joehoe liniekip! Ja dat geloof ik wel dat het frustrerend is. Je bent nu onderhand wel lang overtijd zeg. Hoop een goed teken. Maar je hebt je wel aan een testje gewaagd?
Hey Linnie! Tuurlijk wordt je gemist...... Twijfels zijn ook niet leuk, wordt je ook knetterbek van!j Hopelijk is het snel roof of blauw bij jou!
Toch geen dood vogeltje in je mond he?! Hahaha, grapje hoor! Ik heb wel gehoord dat een metaalsmaak een symtoon van zwangerschap kan zijn.. Wie weet! Hoop het voor je!
Whahaha... Ik herken het alleen van de knoflooksaus die mijn vriendin altijd maakt Heb niet het idee dat ik daar last van had tussen mijn ei en posi test, sorry
Jeps, afgelopen dinsdag een negatieve test. Dus gewoon aan het ontpillen denk ik! Toch denk ik wel dat ik de 18e wel ongi ben geweest, omdat dit de enige keer was dat ik voelde dat mijn bmm zacht was en laag lag.. Dus misschien zit ik gewoon al in ronde 2 hoor!
Vogeltje : hoop met je mee. Wendy : nee ik herken het niet. Bedoel je zo'n ijzersmaakje (ofzoiets) dat lees ik vaak terug in het forum. Delilah : nou ik vind je gedichtje prachtig, je mag van mij doorgaan met gedichtjes schrijven. LindaS: je weet het niet, kan dat je aan het ontpillen bent ja. De tijd zal het leren!
Ach ja! Het wachtbankje zit trouwens best lekker hoor, dus no worry's! En voor jou een spannend weekje zie ik! Ik ga voor je duimen! Delikipje rijmt echt prachtig! Wel jammer van die tikfouten, hahahaha! GRAPJE LIEVERD!
Lief van je, ik ook voor jou. Eigenlijk voor alle meiden, al ken ik jullie 'persoonlijk' niet. Maar ik voel wel een 'band' met jullie door onze wensen. Omdat we allemaal in het zelfde schuitje zitten of zaten !
Whahahahahaha! @bloempje; Ik heb precies hetzelfde! Ik kan het met mijn directe omgeving niet delen, dus ben ik super blij dat ik mijn verhaal bij jullie kwijt kan! En wat ook belangrijk is, ik lach me suf hier!
frustrerend is het als je al 6 keer naar beneden bent gelopen om te kijken of de post er al is om tot de clonclusie te komen dat die al lang is geweest en ik gewoon niets had
Dat heb ik ook, ben ik even blij dat deze site bestaat! Vooral deze topic . Nou hier nog één die haar lach niet kan inhouden hier. We zijn toch een stelletje gekke kipjes bij elkaar he!
Humorkipje! Ohhh, wat moet ik weer om je lachen! Maar even voor de leken in ons kippenhokje; Delikipje maakt de laatste tijd een verwarde indruk en maakt nogal wat tikfoutjes! Dus ik maakte daar (weer eens) een geintje over! Daarom de reactie van Delikipje vol zogenaamde typfouten.. Uhhmmm... ik snap het zelf niet meer!
hihihihihihi Nee hoor was een grapje, ik kan je tot zover steeds volgen en typfoutjes zijn menselijk hoor. Maakt helemaal niets uit, als ik het maar begrijp .