hahahhaa... Dat zal allemaal wel, ik zie alleen die typfoutjes vaak niet ben een beetje de kluts kwijt soms... Maar dat schijnt te mogen als je zwanger bent Ik zal nog beter opletten bij alles wat ik typ... Eerder las ik het altijd terug voor ik op OK drukte misschien is dat wel handig weer... *leest 4 x haar bericht terug nu*
hahhahaa delilahkip! NEEEEEEEE je hoeft je berichten niet nogmaals te lezen,. Ik grapte mee met linikip. Tot DUSVER heb ik nog geen enkele typefout van jou gelezen! *echt waar* Oke dames kakel ze verder, ik moet gaan. Heb een afspraak. Ik lees jullie gauw weer. Liefs bloemkip. -x-
Ik kan die smaak niet goed omschrijven, het is iig niet van een dood vogeltje of knoflook saus hoor hahah! Dan was het na 1,5 week wel weg.......en ook na 10 keer poetsen! xxxx
Hahahaha Wendy, het klinkt mij niet bekend in m'n oortjes? Ik heb op veel dingen gelet maar ik neem aan dat dat wel zou opvallen hahaha...
Haha, dat mag je wel hopen he?! Hihi! Stel je voor dat je altijd 1,5 week uit je mondje stinkt als je knoflook eet! En anderhalve week met een dood vogeltje in je mond, dat wordt moeilijk eten! Ach ach ach, wat ben ik weer lollig! NOT! *kriebelt zichzelf nog even*
wat een heerlijk onderwerp weer hahahahah ik heb geen zin meer blah allemaal crisissituaties bij ons, niks aan....
ik moet echt nog heel veel doen, maar ik ben zo moe.... en niet eens zwanger hahaha werk wel thuis vandaag, dus dat scheelt alweer
ja he, vind ik ook... En ik ben zo duf en kippig dat ik ook maar weinig te melden heb eigenlijk hahaha
ha ha ha ja daar heb ik ook last van. Ik kan mijn ogen aper open houden, maar we hebben bijna WEEKEND.....
Chickens! Ik had overleg Bah! Ben ook heeeeeeeeel moe en ik moet nog naar cursus.. Zo geen zin in! Ik had eigenlijk meidenavondje, maar dat moet ik dus afzeggen.. GETSIE! Hoe is het hier? Jullie hebben weinig gekakeld zeg! Het is maar goed dat ik er weer ben!