Jippie, ben blij dat jullie er zijn! Voelde me zo alleen in het kippenhokje Ik ga vanmiddag even een andere test halen! Dan heb ik toch even weer wat zekerheid! Voor zolang het duurt dan! Mink; kan je niet even voor me pendelen of ik vanmiddag een posi test heb?! Whahahahaha!
sorry meisie, ik moet zo weg, dus kom daar nu niet aan toe.... ik hoop wel dat je positief gaat testen... als ik terug kom dan kijk ik nog wel even op de site, want ik wil het wel weten, of ga je morgenvroeg testen?
Hee ff vanuit londen, linnie wat zie ik ga je testen? Zijn ff aan 't rusten op de kamer dacht kijk ff hier
Delikipje! Gekkie! Hoe is Londen?! Ik vind het echt lief dat je zelfs in Londen nog aan ons denkt! Ik ga vanmiddag een andere test halen, omdat ik heel veel rare verhalen hoor over die dipsticks.. Dan heb ik voor mijn gevoel weer wat zekerheid! Maar ik denk dat ik het pas na het weekend doe, ik heb al de hele dag lichte krampen, dus wil het nog heel even afwachten! Ik laat het jullie snel weten hoor! Ik ga er zelf vanuit dat het negatief is, maar wie weet! Delikipje; Have fun in Londen! (was ik gisteren vergeten te zeggen) Dikke kus
he Delikippie. Gekkie dat je zelfs vanuit londen nog aan het kippenhok denkt Heel veel plezier daar! Je ziet al dat het kippen hok er een beetje verlaten bij ligt zo zonder jou.
he linda Succes met testen van het weekend, ik weet dat je nergens van uit gaat maar ik hoop zo voor je. veer veer veer In iedergeval een fijn weekend toegewenst (geld voor alle kippies in dit hok)
hallo allemaal! hoe is het met jullie ? @ deli , hoe is het daar? heb je het naar je zin? @ queenbee , het gaat zijn gangetje ! ik denk dat mijn ei nadert. heb veel steken links onder achter mekaar.en mn afscheiding is doorzichtig ! ..zal ie dan vandaag zijn of is dit een teken van een naderende eisprong?
Thanks Nikipje! Ik hoop dat ik (ook al is de test negatief) wat meer duidelijkheid heb! Spannend weer! Ik ga zo lekker naar huis rustige chickens! Ik spreek jullie allen na het weekend weer! HEERLIJK, ik ben echt toe aan weekend! Dikke kussen!
fijn weekend linda, jij ook rustig aan hou de moed erin ook al is het negatief wij zijn er drukkende steken die best fel zijn achter elkaar herkennen jullie dat met een eisprong ? onderin richting het midden.
hallo meiden wat is het rustig zeg! er is maar weinig gekletst vandaag. ik heb ook niet zo veel te kletsen. lekker weekend! en dan nog een weekje werken en dan lekker kerstvakantie. Linda succes met testen! hoop voor je dat het positief is! groetjes
hoop niet dat dat idd klopt van die dipsticks. Heb vandaag de hele dag krampen gehad, heb nu krampen in mijn borst erg gevoelig. maar we wachten wel af hoe het loopt
goedemorgen meiden! wat een tijdstip om nu achter de computer te zitten! nog niet eens half 9 op mijn vrije zaterdagochtend! moest er vroeg uit vandaag omdat er iemand onze deur komt schilderen. (we hebben een nieuw huis en er moeten nog steeds allemaal puntjes worden opgelost) maar die komt dus om kwart over 8! wat een tijdstip voor zaterdag! nou meiden geniet van deze dag!
goeiemorgen juffie.. das zeker mooi op tijd die schilders..maar t is voor een goed doel des te sneller is je huisje helemaal af ..lekker hoor jij ook fijne dag
hey heidyhappy jij bent ook lekker op tijd zeg! nog plannen voor dit weekend? en ja het is zeker voor een goed doel maar die laatste dingetjes zijn wel vervelend. je verwacht dat wanneer je een nieuw huis krijgt, het dan ook af is maar we hebben nu al bijna een half jaar de sleutel en er zijn nog steeds dingetjes die ze moeten doen.
ja ik ben meestal wel vroeg op.. en anders zorgt mn zoontje wel dat ik vroeg wakker ben ja met een huis ben je nooit klaar zeg ik wel eens.. maar als t eenmaal klaar is is het ook wel na je zin..