[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    gelukkig dat het meevalt,en ja 5 weken is niks, mischien als je veel pijn heb dat lang duurt,maar ach zou ikwel voor over hebben!

ja branderig is verkeerde woord, meer dat het koudachtig aanvoelt tegelijk aan beide kanten ( eierstokken laag )voel je dat zeuren

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Hoi iedereen,
    Moet ook ff wat kwijt, Ik kan pas over een klein weekje testen, maar ik word nu ff helemaal gestoord van mezelf. M'n emoties liggen all over the place, bij het minste of geringste komen de waterlanders weer om de hoek, of juist het tegenover gestelde, ben ik ineens onverklaarbaar vrolijk.. sinds vanmiddag ook zo'n zeurend misselijk gevoel.. Ergens zegt een stemmetje dat het deze maand raak is, maarja, die dooie mus, daar ben ik zo bang voor. Heb deze ronde wel voor het eerst m'n ei gevonden dus daar ben ik al superblij om! :D
    Oja, mam vroeg het al aan me, of ik zwanger ben, en ik heb ze nog niets in die richting verteld, zou het wat betekenen? OIf is dat omdat ik zo graag wil? :)
    Oftewel aarrgghhh, nog 6 nachtjes..
    GrTz
    Oja, alle zwangeren hier gefeliciteerd!

3. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Hey

Ik heb sinds deze week ook last van allerlei dingen. Om gek van te worden grrrrr.... En geduld pffff dat is wat hoor! Nog 5 dagen dan kan ik testen. Heb last van vlagen van misselijkheid, verstopping, minder eetlust, misselijk bij het ruiken van eten, soms 's ochtends ff misselijk, opgezette buik, en lijk een bult achtig iets net boven mijn schaambeen te hebben, steekje aan de linker kant, geen tekenen van ongi, gister had ik een prikkend gevoel, heel kort (zo'n 5 - 10 sec.) Owja, mijn borsten lijken groter, en mijn tepels ook, tevens viel mij dat ik een ader door mijn tepel zie lopen, beetje vaag! Maar goed heb daarnaast ook veel meer witte bultjes op mijn borsten dan normaal. Ik snap het niet meer hoor...Ik hoop dat het natuurlijk raak is, maar reken er niet teveel op...

Succes in ieder geval! En alle zwangeren GEFELICITEERD!

Xjes Lieke22

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Nikikip; Tja, heb echt geen idee wat dat zou kunnen zijn... Komt me ook niet bekend voor. Nou had ik sowieso al nooit een idee wat er zich in mijn lichaam afspeelde, dus dat helpt ook niet echt... ;)

@Sookie; Spannend hoor! Zoals we hier zeggen, we veren voor je hoor! Enne, bedankt voor de felicitatie!

Xx

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ook spannend voor jou Liekje22! Hou je ons op de hoogte?

Xx

6. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja dat doe ik zeker! Nog ff 5 daagjes wachten... Wat duurt het wachten toch lang zeg!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    We slepen je er wel doorheen hoor! Hihi! ;)

Xx

8. Liekje22

Liekje22 Actief lid

20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    hahah ja idd whahah! Kom toch steeds in de verleiding maar tot nu toe gaat het goed...

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ben weg! Idols kijken!

Tok later!
    Xx

10. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Ik zit deze site eens een beetje te lezen omdat ik ook van die "symptomen" heb wat ik duidelijk denk dat dat met ontpillen te maken heeft of met de eisprong maar ik weet het niet. Die "symptomen" zijn: hoofdpijn ( denk op de dag van eisprong), pijnlijke borsten (met name als bh aan heb, zonder bh een stukje minder last), rugklachten onderin, een sterkere geur van urine en vermoeide benen.

Ikzelf heb al 3 kinderen maar nog nooit meegemaakt zoiets hoor, écht niet!
    Maar goed, wie weet wat dit dan is?
    Mijn eisprong moet 15 december zijn geweest.
    Help!

Groetjes Miranda

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen lieve kippetjes!

Ik heb nog niet getest! :) Ik dacht dat mijn ongi ging komen, maar wederom weer helemaal niets.. :( Daarom heb ik besloten nog een weekje te wachten met testen! Anders ben ik weer zo teleurgesteld als hij negatief is..

Hoe was jullie weekend? Die van mij was te kort, maar wel leuk! :D

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey goedemorgen!

Mijn weekend was leuk, ben alleen een beetje ziek :( zit ook ziek op mijn werk dus dat is wel minder prettig!

Een week wachten nog met testen ohhhh wat knap van je Linnie!

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    mijn god linda hahaha, ik denk nou komt ie hoor ! ik vind het heel knap van je :) ik hoop dat je einde van de week posi test !

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    aww iets verkeerd gegeten mischien daar of een normaal grieje... of zal het gewoon zwangerschapssymptonen zijn? :p
    zorg goed voor jezelf en luister naar je lichaam. moe = moe = ogen dicht :) als je echt ziek voelt ken jeb eter het risico niet nemen, liever 1 of 2 daages goed uitzieken dan straks mischien een hele week of langer
    beterschap!

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Nikikippie!

Nee dit voelt als een griepje :S Maar komt goed, zie wel hoelang ik het volhoudt...

Hoe is ie met jou?

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey hey, mja.. het gaat wel. denk dat mn eisprong er is. enne ja er spelen weer wat dingetjes mee in lichaam spierpijn in mn kont :D ehm mn darmen zijn weer ietsie gevoelig, ook als ik erop druk. ( als het mn darmen wel zijn ) en ja lichte steekjes. gistermorgen tijdens het klussen had ik linksonder allleen best pijn ( eierstok ) toen ie ( sorry voor details ) erin ging, het was erg gevoelig. zoiets wat jij mischien de vorige keer had? is dat wel goed..

nouja voorderest ben ikw eer wat bijgedraait.
    mijn vent is nu op sollicitatie :D eindelijk! ! hji had veel moeite aan de bak te komen. hij kan morgen al aan de slag meteen. dus daar ben ik blij om.

heb je het wel naar je zin gehad in london?

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

We hebben het wel naar ons zin gehad alleen de kerstsfeer was ver te zoeken daar, dat vonden we wel erg jammer... En ik werd de 2e dag ziek dus dat was ook wel jammer maar goed, mijn moeder heeft gevlogen en iets van de wereld gezien, hahaha....

Ja die pijn, dat had ik ook inderdaad, of het goed is weet ik niet, voor mij wel ;) maar erg prettig is het natuurlijk niet! Hopelijk is het wel goed raak!

Wat fijn van je ventje dat hij aan het werk kan! Beter!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Geen kerstsfeer in Londen? Dat is wel jammer zeg.. Daar zou ik ook helemaal vanuit gaan! Maar zeker, je moeder is weer een ervaring rijker! :D

Ik had wel veel moeite om niet te testen, maar ik had vrijdag echt het idee dat ik ongi zou gaan worden en ik vond het zonde om dan te gaan testen! :) En nu heb ik gewoon besloten dat ik pas volgend weekend mag testen! Nog even geduld dus! Hihi!

Ik ben vandaag niet zo veel op het forum.. Ik moet echt ontzettend veel doen! Dus niet teveel kakelen zonder mij.. :)

19. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    eey goeiemorgen chickies..

ik kwam weer es ff gluren..
    nog niks linniekippie? hmm wat een geduld heb jij zeg.. ;)

en delikippie wat jammer dat je ziek werd.. :(

fijne dag allemaal

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, goed hoor van je! Ik denk ook dat ik hier niet zoveel ben vandaag... Misschien ga ik zo wel naar huis en terug mijn bed in :S

@Heidy, ik zag dat jij ook ongie geworden was, jammer... Op naar een positief 2008 dan maar he!

Deel Deze Pagina