[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Wat is het hier rustig!

Kippen horen jullie niet al wakker te zijn! Hup hup.

Sous w8 af, spannennnddd! :eek:

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    En sousa?
    Ben je al aan het testen of nog niet?

Ik was al lang wakker maar ik zit er niet te veel op.

Hopelijk heb je een positieve test.

Suc6
    Miranda

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    hoi, er is idd niet veel aan de gang hier, heb ik ook al gemerkt

4. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Hey Miranda,

Nee nog niet getest, heb vaker wel testen verspild en twee dagen later mijn NOD. Maar we wachten de di en wo af. Dan test ik de donderdag als mijn nod er niet is..

(heb helemaal geen symtomen/kwaaltjes) :(

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dat vind ik toch wel heel sterk van jouw. Ik zou zolang dus echt niet kunnen wachten denk ik.
    Ik heb wel wat symptomen/kwaaltjes maar ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houdt en dat het met ontpillen te maken heeft hoor.

Maar goed, laat het ons wel weten als je test.
    Ik ben niet nieuwsgierig maar wil graag alles weten hahahahaha.

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden!
    sousa: spannend hoor!
    volgens mijn banner heb ik bijna mijn eisprong maar denk niet dat deze klopt omdat ik mijn banner zomaar ergens op gezet heb. 40 dagen (mijn laatste cyclus) past niet op de banner. :) nou we merken het wel. ondertussen gewoon regelmatig klussen. Dat is nu niet zo'n probleem want heb vakantie en heb dan veel meer zin :oops:
    nou tot later. mijn zusje logeert hier dus zal niet zo vaak komen kijken denk ik. (nu slaapt ze nog lekker)
    fijne dag allemaal

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen kippetjes!

Vandaag nog even bikkelen en dan ben ik 3 dagen vrij! Jippie!

Ben nog steeds niet ongi :( en ga morgenochtend voor alle zekerheid nog even testen.. Dan kan ik met een gerust hart een borreltje drinken! Als ik het verhaal van vogeltje lees, begin ik toch weer te twijfelen of ik misschien al zwanger ben.. Was vanmorgen ontzettend misselijk en had gisteren weer pijn in mijn liezen, dus je weet maar nooit! :D

Ik ga nu weer snel verder! Kan ik lekker om drie uur naar huisie!

Fijne dagen iedereen!

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Succes Lin!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Thanks yoyo! :D

Whahaha! Ik zie nu pas dat er een melding bij mijn banner staat; 'tijd om je banner aan te passen'! Hihi :)

Jeps, ga niks meer drinken vandaag en vanmiddag nog even een testje wagen!

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Spannend!

Hoop op een leuk Kerstcadeautje voor je!

11. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @ LindaS, hopelijk krijg je een leuk kerstkadootje.

Laat het ons weten he meissie.

Verders iedereen fijne dagen en flink klussen allemaal!

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik word lichtelijk nerveus! Ik heb bijna dagelijks gevoeld hoe mijn baarmoedermond stond en sinds dit weekend is deze heel hoog en kan ik er niet goed meer bij. Nu las ik dat dit een teken kan zijn dat je zwanger bent! Ik wil er niet teveel op hopen, want ik weet niet meer wat dit allemaal betekent.. :(

Aan de zwangere onder ons; hoe voelt jullie bmm aan? Beetje ranzige vraag, maar ben HEEL benieuwd! :D

13. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Miranda; nog 4 daagjes wachten zie ik! SPANNEND! :) Ik zal voor je duimen!

Ik zit hier echt mijn uurtjes uit te zitten.. Ik wil echt heel graag naar huis en heb niet zoveel zin meer om iets te doen.. Haha! IK WIL VRIJ! (en twee streepjes aub) :)

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Vogeltje; van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

@LinnieKip; sorry, heb geen idee hoe mijn bmm aanvoelt... Ik ga voor je veren hoor! ;)

Xx

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey linda, spannend zeg, ik hoop het zo voor je ! :D
    maar ik weet ook echt niet wat btreft je bmm.. sorry dat zou ik ook graag willen weten! mijne hangt halverwege. en voelt als mn topje van mn neus met wat ongi gevoel. volgens mij kan dat niet, niet nu al. en heb creme dik afscheiding met als opgedroogt wat gelig is. maar wel zeker meer en dikker dan vorige week!

mischien heb ik nu wel mijn eisprong...want aangezien mijn syclus soms verschillend is :(
    als het wel zo is dan moet ik een syclus van 35 dagen hebben deze keer en
    volgens de calculator bij 35 dagen heb ik vandaag mijn ei, ennn heb ik die 3dagen ervoor niet geklust :( laatste keer was de 20é ) ik hoop het echt niet hóór ..

i wish a 32 days syclus for Xmas :engel: :candlelight:

@ miranda, ik zal ook duimen voor je !

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Nikipje; Als je je eisprong hebt, schijnt je bmm ook lager te zitten en heb je veel afscheiding, dussss! Ik denk dat je je eisprong hebt! KLUSSENNNN! :D

@Queenie; kort maar krachtig, haha! Hoe voel je je?!

Ik wil naar huis.. Ik krijg allemaal boze uitzendkrachten bij mijn bureau hier, alle vaste krachten mogen een uur eerder naar huis en zij waarschijnlijk niet. Er hangt een briefje met; 'omdat iedereen lekker bij zijn familie wil zijn op kerstavond, mag iedereen een uur eerder weg'.. Heel lullig voor mijn uitzendkrachten dus! Alsof zij geen familie hebben! Ik word er zelf ook een beetje boos door!

17. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    Maar op de dag van je eisprong ben je ook heel erg vruchtbaar? zoja dan ga ik er voor, heb wel zin eigenlijk! :)
    en ja ben ik dan nie echt vruchtbaar meer vind ik het gewoon STOM ! :evil: hihi

en ja dat is lullig voor die uitzendkrachten ja, maarja zo zijn uitzendburaus nou eenmaal hahaha :) heb al zo veel nare ervaringen gehad. ( niet dat iedereen slecht is daar bij een uitzendbureau )
    maar ook hele goeie die echt voor me op zoek gingen en leuk werk voor me hadden, waar ik utieindelijk wel door uitzendwerk ben doorgestroomt en nu mn papiertje heb.
    voor welk uitzendbureau werk je? ik heb via tempo team maar vooral voor adecco gewerkt !

@ queenie, ja hoe voel je je nu? heb je al wat meer zwangerschapsklachten erbij. hoop geen zere of nare dingetjes.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Voel me op zich wel goed, alleen heb ik nu sinds een paar dagen dat ik met vlagen ineens misselijk wordt... ach, hoort er allemaal bij! En kan me idd voorstellen dat je daar boos over wordt, is ook van de zotte. Iedereen wil toch wel eerder naar huis, tis kerstavond immers!

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    iedereen alvast een fijne kerstavond, en de aankomende dagen, dat iedereen het maar gezellig heeft met elkaar,want dat is toch het allerbelangrijkste, en voor degene die verwend word met de kerst dat ze mooie kadootjes mogen ontvangen ! :D

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga ook even klagen bij de klant hier! Verdorie!

Ik ga zelf ook lekker op tijd naar huis, dus vind ik dat zij ook eerder naar huis mogen! toch?!

Pfff, begin een beetje nerveus te worden! Ik wil echt testen vanmiddag! Ben zo benieuwd! Dit is de eerste keer dat ik het gevoel heb dat het weleens anders kan zijn dan de andere keren! :) Weet niet waarom..

En als de test nega is, dan kan ik gewoon lekker borrelen de aankomende drie dagen :) ook leuk! (tja, moet het toch positief bekijken)

Deel Deze Pagina