whahahaha Delikip.......... Nu moeten jullie ophouden hoor, kan de koffie zowat niet binnenhouden, hahaha
Lijkt mij een heel strak plan! Man o man, ik moet eigenlijk gaan slapen nu, maar ben veel te veel op dreef nu, heerlijk, de tranen rollen me bijna over mijn wangen! Wel ff lkkr zo he, vergeet je de rest ook misschien eventjes (ooops, en weer naar voren gebracht, te laat, nu denkt iedereen er weer aan hahahaha)
Klaproosje, nee hoor ik denk er niet gelijk weer aan. Vind het soms wel fijn om het ff van me af te praten. Ipv dat het in mijn hoofd blijft spoken.
Gelukkig maar! Was eigenlijk ook meer als grapje bedoeld hoor hihihi Meiden, we zitten alweer bijna op de 20! Whoehahahah, Delikip! Klinkt trouwens best lekker....mjam
hahhaa, moet in eens denken aan dat vleesvocht Klapkip, dat was ook de kleur van een kipfilet toch, whahaha..... Slaat nergens op hier allemaal..... Mupkip, heb jou mijn msn adres gestuurd want krijg jou niet toegevoegd....
haha luister kippetjes..... haha ,are you tokkin to me? denk dat kip-klaproos de opperkip word,die weet tot nu toe het meeste te beschrijven e.d
Hihihihi kipfileeeetje, nee, het gaat werkelijk nergens over, maar dat ik juist wel ff lekker ontzzzpannend... Voor je heet weet zijn we een aantal dagen verder en zijn er (mogelijke) teleurstellingen die verwerkt moeten worden, dus een beetje positieve voorpret en aan iets anders denken is ook wel even lekker!
inderdaad, dat bedoelde ik ook. teleurstellingen moeten we vermijden, ook al zal dat niet mischien niet makkelijk zijn.
Er van uitgaande dat iedereen natuurlijk gewoon zwanger is straks hahahaha Nikitje, dan zijn we een soort van New Yorkse kippetjes die oorspronkelijk uit Italie komen? Whoehahaha En tnx trouwens dat je aan mij denkt als opperkip.... Hihihi, het kammetje op mijn hoofd wordt een beetje rood....
Heyyyyyyyyyyyyy Nikippetje ook hier! Precies gewoon ff schik hebben toch, anders is er niks meer aan! Hebben we LinnieKippie ook al gespot hier of nie? Trouwens OpperKlapKip (OKK) jij hebt nachtdienst, moet je nog niet met de andere kippen op stok?
Sorry hoor meiden, maar dit is dus wat de nachtdienst met je doet, je wordt er zo melig van als ingebloemde chickenstrips.... Of chickennuggetjs, of een Kipcordonblue.... Heb trouwens net Soato EI op hahahahaha (indosoep) Ahum, sorry, ik draaf een beetje door hihihi
Stop it! Stop it! Ik kom niet meer bij van het lachen! De katten zitten me hier een beetje kippig aan te kijken! Hahahahaha, de OKK hihihii Luister lieverds, zo kom ik natuurlijk nooit meer in slaap hahahaha
whoeieeeee.... Als die katten je maar niet opeten! Als OKK mag je ook nooit slapen! Je moet altijd op ons letten en leuke plannetjes voor ons.....uitbroeden!
Ohmiegod Wat vreselijk heerlijk is dit.... Maar deze OKK gaat nu toch wel proberen een oogje dicht te knijpen... Hartstikke bedankt voor het lachen! Ennuh, make me proud, we gaan vandaag minimaal voor de 22 pagina's!
What the TOK (f*ck)?! Jullie tokkelen veel te snel! Stelletje tokkels! Whahahaha, ik lig hier echt onder mijn bureau van het lachen! Dit geheime kippetje gaat even naar het toilet om eventuele bloedsporen te gaan onderzoeken! En daarna heeft dit kippetje een afspraak, dus ik zie jullie wel weer op pagina 25! Dag lieve chickens!