[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Moet je maar ff in mijn album kijken, daar staat nog wel een foto in van de echo die ik in het begin van Jamie kreeg. En die pijn is dus bandenpijn. Ik heb dat met Jamie nooit gehad, dus dat is ook nieuw voor mij... komt doordat je baarmoeder groeit en die zit vast aan allerlei spieren, die worden door de groei van de baarmoeder aan aangetrokken zeg maar... voelt best wel irritant. Maar heb ergens gelezen dat dit vooral in het begin van de zwangerschap en tegen het einde vaak voorkomt...

Hoe gaat het met jou verder?

@Linniekip; thanx! Wordt ook moeilijker nu om het te verbergen... heb gister al een positiespijkerrok gekocht...

Xx

2. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Haai Dames,
    Nou, m'n lijf heeft me lekker voor de gek gehouden... De :evil: :evil: :evil: zijn vanmorgen in grote en erg pijnlijke getalen ge-arriveerd. M'n menneke was ook erg teleurgesteld, had zelf gister stiekum een fles bubbeltjes gekocht, zo zeker was hij ervan.. Nouja, nieuwe ronde nieuwe kansen. En ik ben iig blij dat ik nu zeker weet dat m'n eieren springen dus dat zit wel goed 8)
    GrTz van een beetje verdrietige sookie

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Denk dat deze maand weer k** word. Weer een super lage temperatuur. Ben bang dat ik weer ongi ga worden.

4. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    K moet ook nog ff wachten...

Maar de hoop daalt met de dag steeds meer:(

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    hoi heb net getest en POSITIEF het streepje is nog wel licht maar is er wel degelijk.

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    @Vogeltje: GEFELICITEERD :thumup:
    Na een paar dagen wordt de 2de streep vanzelf duidelijker hoor ;) maar een streep is een streep :)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gefeliciteerd vogeltje!

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    ben echt super blij vooral omdat en maandag nog niets in mijn bloed te zien was maar nu is het er toch echt

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemiddag allemaal!

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    goedemiddag

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @vogeltje, gefeliciteerd met je zwangerschap.

Hopelijk komen er deze maand nog meer zwangere bij onder ons en ik hoop dat ik daar mijn eigen over 4 tot 6 dagen ook bij mag zetten.

groetjes Miranda

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    @ vogel,

van harte gefeliciteerd ! geniet ervan !
    mooi kerstkadootje ;)

@ quueeniekip, heb even gekeken en oh wat een mooi buikje heb je al :D dat je dat al bij 6 weken zo goed ziet ! echt super hoor :p

verder h00p ik dat er nog meer posi testen deze maand en anders in januari 2008 ! ook ik zou graag willen dat het zover is, :p

gisteravond was ik ontzettend ziek, had het koud, voelde me onwijs futloos en voelde me ook k**.. ik ben vroeg op bed gaan liggen. mn hele lichaam was op. geen fut meer in en op sommige delen vn mn lichaam deed het zeer. alles voelde zwaar. ik heb lekker lang geslapen en nu voel ik me weer wat beter !

verder kan ik inene mijn bmm staand voelen, ze is weer gezakt denk ik en voelt ook weer iets minder hard aan. de binnekant/wanden lijkt nu ook wat voller, of het wat opgezet is ofzo.
    En mn lies is ietsje minder, wel nog gevoelig, maar vanmiddag bij het lopen voelde ik het wel wat.. volgens mij is het mn schaambeen ofzo , dat gedeelte wat schuin naar boven loopt naar heup,snap je welk gedeelte ik bedoel? gister wat uistraling in mijn boven been ,vlak eronder of je spier te kort is .
    verder zijn mijn darmen weer vaag aan het doen, ook na het eten weer ( net als vorige maand ), en als ik hoest heb ik onder mn ribben laag links en rechts een spierpijnachtig gevoel
    nah thats it , geloof ik :D

morgen kerst vieren bij mijn mammie, met broer & zus + aanhangsel :D

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden
    allemaal lekker weekend aan het houden?
    vogeltje: gefeliciteerd! geweldig nieuws zo vlak voor de kerst :D
    heb vanmiddag alvast cadeautjes gekocht voor mijn schoonzusje die over een paar weekjes in uitgerekend. ga een luiertaart maken dus dan kan ik mooi vast beginnen. was samen met een vriendin die ook zwanger is dus dat was wel leuk al die babydingetjes kijken! Had af en toe echt zo iets van kom maar op met die baby! al die schattige kleertjes enz. maar dat komt bij ons ook vast wel!

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Vogeltje echt super leuk voor jullie en lekker genieten...
    Hier alles goed, druk met kerstvoorbereidingen bezig.. Heb binnenkort mijn eisprong, dus weer lekker klussen. Voor de fun heb ik maar mooie lingerie gekocht hahaha houd het leuk hihihi

mensen fijne feestdagen en tot laters....

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey mink, leuk he af en toe iets voor jezelf kopen,wat btreft lingerie is dat natuurlijk altijd goed !
    HAve fun & good luck met klussen en ook alvast fijne feestdagen mocht ik je niet meer spreken !

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Iedereen hele fijne Feestdagen en een vruchtbaar 2008!

17. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    lieve zwangere of niet zwangere onder ons, kennen jullie het gevoel van menthol "warme" druk/steekjes.. beetje koudachtig gevoel maar toch ook weer warm gevoel..menthol fris achtig?

beetje gek uitgelegt maar kan het niet anders beschrijven,maar toen ik het paar keer voelde in mijn lies gedeelte/boven been waar ik last van heb,dacht ik meteen aan menthol fris/warm gevoel.
    + heb spierpijn in mijn bovenbeen , dat wel aan beide kanten.

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    Fijne feestdagen alvast ! en jij ook een vruchtbar 2008 !

19. shania2004

shania2004 Actief lid

25 okt 2007
    216
    0
    0
    heeyyy lady's

hier even een vraagje,

stel dat ik dinsdag een innesteling heb gehad na hoe veel dagen zou ik dan ongeveer kunnen testen?

groetjes :D

20. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ongeveer 7 dagen erna

Deel Deze Pagina