dankejwel voor het opzoeken ! nu maar afwachten ! maar heeft iemand ook wel is zalm kleur afscheiding gehad tijdens ei? dat was gister dus
beter ga ik op mijn kop staan ohnee helpt niet *zwem*zwem* ja denk dat het vanavond wel iets word ja..... 8) hihi heb veel zin altijd rond deze periode...is dat niet gek,normaal is het andersom ...
Hey Nikikippie, dat heb ik nooit gehad maar heb hier wel vaak gelezen dat vrouwen dat hadden tijdens ei jazeker! OKK noemde dat geloof ik vleesnat-kleur-afscheiding weet ik hoeveel pagina's terug hahahah....
Ach wat is gek, wat is normaal?! Ik had nooit zin tijdens mijn ei, was altijd een week beroerd tijdens mijn eisprong maar wist nooit dat het daar mee te maken had tot ik zwanger wilde worden en de calculator ernaast had gehouden! Maar als jij zin hebt, beterrrrrr!
he nikitje, ik zou nog even doorklussen, want de banner gaat uit van je kortste cyclus, dus het kan zijn dat je ei nog moet komen. opgezette folikels kunnen namelijk ook pijn doen.
haha vleesnat..hmm nee leek er niet op maargoed als dat vanwege mn ei is .. no problemo ! kan niet al een innesteling zijn he? heb namelijk nog nooit gehad , ja en nu zoek ik er wel iets achter want omdat ik dit voor het eerst heb,
Van een innesteling zou ik nog niet uitgaan, maar schrijf gewoon op ofzo wat je op welke dag hebt gehad?
ja dat zijn de blaasjes waar de eitjes in zitten. deze groeien vlak voor de eisprong en knappen/ springen open tijdens een eisprong, (daar komt de naam eisprong ook vandaan). Als deze vlak voor de eisprong opgezet zijn kunnen ze pijnlijk aanvoelen. maar meestal merk je dit pas als er meer dan een folikel opgezet is.
ja dat heb ik al gedaan 3dec 1e menstruatie dag ( duurde 5 dagen ) geklust:9dec.9dec.14/15dec.16dec -Links pijn..zeurige druk gevoel -doorzichtige afscheiding -15.dec trekkerig/knetterend gevoel 5 sec rechts. -16.dec zalmkleur afscheiding -17.dec wittig afscheiding /spierpijn in mn kont/bekken dit is wat ik tot nu toe heb
Zo chickens, jullie zijn weer lekker aan het kakelen! Ik ga zo maar even teruglezen, maar kon het niet laten om alvast een berichtje te plaatsen! Ik heb gewoon helemaal NERGENS last van! Haha! Dat is nieuw he?! Mijn bmm zit al twee weken op dezelfde locatie en heb geen krampjes/pijntjes meer! Eigenlijk best lekker, dan denk ik er tenminste niet zoveel aan! Dag 53 alweer! Haha!
dat trekkerig gevoel is wat ik bedoel met dat knetterende, heb het nu weer paar keer gehad en lijkt er precies op. ik heb terhoogte van mn heup botje en dan iets naar binnen.
Gewoon rustig blijven en afwachten meid! Zeker weten doe je toch pas als je een test in je hand hebt! Lekker klussen als je zin hebt en voor de rest niet druk over maken!
wow 53 vet lang al weer jeetje meid.hoe is het verder? van mn bmm heb ik geen verstand.. ik kan m net aanraken en voelt als een zacht peertje?
Ja tuurlijk laat ik jullie weten als ik getest heb! Spreek jullie snel ga mijn neefje van school halen|