[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen kippies!

Ik ben weer van de partij vandaag... Pfff, wat is het koud he! Slaap onder een dekbed en 2 x een dik sprei erop en nog koud brrr.....

Nou ff een slok koffie om wakker te worden :(

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen Delikipje! :) Het is zeker koud zeg.. Brrrrr! Ik heb kippenvel ;)

Moest ik vandaag extra mensen regelen, krijg ik te horen dat ik er teveel heb :confused: De hele week heb ik te weinig mensen en nu weer teveel! AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH, schiet mij maar van de stok! :)

Vanochtend werd ik wakker en voelde ik een soort ballonnetje in mijn baarmoeder, dus dacht dat ik misschien wel ongi zou gaan worden.. Wie weet!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linniekippie, dat lijkt me ook om kippig van te worden is het dan nooit goed bij jou daar, dan te veel dan te weinig! Maar schiet je niet van de stok hoor ;)

Ik heb geen kippenvel heb het vest van mijn haantje maar weer aangetrokken hier op het werk :) ziet er niet uit maar zit heerlijk!

Dus je denkt weer eens ongie te worden... Ik denk het niet :) aangezien ik aan mijn water voel dat jij een jaar niet ongie gaat worden ;)

Maar als je het wel zou worden is het ook niet zo erg natuurlijk, dag 55 is niet niks :rolleyes:

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb het opeens bloedheet, zweten en al.. Hormonen?! Ik heb gewoon zweethanden, jakkes! :-&

Kom er trouwens net pas achter dat er meer emoticons zijn, whoehaha! Beetje kippig?!

Ik zit trouwens te luisteren naar het Kabouter Plop lied :rolleyes: Ghehehe!

'Draai je kin in het rond, stamp met je voeten op de grond'
    'Zwaai je armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht'
    'Stap nu rond als een gans, zo gaat de kabouter dans'

JEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Huh, de emoticons doen het niet :) Hihihihi!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linnie, dan luisteren we naar dezelfde radio zender, ik zat net ook al mee te zingen hier, hahaha....

Maar je wordt toch niet ziek he met je zweethandjes? Had ik afg. weekend ook flink last van weet nog niet waar het van kwam, ziekjes of zwangerschapskwaaltje?!

Zit je nu ook naar grease lightning te luisteren, whoeoeoeoe

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ook!

He showed up, splashing arooouuuuund!

OH well oh well oh well! ;)

Ik hoop een zwangerschapskwaaltje :D

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Vooral mijn vingertoppen zijn nat :( Raar he?!

Misschien is dat ballonnetje wel iets anders! :eek: ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahhaha...

"Ik heb stiekem met je gedaaaaaanst, ik hoop dat je het leuk vond!"

Ja ik denk wel een zwangerschapskwaaltje idd ;) alhoewel ik nu steenkoude droge handjes heb, hahaha.... Ben nu ook wel flink misselijk tegenwoordig :( dat is wel echt een akelig gevoel hoop dat je dat ook snel krijgt, whahahahaha

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ben ik al... :( Vanochtend in de auto, ik werd helemaal niet goed en nu is het weer weg.. Ik hoef ook niet over te geven, het voelt meer als dat gevoel als je niets gegeten hebt en misselijk bent van de honger! Maar ik ontbijt nooit, want ik krijg pas rond een uurtje of 10 honger..

Maar aan de ene kant denk ik nog steeds dat ik niet zwanger ben, ik heb vorige week dinsdag nog getest.. Of was het nou al de week ervoor..?

Pffff...

Ik heb echt het idee dat ik nu naast je zit, omdat we naar dezelfde zender luisteren, haha!

PEPERSAUS

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

"over de kalkoeeeeeen" hahaha...

Hmmm... dit klinkt mij wel bekend in de oortjes :rolleyes:

Ik heb nu ook 'smorgens dat ik denk oohhhh ben misselijk maar hoef niet over te geven maar als ik aan eten denk word ik echt akelig maar ja op een bepaald moment neem ik toch wat te eten, niet zozeer voor mezelf, half boterhammetje of een paar stukkies kwamkwammer en tegen de middag gaat het wel weer beter, heel vaag :cry:

Uhhh Linnie, ik had ook laatst donderdag getest omdat ik dacht met al mij klachten dat mijn laatste ongie misschien geen echte ongie was geweest maar die test was supernegatief en de dinsdag erna een dikke plus dus dat wil niks zeggen :)

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dit liedje is voor Queeniekippie, waar is ze nou...

"dancing Queeniekippie" :)

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Waar is iedereeeeeeeeeeeen?! :) We zijn een echt team he?! :D

Nou, ik wacht nog tot het weekend en dan ga ik zaterdag of zondag testen! Toch heb ik sterk het idee dat deze negatief zal zijn, maarja! Ik moet mezelf toch op de hoogte houden zolang ik niet ongi word!

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    'Love is the message' :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Volgens mij zijn al die kippen echt druk aan het werk ja.... Ik ook wel, schakel af en toe gewoon ff naar een ander schermpje ;)

Maar uhhh... Je moet zeker zo nu en dan testen ja, dan weet je in ieder geval weer ff wat.... We blijven postief!

"And the message is love"

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    goedemorgen, hoe gaat het met iedereen?
    Ik heb net een verhelderend gesprek gehad met de HA. Ik had maandag mijn bloed laten testen en die was negatief, zegt hij tegen mij dat is ook zo als je idd een cyclus zou hebben van 28 dagen, maar kwam er al meteen achter als die langer is was je op hele andere dagen vruchtebaar en kan het zijn dat je pas begin volgende week je ongie moet verwachten. Of niet dus......
    Zit ik weer helemaal opnieuw in spanning, en heb nog echt niet het gevoel of dat ik ongie ga worden heb wel wat last van mijn buik maar niet op die manier

Plus het feit dat mijn rechter borst erg groot is en heel gevoelig. Van mijn linker is de melkklier doormidden vanwegen een borstoperatie dus bij mij groeit er maar 1 wat een raar beeld geeft.
    Dus ik zit weer op het wchtenbankje....

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey vogeltje, goedemorgen!

We krijgen versterking!

Wat fijn dat je bij de HA bent geweest... Maar je kunt dus weer op het bankje gaan zitten?! Dus nu gaan we wachten of de ongie volgende week komt of eigenlijk wegblijft dus?!

Als de ongie weg blijft moet je dan weer terug komen of gewoon een thuistest doen?

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie, dit is wel een mooi wachtbank liedje he!

You are not alone, I'm here with you!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Vogeltje, wat goed dat je een beter beeld hebt nu! Je mag nog even naast me komen zitten op het fijne wachtbankje, gezellig! :)

Ik zou eigenlijk ook wel naar de HA willen, gewoon even een uitstrijkje doen ofzo! Het klinkt alsof ik dat heel fijn vind :D Haha!

Ik hou van dit lied; Shine on me! Praise Cats! :D

20. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    dan moet ik gewoon thuistesten, hij zei dat het heel normaal was dat ik de eerste maand dezelfde cyclus had als toen ik aan de pil was en dat jje nu in de tweede maand pas echt kunt zeggen wat die is.

Ik moet dus nu uitgaan van 35 dagen en dan zou ik pas een innestelling hebben gehad op 15 dec ik toen de hele dag last gehad van mijn buik en vanaf zondag begon mijn borst echt heel gevoellig te worden hij klopt de hele tijd.

Deel Deze Pagina