Ik heb trouwens weer gelachen dit weekend! Mijn haantje had een nieuwe naam bedacht voor onze toekomstige spruit; Genesis! Ik vind het niet zo, maar de reden was wel heel schattig, mijn vader was een groot fan van Genesis en daarom vond mijn haantje het ook zo'n mooie naam! Helaas begint de achternaam van mijn haantje met een S, dan krijg je echt zo'n slisnaam Genesisssss
Hahhahaa.... Ja je moet overal rekening meehouden he als je over namen gaat nadenken maar wel erg lief van hem! Maar komen jullie er wel een beetje uit samen of nie? Mijn haan en ik zitten totaal niet op 1 lijn. Alleen voor een jongen wisten we het altijd zeker maar nu zijn we er toch vanaf gestapt, hahaha....
Wij zitten ook totaal NIET op 1 lijn, hahaha! We liggen helemaal in een deuk om elkaars namen! We hebben wel 1 jongensnaam waar we helemaal weg van zijn! Ik denk dat we die er wel inhouden! Ik heb ook altijd zo'n idee dat ik een jongen zal krijgen, weet niet waarom! We hebben ook wel 1 meisjesnaam, maar daar ben ik nog niet 100% enthousiast over! En als ik een naam verzin, moeten we er allebei helemaal weg van zijn, toch? Wil jij trouwens het geslacht weten? Of heb ik dit al gevraagd
Weet niet of je dat al gevraagd hebt? Maar ik wilde het nooit terwijl ik nu wel benieuwd ben maar mijn haan wil het NIET weten dus we zullen het een verrassing houden denk ik
Ik ga lekker naar huis schattie! Vanavond lekker voor de buis hangen bij een vriendin! Gezellig! Tot morgen maar weer! Dikke k(l)us!
Nou Dililah en Linniekip jullie fijne avond en tot snel! Alle andere kippetjes ook een hele fijne avond natuurlijk!
hallo allemaal weer veel geschreven! moet even bijlezen, ik heb sinds vanmiddag op het werk beetje pijn in het midden van mijn buik boven je blaas zeg maar, kan dat ook met je ei te maken hebben ? als ik er beetje op druk krijg ik een steek gevoel,doet zeer? !
hallo allemaal alweer iemand zwanger! gefeliciteerd! wie zal de volgende zijn? ga zo op kraamvisite bij vrienden. misschien kom ik daarna nog wel even kijken. Ik heb zelf ook niet zo veel te melden. Het is tijd voor vakantie. ben erg moe maar nog maar een paar dagen en dan heerlijk 2 weken vrij!
voor mij is het nu wachten totdat ik mijn ongie krijg had vandaag een bloedtest en die was negatief. Hoop wel dat ik dan maar snel ongie wordt.
Ben ook ff een dagje werken! Kan gelijk 10 bladzijden bijlezen, enne MystiSun, gefeliciteerd! Helemaal super! @vogeltje: hoop voor je dat je ongi vlug komt.. @yoyo66: ergens staat een topic over pendelen, ff de zoekfunctie gebruiken.. Ik heb vandaag weer ff een off-day, voel me wat blegh, maar las al dat ik niet de enige ben Op m'n werk gelukkig rustig, meeste klanten hebben seizoensstop (werk als inkoper voor een importbedrijf van pluche knuffelbeesten) Sinds vanmiddag ook een vervelend gevoel in m'n (.)(.), wou dat ik wist waarvan! M'n menneke constateerde toestraks heel trots "he, ze zijn groter!" Tja, mannen, denken maar aan een ding... Ik kan niet wachten tot vrijdag!, Op de zwangerschaps test die ik nog heb liggen (sensitest) staan dat je 4 dagen voor je ongi al kan testen, maar ben bang dat ik dan misschien wel es op het verkeerde been gezet wordt. Nog ff volhouden dus.. krijg een harde kont van dat wachtbankje! 8) Blijf mezelf wel voorhouden dat het net zo goed niet zo is, ben iig al helemaal blij dat ik deze maand m'n ei gevonden heb! Dat gedeelte van m'n lijf werkt tenminste goed 8) GrTz!
jee komen veel nieuwe kippe bij gezellig hoor en ook zo spannend voor iedereen ! ik hoop dat vele posi testen hoor nog voor kerst en voor het nieuwe jaar ! even een klein vraagje ( again ) waarom heb ik geen afscheiding ?ik vind het raar, dat heb ik altijd rond deze periode..