oh ik moet ook nog kerstkaarten doen en moet zo werken om half 1.. gaan we samen zitten bleghen queenie
nee ik denk dat ie morgen op 2 dpo staat..mischien 1 dpo = 1 dag na eisprong of 1 dpo tot mijn nod ofzo..
zegt ie hier.. ik ga zo een kerstkado voor je kopen zeg ik, dat wil ik he-le-maal niet weten! wel schattig maar mn afscheiding klinkt dus wel normaal als een eitje ?
wij gaan nieuwjaars kaarten versturen (kunnen we er gelijk bedank kaartjes van onze bruiloft van maken)
Hoi, Hoi, Ik heb even gegoogled naar DPO en weet nu wat het betekend. Het staat voor Days Past Ovulation. Zo weet ik dat zelf ook. Ik wist wel dat het zoiets betekend, maar wist niet precies waar de afkorting voor stond. Groetjes Marieke
want vorige maand had ik m op de 19e volgens de calculator met een syclus van 32 dagen..mn banner staat nu ook op 32... of zit ik nu verkeerd te rekenen. mijn eerste menstruatie was op 3 december.
zo te zien gaat deze banner uit van een cyclus van 28 dagen als hij dag 14 als dag van ovulatie aanmerkt
Nou Kluskip, dan was je er zeker goed bij! Hahahahahaa.... Dan kun je nu achterover gaan zitten en veren! Of nog ff klussen voor de gezelligheid vanavond