jammer heidi. hoop ook niet dat het doorzet voor je! hier alles oke denk ik. geen idee of mijn ei onderweg is of al is gweest.tijdens het klussen was het zeer gevoelig linksonder, geen idee of dat iets is. mischien zit ik mijn vruchtbare periode nu. iemand bekend daarmee tijdens klussen ( zoals delilah ;p )
mijn dpo is wel 14. het kan mijn ei zijn. als ik nu mijn ei heb..hoop ik dat ik een syclus van 28 heb deze maand ivp 32 of meer en heb geklust op .9dec.14/15dec.16dec
wie snapt wat ik bedoel als ik zeg ik heb een knetterend gevoel gister gehad rechts terhoogte van je navel ( ietsje schuin naar benden van je navel ). en het ware vele prikjes achter elkaar wat ongv 2 tot 5 seconde duurt. en best scherpe prikjes waren.
dat had ik gister ook, het duurde maar heel kort, maar ze waren erg scherp. Bovendien in me rechtwang erg rood sinds gister, en heb t idee dat ik een heel rood hoofd heb... afwachten maar he
Hallo allemaal! Ik zie een aantal nieuwe meiden hier, welkom! Voor de rest moet ik nog ff flink bijlezen maar ben een beetje ziekjes terug gekomen uit Londen dus nog niet veel achter de pc gezeten vandaag...
Oeps, heb net topic gplaatst dat ik pijnscheutjes heb in mijn buik, zowat schuin rechts onder mijn navel. Zou dus wel eens positief kunnen zijn ofwat? Pff durf al amper te hopen... Kitty
Hey Delikip Hoe was het in London? Veel geshopt? Jammer dat je ziek terugkomt. Heb je griep of van de zwangerschap? Hier alles oke, we gaan vrolijk de volgende ronde in..
delikip: how was london? kom net van een kerstborrel van vrienden. vertelden dat ze zwanger zijn. geweldig natuurlijk. maar de hele tijd vragen gehad van: wanneer zijn jullie aan de beurt? ze moesten eens weten dat we al bezig zijn. ik heb maar een beetje afgehouden en gezegd dat als het zover is ze het wel horen. het is de laatste tijd steeds zo dat we van die vragen krijgen. komt ook omdat iedereen om ons heen zwanger is. maar al die vragen zijn wel vervelend hoor. we zijn nu nog maar net begonnen maar wat als het nu eens niet lukt. daar houdt nooit iemand rekening mee. sorry lang verhaal geworden maar moest even van me afschrijven!
hey delilah hoe was london verder? beterschap meissie! pijnscheuten heb ik vanaf mijn eisprong tot mijn nod, het kan positief zijn, maar het kan natuurlijk ook niks zijn en gewoon bij ons horen.
@Delikippie; Welcome back! Was zeker wel geslaagd? Heb je nog een souverniertje voor me meegenomen, hihi ? Balen dat je nu wat ziekig bent.. Enne, van harte met je 1000ste bericht, haha! En hoe gaat het met alle andere kippies? Zie dat er niet heel veel gekakel is geweest dit weekend... Ben van 't weekend hier ook niet veel geweest, maar dat kwam omdat mijn schoonzusje in de nacht van vrijdag op zaterdag in de weeen zat en gisteravond tegen 7 uur is bevallen van een supermooi jongetje! Ben nu dus trotse tante! Nu ga ik ff lekker languit op de bank hangen, straks herhaling van Idols bekijken, gister niet gezien. Tok later! Xx
hey juffie dat is inderdaad vervelend om te horen, ik heb dat ook contenu. ene oor in andere oor uit, anders word je gek ! onze tijd komt ook waneer de tijd rijp is. we kunnen niet anders. behalve veel moed houden! en hier kan je alles zeggen wat je op het hart heb
hey queen gefelicteerd ! je eige zwangerschap + ook nog eens een trotse tante wat mooi zeg! have fun met idols kijken !
Ze heeft 17uur in de weeen gezeten, en ze is gisteravond dmv een keizersnede bevallen. Ze had zo'n last van haar weeen dat de pijnstilling niet eens hielp, daar werd ze alleen maar duf van en zodra er een wee kwam knalde die er dwars door. Maar verder gaat het heel goed met moeder en kind hoor! We zijn vanmorgen ff in het ziekenhuis geweest, echt super! Ga morgen weer heen, hihi! Xx
ojee 17 uur ! wat lang ! ja als nie anders kan dan maar idd met keizersnee, lijkt me trouwens wel eng? en pijnlijk ook..maar zal wel plaatstelijke verdoving zijn ? of onder narcose hoe gebeurt dat precies
Keizersnee gebeurt in het algemeen met een ruggeprik. Heb ik ook gehad bij Jamie. En geloof me, zodra die ruggenprik werkt (en dat is heel snel) voel je geen pijn meer. Alles is helemaal verdoofd. Is eigenlijk niks engs aan alleen klinkt het heel eng. Je hebt alleen wel gemiddeld 5 weken last van de wond, maar wat is 5 weken op een heel mensenleven, in dit geval een nieuw babietje.. En brandende eierstokken? Sorry, geen idee... Xx