[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    haha gekkerds,
    ik heb besloten om minder te denken over die klachten hoor,volgens mij zit het gewoon tussen mijn oren en tot mijn nod ga ik zo blijven denken! slaat echt nergens op :p

2. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Ahum, hier Klappie die toch nog even aan is komen wapperen voordat ik ga slapen (ben nu net thuis)

Zit zo even te lezen wat er t afgelopen uur! allemaal wel niet bij is gekletst, we lijken echt wel een stel broedse kippen in een hok hahahaha!

Hihi, errug leuk dit...

Je kunt idd rond je eisprong ook wat bloed verliezen, waar dat precies vandaag komt weet ik niet....

@ Nikitje: zo denk ik er momenteel ook gewoon over, vind het heerlijk hier mijn EI kwijt te kunnen maar ga gewoon uit van het ergste, dus dat ik mijn regels (ongi) weer ga krijgen...

3. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hihi, hoeveel pagina's gaan we er vandaag van maken meiden?

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Klaproosje ook weer terug! Jippie!

Hahahaha, kippetjes zijn we zeker! :)

Oke meiden, zullen we bij deze gewoon afspreken om niet meer over onze klachten te praten?! (gaat mij niet lukken, maar het is het proberen waard) Graag wel alle medische bevindingen met deze leek hier delen, anders leer ik nooit wat!

5. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Bij ons is het altijd klus week :) maar volgende week inderdaad wat bewuster.
    Hoop niet dat mijn vriend heel volgende week in de kost moet. En anders gaat hij vast en zeker regelen dat een avond thuis kan slapen. Heeft hij voor vanavond ook gedaan :D

Kan nu alweer merken dat mijn lichaam bezig is met het voorbereiden van een eitje.

Zijn er hier misschien nog meiden die het leuk vinden om via msn te kletsen?

6. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    ""Nou mejuffrouw Linda, dat lijkt mij geen enkel probleem" (zware stem)

Alles wat ik doe of voel of merk schrijf ik meteen voor je op! Jij was toch vandaag ook al een aantal keer naar het toilet geweest om te voelen hahahaha, het leuke is dan (vind ik) dat je collega's van niets weten en dat je een soort SUPERSPION bent en in het GEHEIM dingen ontdekt die je dan weer doorbrieft aan je lotgenoten...........tenenenetenene (spannend muziekje)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede middag meiden!

Nou wat maken jullie me nou, ga ik even in mijn pauze een wandeling maken (fris windje is goed voor je) kom ik terug en hebben jullie kippies weer een heel blad vol getokt! Hahaha....

Zullen we dan maar afspreken dat we niet meer over klachten gaan praten in het topic klachten na je ei...

Ik ga lekker aan het werk met een kop cappucino, brrrrr. het is echt koud buiten!

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha klappie, lig in een deuk achter mijn bureau! SuperKippenSpionnenBrigade hiero!

Whaahahaaaaaa.... Lekker blijven doortokken hoor!

9. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Pok pok, tok tok

Vergeet steeds dat het bij jullie zo enorm koud is.... Heb ik geen last van!

Heeft t al gevroren de afgelopen weken?

10. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    De SKSB zijn we dus....

Mmmmm, dat klinkt erg interressant, luister kippetjes, hoe kunnen we zo snel mogelijk achter deze gevoelige info komen?

Als iedereen voor zich nu een onderwerp op zich neemt whoehahahaha

Net echt!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mupkuh inderdaad iedere week klusweek is ook beter! Niet teveel mee bezig zijn zeggen ze he, maar ja.... Is wel lastig! Gewoon genieten en afwachten! Ik vind het goed hoor via msn, leuk! Ben er niet zo heel vaak te vinden maar goed, gezellig!

@Klappie, hoezo bij ons zo koud, waar bevind klapkip zich dan?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

De SKSB zijn we dus....

whoeoeohahaha.... Superrr zeg!

Wie is de opperkip? Of zijn we een soort van charly's chickens?! hahaha....

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Denk dat ik iets gemist heb. Maar achter welke informatie wil je komen....

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahah Mupkuh.... Ik zit gewoon letterlijk te lachen achter de pc... Collega's zullen wel denken, die's gek!

Moet je ff goed terug lezen, we waren aan het dollen!

15. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hahahahaha, lig echt in een scheur; KLAPKIP! Hahahahaha!

Vind Chaly's chickens wel een hele goeie! Dan hoeven we alleen maar verantwoording aan ons zelf af te leggen hihihi

Klapkippie bevindt zich op het tropische eiland Aruba... Is nu vrij fris hier omdat het regentijd is, maar nog steeds zo'n 30 graden overdag...

Zit nu in de airco op de slaapkamer te tikken!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Haha lees het als. Tijdens het type van mijn bericht, zijn er gelijk een hoop berichten bijgekomen. Heb dus helemaal niets gemist. Moet gewoon sneller tokkelen anders kan ik de volgende kakkelende berichten niet lezen.

17. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Wat een stelletje huppelkippen zijn wij zeg! Hahahaha

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@klapkip: lekker hooorrrrrr... Dus dan spreken we bij deze af dat als we ooit voor een chickenmeeting bij elkaar moeten komen we dat gezellig bij jou doen! Ik lig ook helemaal in een scheur hier!

@mupkip: hahaha... Ja het gaat snel he met die berichtjes ik moet soms ook even goed kijken dat ik niet wat mis!

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    MupKIP hahaha :) dan ben jij denk ik DeliKIP.
    Super leuk, maar heb je trouwens een pb'tje gestuurd.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pfffff, kippen met [klachten] na hun ei, whahaha

Deel Deze Pagina