[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik dacht even net, ga een tesje er tegenaan gooien, had er nog 1 liggen van predictor.
    Nu staan deze testen bekend om dat ze pas goed werken als je enige tijd overtijd bent.

IK HAD EEN HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VAAG LICHT 2DE STREEPJE !

Zou het dan toch echt?
    Donderdag doe ik weer een test, of als ik de testen van Matcare binnenkrijg, had de meest gevoeligste besteld.

2. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Op het wachtbankje, wat duurt dat lang zeg :(

Hoe is het vereder met iedereen?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mystic Sun, ohhh wat spannend zeg! Je hoort zovaak een streep is een streep maar ik zou het ook pas geloven als ik een hele dikke streep zou zien! Maar het zou zeker kunnen... Superspannend zeg!

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey vet spannend ! hoop dat als je overtijd bent dat je beter positief test ! we veren !

delilah heb je wel is spierpijn gehad tijdens ei of voor nod voor je zwangerschap in je kont? dus rond stuitje gedeelte en dan dat hele vlak links en rechts + zijkant ? :D of iemand anders? :)

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    of tijdens innesteling..ik vraag me af of ik die nu al kan hebben maar kom er niet uit.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik weet wel dat ik een keer zo'n trekkend gevoel had vanuit mijn bil maar weet niet wanneer precies in mijn cyclus en of het daar wat mee te maken had...

Maar meid, probeer je er niet zo op te focussen, onthoud gewoon wel wat je allemaal voelt zou ik zeggen maar probeer niet helemaal uit te zoeken waar je nu precies zit in je cyclus, je kunt toch alleen maar afwachten en anders word je helemaal gek volgens mij... Hoop dat je me begrijpt ik bedoel het goed voor je!

7. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    he goede morgen kippie's

lekker weekend gehad allemaal?
    halaas, het weekend is weer om en ik heb vannacht bijna niet geslapen van de onrust rond mijn werk. Gelukkig nog maar 3 daagjes.

Ik heb mijn haantje geprobeerd te bespelen, maar hij wil echt pas in januari beginnen met klussen :( want als ik mijn proeftijd niet door kom dan zet ik de hypotheek op het spel. opzich heeft hij helemaal gelijk maar mijn verlangen naar een kindje is groter dan het verlangen naar een baan.
    Maar goed dat maandje nog niet beginnen met klussen kan er ook nog wel bij.

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemoggel Kippetjes!

Allemaal het weekend goed door gekomen?

Vrijdag hadden we pizza besteld en pas na een uur werd deze bezorgt helemaal koud dus mijn haantje had hem mee teruggestuurd.....moest ik huilen! Da's toch nie normaal zeg.....
    Heb nog niet getest....hoe hou ik het vol?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Kip11, nog een paar dagies... Sterkte meid!

Hey Yojokippie, dat is inderdaad niet normaal, hahaha.... Waarom heb je nog niet getest, 4 dagen overtijd zie ik ?

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Denk dat ik bang ben voor een negatieve test. Vorige keer was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was maar alleen maar negatieve testen.....

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Was je toen ook al zolang overtijd dan? Kan me wel voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling maar op een bepaald moment wil je het toch weten ?!

Aan je reactie te zien op de koude pizza lijkt het er wel op, hahaha.... Ik ging vrijdag naar Londen zonder mijn haantje en ik was ontroostbaar donderdag avond; wat zou ik 'm gaan missen heb een kwartier liggen huilen :rolleyes:

12. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    ach wat ontroerend, huilen om het 2 daagjes missen van je haantje en het krijgen van een koude pizza :)

laat die waterlanders maar komen als ze maar door de ooievaar bezorgd worden :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhaaa, inderdaad Kip11... Maar wel raar hoor?! Huilen om niks!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Toen was ik tien dagen overtijd maar was ik niet zo emotioneel als nu haha. Huilen om een koude pizza.... Morgen en woensdag is mijn haantje vrij miss dat we dan eens gaan testen.....

15. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    yojo hoe houd je het vol. Ik had hem waarschijnlijk al wel getest. gewoon voor het geval dat.
    stel je voor dat je gewoon zwanger bent en onnodig nog een week in spanning zit.
    mocht de test nu negatief uitvallen dan weet je net zo veel als wanneer je hem niet doet. tot je ongie komt kan er toch nog van alles gebeuren.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja das waar ja....

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ben het ook helemaal met 11 eens!

Nee heb je, ja kun je krijgen ;)

18. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    wil je niks opleggen hoor, want ik weeet ook hoe teleurstellend het is als er geen verlossend streepje verscheind, maar goed ik ben nou eenmaal ongeduldig als het om dit soort dingen gaat.
    Heb wel bewondering voor je :)

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja dat weet ik wel en ik ben ook heel erg nieuwsgierig.....
    Hoop dat mijn haantje vanavond optijd thuis is miss dat ik t dan wel doe. Wil niet alleen zijn dat is een ding dat ik zeker weet.....en ben al van woensdag af overtijd. Had mijn banner twee dagen verlengd ik denk dat is t makkelijker om te wachten hahaha.....wat ben ik toch ook een rare kip!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zou ook echt zolang niet kunnen wachten hoor! Hopen dat ie dik postief is!

Deel Deze Pagina