Hehe, QueenieKippie is weer ff in tha hok! Ben idd een paar daagjes niet geweest....... erg druk op het werk, we worden zelfs gecontroleerd op ons internetgebruik omdat er een paar werken die regelmatig voetbalsites enzo bezoeken (Big Brother is watching us...), vandaar dat ik weinig aanwezig ben geweest. Ook ben ik afgelopen zaterdag tante geworden en heb ik mijn lieve neefje al een paar keer bezocht.. . zo lief! En ff een uidatje van mij; Ben net bij de verloskundige geweest, ik had even gebeld omdat ik gisteravond zo'n pijn in mijn buik had dat ik niet eens meer rechtop kon lopen.... moest even urine inleveren, ze dachten misschien aan een blaasontsteking of bandenpijn. Nou, dat laatste dus... komt dat ik gister van 08.30u tot 21.00u gewerkt heb. Heb zittend werk dus ik heb zo'n beetje 11 uur op een stoel gezeten. Aangezien mijn buik al wel groeit maar ik nog gewoon mijn eigen spijkerbroeken draag, gaat dat op den duur knellen enzo... Waarschijnlijk kwam het door vermoeidheid zei de VK. Je baarmoeder groeit natuurlijk wel en er zitten spieren aan vast, dus dat kan dan gaan trekken en erg pijn doen. Zo zeg, ik heb dat met Jamie nooit gehad! Pfff... Verder gaat het helemaal goed hoor, nog steeds erg moe en af en toe een vlaagje misselijkheid... Heb in mijn album volgens mij al een foto van mijn beginnend buikje gezet. Hoe gaat het verder met alle andere kippetjes? Zijn er inmiddels een aantal zwangeren bijgekomen? Voor diegenen die nog niet zwanger zijn, ik blijf voor jullie veren hoor! Tok! Xx
Hey Queeniekippie, we miste je al! Gelukkig was er niks aan de hand met je! Maar uh, lekker buikje heb je al Leuk hoor...
... ja leuk zo'n buikje, alleen daardoor wel moeilijk om het stil te houden voor mijn collega's.... er zijn nu 4 die het weten... Ik wil het de rest eigenlijk 3 januari vertellen, nadat ik een echo heb gehad... Enne, dit kippetje heeft jullie ook gemist hoor! Maar 't was ook zo'n drukke week... lag 's avond ook wel eens vroeg op bed.. al voor half 9... Xx
Nou meid, ik lig ook al de hele week rond 9 uur op bed, ben echt kapot, zo heb ik me nog nooit gevoeld! Maar wel lastig om voor je te houden nou he... Maar 3 januari is het zo! Ik heb inmiddels ook 2 collega's die het weten en 1 ervan zei ook dat ik een flinke buik had... Heb al de hele tijd kleding aan om het een beetje te verbergen hahaha...
...uhm, wat draag je anders dan? Hihi! Ik neem aan dat je wijde(re) kleding bedoeld... Haha! En ja, gelukkig is het zo 3 januari! Ik hoef alleen nog maar komende donderdag aan het werk, en dan weer 2 en 3 januari, dus dat is voor mij maar 3 werkdagen... moet te doen zijn toch?
Hahahaha... Nee normaal zit ik hier naakt dus valt ook helemaaaaal niet op Bedoelde gewoon kleding waarmee ik het wat kan verbergen, zoals een lekkere losse rok ipv een strakke broek maar zit ook niet met hele wijde truien hier hoor 3 werkdagen moet te doen zijn idd... En anders zeg je toch dat het van al dat vele eten komt met kerst en oudjaar
Ja, kan natuurlijk ook. Heb sowieso best veel gegeten de laatste tijd... misschien dat ze daar nog in stinken, hihi!
hey kippetjes! wat is het rustig hier zeg! heb eindelijk vakantie! 2 weken, heerlijk! nou ga even kerstinkopen doen! tot later! werkze voor degene die nog aan het werk zijn. (bijna weekend!)
Hallo allemaal, Ik zit ook met wat klachten maar weet niet of het bij het ontpillen hoort of bij zwangerschap. Heb 3 kinderen dus moet wel ervaring hebben hierin MAAR helaas niet dus. Vandaar aan jullie of bij jullie zwangere iets bekent is..... De klachten: zeer gevoelige tepels, jeuk net boven mijn vagina (vooral linkse kant), krampjes/bubbeltjes onderin mijn buik net boven ( of in) mijn liezen, onder mijn oksels doet het zeer, s'ochtends en s'avonds een wat misselijk gevoel (lijkt op brandend maagzuur) en mijn buik is gevoeliger nu voor alles. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Heb ook op sommige momenten dat ik vlinders in mijn buik heb-gevoel. Veel kouder als normaal. de verwarming mag best 24 graden staan terwijl dat ie anders op 21 staat. Veel witte afscheiding en een sterkgeurende urine. Zo dat was het geloof ik wel. Kan dit allemaal ook met ontpillen te maken hebben? Met de eisprong geloof ik niet hoor want die moet als het goed is de 15de geweest zijn en ik geloof niet dat ik daar 6 dagen naderhand nog last van heb. laat me snel iets weten, zwangere onder ons! Alvast bedankt, Miranda
Hallo kippetjes! Wat een rust hier?! Is iedereen zo lekker druk?! Gelukkig is het bijna weekend girls! Miranda; ik kan je helaas niet helpen.. Ben zelf nog aan het ontdekken wat er allemaal bij het ontpillen hoort en zwanger ben ik helaas nog nooit geweest.. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt! Delikipje; Zit jij naakt op je werk? Ik dacht dat ik de enige was 8) Queenie; Mooi buikje zeg! Het is al goed te zien! Mijn collega vertelde gisteren op de borrel dat ze 14 weken zwanger is, ze is net zo oud als dat ik ben! Ik wil ook Hopelijk snel duidelijkheid! Ik ga vanavond teunisbloemolie halen, op advies van Juffiekip! Dikke kussen!
Lieveeeee kippiessss, ben superdruk geweest! Heb nu kerstbuffet op werk en dan ga ik heerlijk naar huisje toe... Lees thuis wel bij en dan kakel ik weer mee! Dikke klus!
hey dat begrijpen we heus wel hoor dat je er even niet altijd kan zijn, wel fijn om te zien dat het goed gaat ondanks je buikpijn die je heb door de zwangerschap. hoe voelt zoiets? is je buik echt al behoorlijk dik? wel leuk hoor! spannend om de andere het later te vertellen met de echo, krijg je dan toch zo een kaartje mee naar huis waar je baby op staat in je buik? oh echt geweldig lijkt me dat
helsaas kan ik je ook niet helpen, mischien de zwangere onder ons wel wat enig ervaring ! suc6 en sterkte en veer op een posi test !
nou ik heb nu eindelijk wittig afscheiding ,wel wat dikkig nu ( als t is opgedroogt ) en mijn bmm legt volgens mij nu veel hoger dan van de week en voelt hard aan. mijn ei zal nu zeker al geweest zijn , toch?! met ei moet ie toch lager liggen en zacht zijn? verder weet ik niet of het mn lichaam zelf is, maar heb in mijn rechter lies zoooveel pijn. , als ik erop druk doet het zo zeer he , het lijkt wel een ontsteking ofzo en het bonkt af en toe. en het straalt ook wat uit ver in mijn boven been aan de linkerkant heb ik het totaal niet! vet gek. daar waar een liesbreuk zeg maar zit op diezelfde plek heb ik het, helaas kan het niet aanwijzen , echt moeilijk uit te leggen waar je precies last van heb.