[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hoop 't ook....vandaag maar ff niet te veel drinken en plassen dan..... haha

En hoe is het verder met jullie?

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik zou gelijk testen hoor!
    Ik ben zo'n muts dat ik het gelijk moet weten ook.

Ik vind het knap sterk dat je dat kan volhouden hoor om zolang te wachten met testen.

3. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zou inderdaad ook pas testen als het haantje er bij is. vind het gewoon fijn om zo'n test samen te doen. en een dikke knuffel te krijgen wat de uitslag ook is :)

4. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    maar met mij is opzich alles goed hoor. Ik zeur alleen een beetje, dat ik nog 3 dagen moet afzien op werk en dat ik nog een paar weken moet wachten voordat we gaan klussen

11 de zeur kip

5. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    zo te zien ging het even mis

6. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    met mij gaat het wel goed hoor
    ik ben pas in ronde 1 dus we hebben nog wel wat te gaan denk ik zomaar.

met mijn oudste zoontje was ik 1,5 jaar bezig voor ik aantelde, met de 2 jongste ben ik niet meer aan de pil gegaan en deden we het met condooms en jahoor 1x de condoom vergeten en klaar...... ik was zwanger!
    Nu heb ik een nieuwe relatie gekregen en ben gelijk aan de pil gegaan, we zijn nu alweer 2,5 jaar verder en ik ben sinds november gestopt met de pil dus nu is het maar afwachten he
    wat kan je nog meer doen?!

en hoe is het verders met jullie allemaal?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Miranda zou ik ook doen hoor maar dan ben je toch geen muts ;) vanaf het moment dat je kunt testen zou ik het doen, voor die tijd ook niet dan is de kans groot op een teleurstelling natuurlijk....

8. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    zo heb mijn dubbel geposte reacties ff aangepast. staat zo stom altijd. maar is wel weer een bewijs van hoe ongeduldig ik ben :)

9. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Delikipje, miranda en andere kippies op de site.
    wat voor een werk doen jullie eigenlijk? ben wel nieuwschierig aan t worden

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey!

Ja ik zou ook zeuren hoor als ik nog moest wachten....tenminste op het klussen dan.....vorige keren heb ik er een hoop testen tegenaan gegooid en deze keer nog geen een......Stom he.

Maar het komt goed. Ga vanavond denk ik dan toch maar testen als het haantje thuis is!

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik werk drie dagen in de week in de kinderopvang op een kinderdagverblijf in Eindhoven.
    Werk op een babygroep met kindjes van 10 weken tot 22 maanden. Heel erg leuk om te doen.

En jij?

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoet het gaat met iedereen vroeg iemand net: met mij *** ben echt ziek en zit op mijn werk....

En wat voor werk ik doe? Ik zit op de invoicing afdeling van een groot vervoersbedrijf en jullie dan?

13. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    he wat leuk, misschien dat ik je straks dan nog wel een keer tegen kom als ik ooit een kindje naar de dagopvang breng. ik verhuis volgend jaar namelijk naar eindhoven.

Ik doe nu onderzoek naar wensen en bruikbaarheid van hulpmiddelen. maar ik ga in januari weer als ontwerper aan het werk. Ik zal dan user interfaces gaan ontwerpen.

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Ik ben huisvrouw/mama en manager tegelijk.
    manager ben ik pas hoor.
    maar mama en huisvrouw ben ik al minimaal 7 jaar.
    Het bevalt me prima zo en de jongste van me gaat in april naar de basisschool dus ik hoop dan weer snel voor een kleine te kunnen zorgen want ik kan niet tegen stilte in huis hoor daar wordt ik stikchagrijnig van.

15. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    @ deli,
    wat vervelend dat je ziek bent, als het niet gaat moet je lekker naar huis gaan. Ziek werken is echt helemaal niks.

@yojo, je laat toch wel even weten wat de uitsalgvan de test was he als je samen met haantje getest hebt?

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik zou ook graag naar huis willen maar doordat ik een tijd heb lopen sukkelen met maag/darm klachten ben ik al "bovengemiddeld" ziek geweest en het is eigenlijk knetterdruk voor het eind van het jaar dus dacht kijk wel hoelang ik het vol kan houden.... Maar zit eigenlijk ook teveel hier te kijken ;)

17. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    nou werk ze dan maar. want ik wil je natuurlijk niet van je werk houden, als je het zo druk hebt dat je zelfs met griep gaat werken

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou jij houdt mij niet van het werk, dat doe ik zelf hahaha.... Ik kan me gewoon helemaal niet concentreren de laatste weken!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    QueenieKippie meldt zich ff weer! Heel ff hoor, moet zo maar eens kerstkaarten gaan schrijven... Heb net al boodschappen gedaan, moet ik ook nog ff opruimen... blergh....

@MysticSun; wanneer ga je nog een testje doen dan? Ze zeggen idd wel altijd dat een streep een streep is, maar ik heb zelf ook 4x getest voor ik het zelf besefte...:oops:

@YojoKip: laat je wel ff weten als je vanavond getest hebt toch? We veren voor je hoor! ;)

@Miranda; alles goed hier hoor! Geniet nog ff van 1 dagje weekend!

@Kip11/Elfkip; ik werk 3 dagen per week op kantoor als tussenpersoon voor diverse ziektenkostenverzekeraars. Moet allerlei medische aanvragen beoordelen en evt goedkeuren.

@Delikip; Hé als het echt niet gaat, gaat het niet hoor. Ook al ben je dan 'vaker' ziek geweest dan gemiddeld. Goed om jezelf denken hoor, juist nu! Anders haal ik Dr. Linniekip erbij hoor! ;)

Xx

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik weet dat je het goed bedoelt hoor delilah :) dont worry. en natuurlijk zoek ik niet overal wat ik voel iets achter.

ik vertelde gister dat ik EERgister een knetterend prikjes achtig gevoel had achter mekaar, rechts schuin onder mijn navel duurde5 sec ofzo.deed geen pijn maar voelde m wel ffies. daarna was het meteen weg.
    wat ik nog vergeten was te zeggen. had gistere toen ik ging douchen zalm kleur afscheiding in mijn ondergoed .was opgedroogt. nu is het weer wit melkachtig ,ietsjepietsie dikker. heb ik al mijn ei gehad? :rolleyes:
    ik ben nog niet die doorzichtige drellerig achtig afscheiding tegen gekomen. snap er niks van.

Deel Deze Pagina