten tot 41 dgn ,das mijn langste cyclus. ik baal ervan,,,ik voel mij wel anders als voorheen ,,iki heb vorige cyclus denk ik mijn normale cyclus weer gehad(ontpilt)? ik voelde me net als toen ik voor het eerst ongie werd..nu heb ik allerlei rare gevoelens in mijn buik,steekjes onderin mijn buik,,en hard gevoel,, kloppend gevoel. draaierig,geen eetlust ikl wide dit kwijt om mezelf ff op te peppen ,,, ohja het is wel zo ,ik ga van mijn langste cyclus uit,maar omdat ik alle symptomen heb gehad van de eisprong,,lijkt het me niet dat ik de lange cyclus weer heb ,wat denken jullie
hallo alllemaal ! het is weer teveel om bij te lezen, doe ik straks uit mijn werk. alles oke met iedereen? groetjes