Jippie, nog een wachtbankklant! Delikipje; vind ik ook! Zeker als het blijkt dat ik in januari zwanger zou zijn! Whiehoe!
haha! Maar allerliefste remi-kippetjes (wachtbankkippetjes).. Ik ga jullie ook verlaten! Ik ga richting Utrecht! Ik spreek jullie morgen weer! Succes vandaag en een dikke kus!
Tok...Tok...Tok... Ik tok maar in mijn eigen Tok...Tok...Tok... Er valt hier geen reactie te krijgen Tok...Tok...Tok... Dus tok ik hier maar helemaal alleen Tok...Tok...Tok... Waar zijn al mijn kippenvriendinnen nou toch heen Tok...Tok...Tok... Deze Remi-kippen-solo is eenmalig hoor Tok...Tok...Tok... Straks tokken we weer gezellig in koor
hoi hoi, tokkies, hier even een verdrietig kipje dus nog niet zo tokkerig vandaag moet vanavond onverwachts weg dus kan ook niet mee tokken met de avond ploeg. succes remikipje tot morgen
Hey kipjes ben er ook nog.... wel een beetje laat maar toch Hey Jammr Joyo, maar op naar een vruchtbaar 2008 samen op het wahtbankje Hey elfkipje, waarom ben je verdrietig?
hey jammer meide , ik wens jullie in de volgende ronde heel veel succes ! we gaan voor een vruchtbaar 2008 ! hier heb ik weer neergens last van ! alles is weg ook weer iets nieuws! en mn afscheiding is nog steeds niet te zien! tot zo even wat eten !
Ben ook weer ff hier, Yoyo, wat jammer.. Met z'n allen vol frisse moed naar een vruchtbaar 2008 zou ik zeggen! Tis vandaag wel rustig geweest hier.. hoef niet zoveel bij te lezen. Jammer dat mijn baas het niet goed vind als ik overdag ook ff hier ben.. Maarja, we kunnen het niet allemaal even goed hebben Vandaag heb ik allemaal de neiging om te testen.. weet het ook niet, moet nog 4 daagjes wachten tot m'n NOD.. Zal ik het doen, of zal ik nog maar ff doorbijten en wachten tot vrijdag/zaterdag? GrTz!
hey sookie spannend hoor! Voel je je anders? Zou denk ik toch proberen het nog even af te wachten. maar kan me voorstellen dat je het erg moeilijk hoor! ik ga voor je veren!
maar kan me voorstellen dat je het erg moeilijk vindt bedoel ik natuurlijk! mijn nederlands is weer super vanavond!
Hey Juffie, weet niet of ik me anders voel, vandaag niet gister wel en morgen.. M'n emo's liggen all over the place (janken om het nieuws enzo) m'n buik voelt alsof ie niet van mij is, m'n (.)(.) voelen vandaag wel weer normaal... Dus, snap jij het snap ik het! Ik probeer het idd vol te houden tot vrijdag, maar ben zoooo nieuwsgierig! GrTz!
Hey Sookie, kan me voorstellen dat je wilt testen, maar ik zou toch nog even wachten. Het bespaard je veel en als het negatief aangeeft weet je eigenlijk nog niet zeker en moet je alsnog weer testen. Volgens mij geeft het nu nog geen positief aan, dan zou ik wachten tot 1 dag voor je nod.... we gaan natuurlijk wel voor je veren........
Goedemorgen kippetjes! Ik ben vroeg van mijn stok gevallen vandaag! Ontzettend slecht geslapen, maar door mijn eigen schuld (heel veel cola en koffie gedronken).. Hopelijk is het niet al te druk op mijn werk, want ik trek het slecht! Hoe is het hier?! BTW, ik zit op dag 55 vandaag! Jihoe!