Goedmorgen Souskip! Zit je nog een beetje lekker op het bankie?! Aan je banner te zien weet je volgende week meer!
Heb inmiddels zovaak gelezen dat vrouwen hier de ene maand van alles voelde en zeker wisten dat ze zwanger waren maar het niet zo was en de andere maand nergens last van hadden dus er van uit gingen dat ze ongie zouden worden en waren ze zwanger! Maar misschien was je vorige maand gewoon niet zo lekker en had je daarom wat kwaaltjes zoals last van de darmen en zo? Het kan nog alle kanten op meid! VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER-VEER
Hahah dank jullie wel dames! Zo een week duurt een jaar, pfff! Veels te lang voor mij. Voel heel af en toe lichte steekjes, maar goed dat heb ik elke maand. Verder niks bijzonders. Gek he hoe je eigen lichaam je in de maling kan nemen.. hehehe Delilah, had jij al ruim vantevoren kwaaltjes? De rest successss
Goeiemorgen Kippetjes! Werd vanmorgen wakker met het gevoel van ik hoef niet te testen want t is niet zo.....en idd ik sta op loop naar t toillet en helaas de rode duivels zijn gekomen.......Flink balen natuurlijk! Maar jeetje wat heeft mijn lichaam mij weer in de maling genomen......zo ongeloofelijk irritant! Maar op naar de volgende ronde! Ga nu van een vriendin foto's maken dus heb afleiding en kan me weer bezig houden met mijn hobby! Fijne dag kippetjes en ik blijf voor jullie veren!
Joehoe! Tokkerdetok! Pfff, wat een dag.. Daar word je niet blij van.. Net weer 2 zieken naar huis gegaan, het heerst ECHT! Maargoed, ik hoef nog geen vervanging te regelen! BETER! Ik heb vanmiddag een jubileum van een oud-collega waar ik het heel goed mee kon vinden! Dus ik ga eerst even naar mijn oude werk (gezellig!) en daarna lekker borrelen! Jihoe! Maar het is zo balen dat het nu zo mis gaat, want dan kan ik niet met een gerust hart weg vanmiddag.. Hoe is het verder hier?! Trouwens Nikipje, ik zag dat je bmm aanvoelt als een peertje, als het goed is ben je dan vruchtbaar! Weet het niet helemaal zeker, maar OKK vertelde zoiets!
@ Souskip; ja ik had vanaf mijn eisprong allemaal kwaaljes inderdaad. Nu voel ik mijn ei altijd errrug goed, noem het maar Keisprong zo'n zeer, hahaha en daarna begon er van alles vandaar dat ik ook in deze topic was komen neuzen @Yojo; wat superjammer meid, we hadden zo'n goed gevoel... Maar op naar een nieuwe ronde inderdaad! We gaan voor een supervruchtbaar 2008 voor jou! Fijn dat je je vandaag een beetje kunt bezighouden met andere dingen...
Joehoe! Ik begin toch weer een beetje blij te worden, heb ook voor vanavond vervanging geregeld! JOEPIE! Kan ik toch nog met een gerust hart weg! Delikipje; ben je de enige die-hard vandaag?! Haha!
Hahahaha.... Ja van vergaderingen wordt je altijd duf... Tenminste, ikke wel! Heb nu ff lekker pauze! Maar normaal is het hier een kippenhok 'smorgens vandaag ff niet dus
Linnie, goed gedaan meid! Ben zo trots als een kip op jou! Ja, ben bijna alleen... Remikippie is mijn nieuwe naam, hahahha....
Ja inderdaad... voel me ook helemaal niet thuis in dit kippenhok Maar goed, ik heb overduidelijk mijn eisprong gehad, en nog steeds klachten dus zou toch zeggen dat ik hier goed zit
Maar je had beloofd om naast me te blijven zitten op het 'wachtbankje', want dit bankje wordt nu wel erg leeg hoor..
Linnie, je komt niet meer van me af! hahahaa... Ik blijf bij je zitten op het bankje tot je bent bevallen volgend jaar hahahaha....
Jippie! Dan help ik jou ondertussen wel met 'puffen' Zwangerschapswachtbankgym (leuk woord voor galgje)
Hahhahaa... Inderdaad of voor voor scrable 3 x woordwaarde Vind eigenlijk wel dat we ook een keer moeten afspreken als al onze baby's geboren zijn, doen ze toch van de zwangerschapsgym ook!