[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    tijd vliegt voorbij delilah :p
    ik zit al bijna weer op mijn nod :p !

2. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    hallo kippies,
    hier meld ik me maar weer eens, omdat ik natuurlijk niet helemaal zonder tokken kan.
    ben nog steeds niet vrolijk. straks heb ik een vergadering in den bosch en daarna kerstviering. en daarmee sluit ik deze kl*te baan af.

verder heb ik wat gezeur met m'n moeder waar ik een beetje troosteloos van wordt. Er is echt niks mee te beginnen. Gelukkig woon ik niet heel dicht bij wat het makkelijker maakt om afstand te nemen. maar de situatie is nu ronduit kl*te.
    morgen ben ik vrij en dan meld ik me wel om gezellig te tokken.

Linda, balen van je test, maar je kunt nu wel lekker een drankje pakken op de borrel vanavond.

hier heeft het niet echt gesneeuwd, maar de mist heeft wel wit afgezet op wat bomen en auto's

groetjes treur kip

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Kip11, dat klinkt allemaal niet zo vrolijk :(

Ik hoop dat je toch een goede afsluiting hebt vandaag van je baantje!

Nog ff en dan ben je er van af, nieuw jaar, nieuw werk, lekker vooruitzicht toch! Fijne dag in ieder geval en we tokken je morgen weer!

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kip11; je klinkt een beetje down.. Niet leuk zeg?! Zullen we afspreken dat we heeeeeeeel blij en vruchtbaar het nieuwe jaar ingaan? Positief denken en blijven lachen! :D Dan doe ik dat ook!

Delikipje; ik hoorde net iets over monnikspeper, daar hoop ik wat meer info over te kunnen vinden! Mijn topic is toch best handig ;)

Weet je wat het stomme is, zolang ik niet ongi ben, blijf ik hoop houden dat ik misschien wel al zwanger ben.. Zelfs met negatieve testen! Dus ik durf ook weer niet te drinken, stom he?! :)

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Linni-meid, je moet je niet druk maken over een borreltje nu he! Je hebt getest en was negatief, kan goed zijn dat ie over 5 dagen wel positief is daar niet van maar dan kun je nu best een drankje doen hoor! Ik hoorde dat het de eerste weken van je zwangerschap ook niet zoveel uitmaakt omdat je kindje nog niet je bloed deelt oid. Maar over die peper heb ik nog nooit wat gehoord, handig inderdaad dat je wat meer te weten komt, als het nou ook nog helpt is het helemaal super!

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ach, ik ben ook niet heel dol op drank hoor, dus het maakt op zich niet heel veel uit! Maar met kerst en oud&nieuw wil ik toch wel lekker drinken! :)

Pffff, ik ben echt kapot! Moet er niet aan denken dat ik nog de hele avond moet.. Maarja, ik krijg wel een kerstpakket! :D

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hi Meiden,

Ik kom weer eens even in jullie kippehok kijken. Ben zo druk bezig dus heb maar weinig tijd helaas.

Even een hele rare vraag, misschien dat jullie wel een antwoord weten.
    Ik checkte net of ik slijm had, maar voelde heel raar aan. Mijn binnenste is naar buiten gekomen zeg maar. Echt heel raar. Had vanochten ook al last met tempen ervan.
    Mijn ei is gesprongen, weet niet of het daar iets mee te maken heeft.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linnie, hier ook! Ik moet eigenlijk ook overwerken maar ben nu alweer kapot :(

Weet je al wat voor pakket? Wij mochten zelf iets bestellen via internet kregen een boekje waar van alles in stond en dan mag je zelf kiezen :)

@ Mupkuh, ik ben niet zo van het voelen dus ik weet het niet?

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dan ga ik even wachten of iemand anders het hier wel weet. Heb in dit topic ooit iets gelezen over zelfonderzoek vandaar.
    Ik voel normaal ook nooit, maar vind het raar dat ik wel een eisprong heb gehad maar geen eiwit, vandaar.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Dat heb ik wel vaker gelezen dat je soms wat meer last hebt van afscheiding dat wil niet echt iets zeggen helaas, maar Linnie is de onderzoek kip! :)

11. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies!
    balen zeg linda van weer die negatieve test. misschien dat teunisbloemolie wat voor je is. slik het nu ook al een tijdje en dit schijnt ook goed te zijn voor het onderhouden van een regelmatige cyclus. weet niet of het bij mij werkt hoor, dat merk ik pas over een paar weekjes. maar toeval of niet maar toen ik begonnen was met slikken was ik redelijk snel ongi!
    straks kerstviering met school. dus op zo op tijd eten en me in mijn kerstoutfit hijsen :)

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik had het toevallig ook gelezen Juffiekip! Ik ga het zeker proberen! Weet jij waar ik dit kan kopen?

Thanks!

Ik ga lekker borrelen! Tot snel kippetjes!

Kus

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb het gewoon bij de kruidvat gekocht. staat bijna naast het foliumzuur. veel plezier met de kerstborrel

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    whoo even tussendoor hoor, moet nog even bijlezen sorry :eek:
    wat zit er 2 cm onder je navel? haha

hey mupke ! lang nie gezien :D hoe is het nou?

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb mijn kerstpakketje maar niet opgehaald, had nergens zin in, was koud buite, mijn gezicht was bevroren, en mn handen en vingers waren zoo koud en kon ik nietmeer bewegen! had wel handschoenen aan..maar kon niet meer.ben moe en ben het zo zat

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hey Nikitje,

Is inderdaad lang geleden ;) Maar heb het nogal druk gehad en nog steeds wel een beetje. Dus heb niet altijd tijd om alles te lezen hier.

Maar het gaat wel goed eigenlijk, weer een nromale cyclus deze maand. Tenminste als het goed is! Heb gister ofzo mijn ei gehad.

En hoe gaat het met jou? en de andere meiden natuurlijk.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen alle kippies hier!

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Ik ben heeeeeel erg druk op het moment dus kan hopelijk straks ff bijlezen en meekakelen nog...

Dikke Tok van mij!

18. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Goedemorgen!

Soukip meldt zich aan! Lekker een laagje sneeuw, ik heb zin om sneeuwballen te gooien een sneeuwpop te maken (maar daarvoor heeft het te weinig gesneeuwd).

Verder tjah, niet echt klachten, soms heel af en toe lichte krampjes, maar dat kan ook Nod krampjes zijn :(

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goeietokkel,

Ik had vanochtend weer een lage temp. Ga iig niet hopen dat ik weer een super korte cyclus heb. Maar het kan nog alle kanten op natuurlijk.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen kippetjes!

Ik ben er heel even! Ben ook ontzettend druk en ook een beetje chagerijnig :( Ik ben zooooo toe aan weekend!

Ik kom vanmiddag nog wel even kakelen!

Deel Deze Pagina