Geachte OKK, jij ook bedankt voor jou tokkende inbreng deze koude middag! Kruip maar lekker onder de veren en we zien je wel weer verschijnen he op blz. zoveel! Liefs....... pfff... Delikip, hahahaha
Linniekippie, hahaha.... Errug he... Moet zo ook echt even hard aan het werk want dit wordt niks zo.... Al enig kippenbloed ontdekt net?!
Masha danki Galina dushi! (Hartelijk bedankt kippetje lief!) Werkze nog even he, en als er nog nieuwe (f)eitjes onder de veren vandaan komen.... Tot laterszzzz kus ps Als wij geen geweldige moeders worden, nou dat weet ik het niet meer! (we beschikken in ieder geval over de juiste dosis droge humor!)
Hahaha inderdaad. Ik ga mijn rug maar weer even ontspannen. Even een tijdschrift lezen over hoe we een ei kunnen leggen enzo.
Whahahaha! Ik liep net gewoon met zo'n big smile naar beneden! Vroeg mijn collega waarom ik zo moest lachen; 'ohhh kippen.. oh nee binnenpretje!' Hahahah! Dililah, nog geen kippenbloed ontdekt! Dus LinnieKippie heeft de hoop nog niet opgegeven! En ik voel me op en TOK! Geen krampen of iets!
Ik heb nog steeds geen kippentijdschrijft gelezen. Heb mijn verenoutfits opgevouwen en net mijn verenovertrek in de was gedaan. haha echt lollig. Zonet belde mijn haantje op is gelukkig vroeg thuis vandaag. Kan ik extra lang van hem genieten.
Ik kip Jij kipt 'Wij kippen' Hahaha! Ik moet trouwens vanavond mijn kippenhok schoonmaken, totaal geen zin in! Maar mijn haantje is al de hele week ook 's avonds aan het klussen en ik vind het fijn als hij in een brandschoon nestje thuiskomt! En dan natuurlijk meteen aan de broed!
Hey Linniekippie, hahaha.... Ik zit hier ook al te lachen en af en toe wilde ik hier al zo'n kippenopmerking maken op mijn werk.... Pfffff, lol! Maar nog geen rood, yesssss! We houden hoop he! En we blijven duimen voor elkaar... Weet niet hoe kippen dat doen, maar goed!
Haha heb nog steeds niet gerust. Druk bezig geweest met de kippenwas. En af en toe het getokkel lezen. Zie ons al helemaal kletsen.
whahahahaaaaaaaaaaaaaaa Mupkip! Lig hier in een deuk! Moet gewoon de veren voor m'n gezicht doen van het lachen, pfffff wat een plaatjes! Wat doen we daar? De kippen - Macarena (Tokkarinna) met OKK voorop, whaahhahoeoeoe.....
Tok-tok-tok-tok-tok-tok-tokkarinna, Tok-tok-tok-tok-tok-tok-tokkarinna, Tokkarin-tokkarinna, Tokkarin-tokkarinna