[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tok 2 you later vogeltje! Strijkse en winkelse!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Tja, als ik nou gewoon ongi zou worden, dan zou ik het ook niet zo erg vinden.. Maar dat word ik dus gewoon niet! :(

Delikipje, ik ga jou gewoon geloven en dan komt het vanzelf wel goed! :D

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Linnie, ben benieuwd wanneer je weer van gedachte veranderd!

Maar geloof mij maar gewoon ;)

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hahahaha! Inderdaad! Het is elke dag weer anders! De ene dag zit het wachtbankje prima, de andere dag wil ik weer ongi worden, dan denk ik dat ik zwanger ben en dan weer niet!

Make up your mind Linniekip!

Bij deze; IK WIL ZWANGER ZIJN! :D

5. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Hoi kipmeiden!

Hoe is het hier, ik ben helaas ongesteld geworden. Volgende ronden nieuwe kansen...

LindaS heb jij nou al getest?

Heb nog niet alles terug gelezen en heb het zo drukkkkkkkk met werken dat ik gewoon niet altijd kan mee tokken maar ik lees wel mee zo nu en dan.

Meiden die ongesteld zijn geworden : balen.
    Meiden die gaan testen : heel veel succes!
    Liefs Bloempje.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Bloempie, nieuwe ronde dus, heel veel succes hopelijk is het deze keer RAAK!

Verder nog kippies aanwezig?! Heb nu lekker een half uurtje pauze :)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhhhhhh, ben zo druk.. Sorry Delikipje! Hoop straks nog even te kunnen kakelen! :D

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Geeft niks joh ;) ben ook lekker druk bezig!

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    haaaaallloooooooooo

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb een grote vette dikke pukkel tussen mn wenkbrauwen in en op mn kin en ze doen zeer! ....echt groot ! :(

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahhaaa... Nikitje.... Dat is niet zo mooi!

Echt puisten of wat anders? Ik heb er sinds kort ook last van, hihihihi... Vroeger nooit gehad en ineens met al die hormonen onder de pukkels :(

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    yes echt GROOT , echt een dikke vette PUIST zo pijn!:D haha is niet leuk hoor, ik heb noooooit last van pukkels, werkelijk waar amper gehad in mijn jeugd, geen idee waarom ik niet, was zoiezo altijd laat met veel dingen,die meiden van 16 al hadden, kreeg ik BV op mn 19e of helemaal NIET.. maar jij zegt hormonen..voor mijn gevoel heb ik die nooit gehad omdat ik nooit ergens last van had , mijn menstruatie begon trouwens ook pas op mijn 17e dusja dat bedoel ik maar met laat zijn met vrouwen dingen.

snap dat je tijdens zwangerschap er last van kan krijgen, das logisch! :D maar niet prettig!

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    by the way..hou me dagen goed in de gaten .. lala ...
    als t nu niet is gelukt snap ik er straks geen drol van :( haha :p

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha... Ik hoop het voor je Nikikippie... Maar dan zit je misschien nog wel ff langer onder de pukkels, whahaha

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    Dan zou ik het niet erg vinden want dat hoort erbij en dan merk je er iets van. en ja ik ben wel benieuwd voor de next w8bankje ! haha :D

ik gaat ff naar het centrum, scapino enzo bezoeken..we hebben zin in ietys casuals :p voor de kerst. kijken of ze wat leuks hebben. ik spreek jullie straks weer ladies xxx

verder alles goed delilah ?

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Veel plezier met shoppen! Met mij alles goed, behalve dat ik behoorlijk misselijk en moe ben, hahaha....

Straks zie ik je denk ik niet meer, ga over een klein uurtje richting huis en heb weinig puf voor de pc thuis als ik nog genoeg puf heb ligt er een hele bult was dat de kast in moet :(

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Nikikippie; er zijn meer vrouwen die zeiden dat ze wel zwanger moesten zijn aangezien ze altijd op het juiste moment klussen en toen zag ik dit bericht... Kan het niet bekijken hier op het werk want er zit een filmpje bij maar misschien wel handig om een keer te kijken:

Hoi Naatje, ik ken het gevoel; op het juiste moment klussen en toch wéér niet raak. Toen in het filmpje zag waarvan hieronder de link staat (vooral deel 3) sloeg dat om in verbaasd zijn dat zoveel vrouwen wél zwanger raken... er komt zoveel meer bij kijken

http://www.pbs.org/wgbh/nova/m....._q_01.html

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies!
    dat filmpje heb ik ook al eens bekeken. en als je dat filmpje kijkt wordt het toch wel weer even duidelijk wat een wonder zwanger worden eigenlijk is!
    ga nu even thuis opruimen, stofzuigen etc. :( maar met een kerstcdtje wordt het al een stuk minder vervelend!
    misschien tot vanavond!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hmmm.. ik kan het niet openen.. :(

Ik heb nu overleg en daarna meteen naar huis! Ik moet voor 5 man gaan koken! :D

Fijne avond lieve kippetjes! Ik hoop dat ik morgen wat meer tijd voor jullie heb!

Dikke kus xxx

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tot morgen en kookse! Horen morgen wel hoe het is gegaan!

Deel Deze Pagina