Net weer getest met de laatste clear blue digitaal die ik nog had liggen, en ja hoor, hartstikke ZWANGER ! Nu geloof ik het hoor, zal gelijk mijn banner even anders maken. Ben zo blij, mijn dochter weet het nu al, ze kwam net uit school, en vanavond zal ik mijn man eens lekker gaan verrassen. Dit is mijn eerste ronde, maar ik ben blij dat het zo snel is gegaan, in maart 2008 lekker verhuizen naar de nieuwe woning die we hebben toegewezen gekregen, lekker alles nieuw. Jeeeee ben er helemaal ondersteboven van, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... _________________
Hoe is het verder in het kippehok? Hoe was het in London Delikipje? Nikikipje; werkse vandaag, ik heb ook geen zin, maar toch.... Vraagje; hebben jullie ook zo'n last van vermoeidheid? ik kan al weken mijn ogen bijna niet open houden. Zo erg dat ik in een jogging pak achter de computer zit te werken hahah
Hey Mink! Londen viel een beetje tegen, weinig kerstsfeer maar goed we hebben ons wel vermaakt alleen werd ik de terugreis ziek en dat ben ik nu nog :S Hoe'st verder met jou? Ik ben ook supermoe hoor!
ja ik kan ook wel slapen, werk je thuis mink of heb je je zelfs in joggingpak naar je werk gesleept :O
ik vind die digitale testen van clearblue wel gaaf. Mystic sun teste volgens mij positief met Clear blue digitaal. Deli had volgens mij de normale Clear blue test, ook positief. Dus die CB testen moeten wel geluk brengen
Die digitale is zo gaaf! Dan weet je het ook echt HELEMAAL zeker! Ik heb nu een test van het Kruidvat gekocht, begin toch een beetje te twijfelen aan de Matcare Dipsticks.. Dus nu maar hopen op een posi test volgende week! Maar eigenlijk denk ik dat ik dit jaar gewoon niet meer ongi wordt, maar ook niet zwanger ben! In tegenstelling tot vorige week, heb ik nu helemaal geen klachten meer.. Dus ik denk dat ik gewoon nog lekker twee weken in spanning moet zitten.. Als ik in januari nog niet ongi ben, dan ga ik denk ik toch maar dat middeltje ophalen bij de dokter.. Het is niet anders.. Ik heb echt al VEEL gedaan vandaag! Ben super trots op mezelf! *geeft zichzelf een kippeklopje*