Bij ons komt de muziek uit het plafond dus we luisteren overal altijd hetzelfde, hahaha... Zelfs op de wc kun je muziek horen
dat is nog een luxe, bij mij op het werk mogen we geen muziek luisteren dus ik werk van 7.45 tot 17.30 in stilte nou ja ik patienten praten tegen me als ik ze aan het prikken ben.
Maar volgende week dus thuistesten Vogeltje, ik hoop dat je cyclus dan snel regelmatig is maar ik hoor hier vaak dat het juist het tegenovergestelde is.... Moeten we maar een Ontpil-bankje maken hier misschien
Ja wij zijn vorig jaar verhuisd naar een nieuw pand dus dit is zeker luxe alhoewel ik ook wel van de stilte hou af en toe hoor... In het vorige pand stonden op de afdeling overal radio's aan, daar werd je pas echt knetterbek van, hoorde je overal wat anders Maar patienten die tegen je praten kan ook gezellig zjin, als ze maar aardig doen!
dat is ook zo, maar eeb beetje muziek op zijn tijd is ook wel lekker, maar het prikken van mensen maakt veel goed is erg leuk om te doen hahaha
bij iemand ander doen is heel anders daar voel je niets van ben zelf ook als de dood voor bloedprikken
Hahaha... Nou het is niet mijn hobby maar ben niet zo bang voor prikken, ben zelf een tijd donor geweest maar viel steeds bijna flauw... Maar bij een ander lijkt me echt akelig om te doen, dan laat ik liever mijzelf lekprikken hahaha... Zo zie je maar weer, 't is maar goed dat we allemaal anders zijn
lees net dat er mensen zijn die na 7 weken alsnog positief testen dus linnie zelfs voor jou is er nog voldoende hoop
ik heb ook zoiets van ik wordt gewoon ongie dan is het ook niet zo'n teleurstelling als ik idd niet zwanger ben. maar ik ga dus even strijken en naar de winkel ben er straks weer.