hmm morgen dan al 5 dagen.. ja heb ej ook al klachten ? ik zou het proberen ! of heb je wel is meer nega getest ?
Goedemorgen kippetjes! Ik heb helaas weinig tijd voor jullie vandaag.. Moet heel veel doen en ben vanmiddag lekker vrij! Maar ik denk aan jullie allen!
Weinig nieuws hier! Ben een beetje chago vandaag! Ik had gisteren al 6 ziekmeldingen en vandaag komen er gewoon 2 niet opdagen.. Kan het nou niet een keer helemaal goed gaan?!?! BAH! Ik merk echt dat dit de laatste loodjes van het jaar zijn.. Ben trouwens wel de dag na kerst en de dag na nieuwsjaarsdag vrij! Ben je trouwens weer opgeknapt, Delikipje? Ik hoop van wel!
Hey Linniekippie... Je moet wel weer vrolijk worden hoor maar kan me wel voorstellen dat het behoorlijk vervelend is al die zieken, maar goed geloof mij! Er heerst wel iets Voel me gelukkig wl iets beter dan gister maar nog steeds niet helemaal 100... Heb me toch een dikke lip, dubbele koortslip, een beetje vollere lippen vind ik wel mooi maar niet met zulke blaren erbij Mijn haantje heeft wel heel lief voor mij gezorgd gisteren Laatste loodjes zijn zwaar he meid, merk het hier ook hoor, zit er helemaal doorheen! Maar kop op, je bent vanmiddag lekker vrij! Ga je wat leuks doen of ff bijkomen? Ik moet deze week eigenlijk flink overwerken als ik het trek, we sluiten hier administratief het jaar af aankomende vrijdag dus moet zoveel mogelijk zien te verwerken maar dan heb ik lekker vrij tot 2 januari, heerlijk!
net wakker! voorderest wel ok, en hoe is het met jou? ondanks a.s overwerken + je zwangerschap? @linda, ook nie leuk als er zoveel ziek zijn? kan je mij geen vast baantje geven? ik werk hard!
had wel nog wat dingetjes/vragen..op de 2e laatste paginas.mayb weet jij het het gaat over geen afscheiding
Met mij gaat het goed, ondanks alle moeheid, misselijkheid, grieperigheid en overwerk, hahahaha.... Ja ik had het gelezen. Je hebt er nu dus geen last van, ik had er ook de ene keer meer last van als de andere keer...
zie naar vorige maand...droop eruit! net als alle andere maanden,vet veel... wrom nu niet dan.he-le-maal niks....
Heb je er tot nu toe helemaal geen last van gehad of gewoon iets minder? Anders is je ei misschien iets later en komt het nog of heb je er deze maand gewoon minder last van dat kan volgens mij ook gewoon zijn hoor meid!
heb t opgeschreven ,copy past lekker makkelijk. en ja wat je zegt kan best! geklust:9dec.9dec.15dec.16dec Vanaf 14/15 december: eisprong gevoel links. ervoor doorzichtige afscheiding (niks dus) 15.dec trekkerig gevoel 5 sec rechts. 16.dec pijn bij het klussen smorgens /zalmkleur afscheiding + klein beetje wittig / 17.dec wittig/doorzichtig afscheiding (weinig tot niets) / spierpijn heup/bil 18.dec wittig/doorzichtig (weinig tot bijna niets) geen idee of er al getest is
eisprong gevoel had ik wel meer rond die dagen. maar ik heb het stukke minder als vorige maand.geen last van darmen,geen last van afscheiding.geen last bij het plassen. niet shagerijnig etc eigenlijk weinig tot geen zere klachten nu.
Goedemorgen dames, hier al heel wat afgekakkeld zie ik Ik ben ook van de partij & nog steeds op het wachtbankje