Daar sluit ik mij bij aan NikiKip! En LinnieKip, veer echt heel hard voor je hoor! Hoop het zo voor je, zou een leuk kerstcadeautje zijn! Xx
japrobeer het meissie, dan weet je gelijk waar je aan toe bent inderdaad. mischien nuchter gezegt allemaal. maar dan kan je lekker aan de borrel en weer vooruit gaan. onzekerheid is niet fijn.
Dank jullie wel dat jullie voor me willen duimen! Mijn misselijkheid is ook met vlagen en vooral als ik koffie op heb. Sommige eten smaakt ook niet meer en zeker niet als ik het net klaargemaakt heb. S'morgens denk ik ooooooooow lekker vanavond dit eten en dan is het avond en dan denk ik blêh moet dat nou eten?! Ben ook met vlagen duizelig. Wie kent dit ook? Voor allemaal veel plezier vanavond en supergezellige dagen toegewenst. Groetjes en nogmaals bedankt dat jullie duimen, ik hoop dat het werkt dat duimen
goedemorgen meiden! ons topic verdween bijna van de pagina! dus zet ons maar weer even bovenaan! fijne dag vandaag!
goeiemiddag! Iedereen prettige kerst gewenst! Ik kom even inbreken hier. Ik vroeg me namelijk af of LindaS al getest heeft? Sprak haar gister en was zo benieuwd! Maar ik zie dat ze nog niet weer ingelogd heeft? Jammer... Ik lees vanmiddag nog wel even mee als jullie het niet erg vinden Liefs Tezzz
Heey Tezzz! Inbreken mag hier altijd hoor! Ben idd ook errug benieuwd of LinnieKip al getest heeft.... spannend! Xx Fijne kerst iedereen! Xx
nog steeds geen linda? heh... LINDA! WAAR BEN JE? LAAT DIE KERSTKRANSJES LIGGEN EN MELD JE EENS EVEN! liefs Tezzz
dacht kijk na het kerstdiner nog even of linda al nieuws heeft over haar test. maar nog niet dus. iedereen lekker gegeten vanavond? ik wel. mijn moeder had goed haar best gedaan. nu lekker thuis met manlief op de bank. ook genieten! liefs
Vandaag is mijn nod gekomen. Ben super down en kan een potje janken, ben twee dagen in de maling gehoude (alle symptomen) En heb al 10 maanden precies zelfde cyclus tot nu Volgende ronde maar weer. Ben er echt down van geworden
balen zeg sousa. irritant he hoe je lichaam je voor de gek kan houden. hoop voor je dat het nieuwe jaar positief mag beginnen! hoop ook dat je vandaag toch nog een gezellige kerstdag mag hebben. volgens de banner heb ik vandaag mijn eisprong maar omdat ik mijn banner zomaar ergens op gezet heb kan het ook nog wel een weekje duren. voelde natuurlijk vanmorgen wel kleine steekjes in mijn zij en gister ook af en toe. maar ja volgens mij is dat omdat ik het graag wil voelen! we wachten rustig af. fijne dag allemaal vandaag!
goedemorgen allemaal! iedereen leuke kerstdagen gehad? Ik heb gezellige dagen gehad en nu moet ik hard aan de studie echt geen zin in maar zal toch moeten.
Hoi meiden, al vanaf 2 dagen na mijn eisprong op vrijdag 21 december (die heb ik duidelijk kunnen voelen) heb ik nu steeds heel licht ongesteldheid krampjes, niet heel ernstig maar steeds flauwtjes dat gevoel.. En soms trekt het in mn lies :-S Nu ben ik al eerder zwanger geweest en ik weet nog wel dat ik een paar dagen voor de dag dat ik écht ongesteld moest worden ook dit ongesteld worden gevoel had. Alleen omdat ik er toen niet bewust mee bezig was zwanger te raken weet ik niet meer of dat toen ook al zo vroeg in de cyclus begon.. Zijn er meiden die dit herkennen?