[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    goedemorgen iedereen,het is zo stil ivm de feestdagen denk ik en de meeste vrij zijn tot oud&nieuw.. Iedereen fijne kerstdagen gehad?

@juffie suc6 met studeren. ff doorbijten! ;)

@lievelief.
    ik herken het wel, maar niet omdat ik zwanger ben , want dat ben ik nog nooit geweest,
    wel heb ik het 1 en ander net als de meeste klachten voor/na ei. maar dat is dan meeste van de tijd dat je ongi eraan komt. :(
    maar queenbee of delilah zouden je mischien kunnen helpen, die zijn allebei zwanger ,pas posi getest. en hadden ook wat dingen. :) ik g eloof ook wat ongi

alleen ik heb een raar syclus deze maand.vager dan de andere.

gister ging ik naar de toilet. en vond met afvegen ..wat lichtzalm+doorzichtig erin ..het was slijmachtig en 5 min later ging ik weer even naar de toilet omdat ik iets voelde uit lopen en toen had ik inene dik zalfachtige karamel/bruinig afscheiding
    wat is dat?

2. heidyhappy

heidyhappy Actief lid

22 nov 2006
    180
    0
    0
    goeiemorgen chickkies..:D

ben ff niet geweest , maar ben giga druk met werken..
    ik ben jullie niet vergeten hoor..

was ff benieuwd hoe t met iedereen is..?

maar bijna 100 pag bijlezen pff ik sla ff over hoor haha

fijne dag allemaal en ik kom snel weer ff gluren..:D:D

3. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Ik heb ook bijna 1,5 week voor ik posi teste ongi krampjes gehad. kijk het gewoon aan en als je overtijd bent test dan ik was 7 dagen overtijd toen ik posi teste.

4. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Nou hier dus :evil: en nog steeds :(
    Als je vrienden hoort die per ongeluk zwanegr zijn :(.

Maar goed, we blijven hoop hebben!

Succes de rest!

Niki: Dat had ik ook en dag daarop de :evil:
    Maar goed wil je niet ontmoedigen, echt afwachten! Hoeveel dagen moet je nog?

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    geen idee.vorige maand had ik een syclus van 32 dagen. dus hou het nu ook op 32 dagen.
    laatste ongi 3 dec tot 7dec.
    maar heb nog nooit een korte onder de 28 dagen gehad . dus denk nie dat mn ongi nu al komt.

het is afwachten
    ik moet werken nu tot straks !

6. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    heeey dames...

over 7 dagen moet ik ongi worden, en ik heb nu elke keer het gevoel dat ik moet poepen om het maar zo te zeggen, maar als ik ga komt er niks, terwijl ik toch echt die drang voel.. en ook heb ik vaak als ik het geplast bij het afvegen van dat doorzichtige slijm..

wat zou dit kunnen zijn, en wie herkent dit, op welk moment?

ps/ hoe gaat het met alle dame shier?

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie middag!

Nog steeds geen nieuws van LindaS dus? Hmm...waar blijft ze nou?

Liefs Tezzz

8. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal,

Ik heb geweldige dagen gehad. 1ste dag relaxed met z'n 5en en de 2de dag wij 6sen en de ouders van ons beide. Lekker gegourmet. vandaag maar weer met het gezinnetje ( 6 pers.) gourmetten hadden vlees over.

Ben nog niet ongesteld geworden en ik weet ook niet hoelang mijn lichaam mij voor de gek gaat houden voordat ik ongi ga worden. Blijkbaar gaat dat lang duren. Heb wel veel witte en dikkere vloed.
    Kan niet eisprong zijn want die heb ik al gehad. Mijn borsten daar heb ik vandaag weer meer last van, niks als pijnscheuten die erdoorheen schieten wel met vlagen.

Ff nog een vraagje, ze praten allemaal over bmm, maar hoe voel je het? wƔt voel je dan? HOE moet het voelen als je zwanger bent?
    Ik heb mijn eigen daar nooit in verdiept maar nu wil ik het wel eens weten.

Laat het me weten als je iets weet,
    Groetjes Miranda

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey miranda. ben ook al eens aan het voelen geweest maar weet niet zo goed wat ik moet voelen en hoe diep ik mijn bmm moet voelen. :oops:
    ben dus ook heel benieuwd wie hier expert is in het voelen van de bmm!
    groetjes

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik geloof als je nod eraan komt dat ie laag ligt en zo voelt als je topje van je neus of heel zacht
    ook ergens gelezen als je zwanger ben dat ie dan heel erg hoog ligt en dat je er amper bij komt en dat het hard aanvoelt, maar niet altijd zo hoeft te zijn.
    ook heb ik volgens mij vaak gelezen dat sommmige die zwangr waren dat de bmm zacht aanvoelde en niet zo hoog. dus kan allebei ALS ik het goed heb

als ik het fout heb Zeg het dan :p

nou ik ben net terug van werken. en vond heel veel wit in mijn ondergoed. echt zalfachtig. echt onwijs veel. en blijft nu ook zo.
    terwijl gistere het totaal anders was, lichtzalm ( als dit onder rose staat geen idee?) wat slijmachtig en doorzichtigheid erdoorheen. waarna 5 a 10 min later heel veel bruin/karamel was. ook zalfachtig.
    dit lijkt totaal niet als vorige maand..want toen had ik ook karamel alleen was het drap :oops: en zonder zalm/rose.

ik vind het spannend :D

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb weer ergens een vraag gesteld,omdat er natuurlijk meerdere meiden zijn en hun mischien weten wat het kan zijn.
    ik doe even copy past hier, gaat over bepaalde afscheiding en eventuele innesteling-bloeding. mischien herken je het :

hallo allemaal !
    :)

fijne kerst gehad? hier wel ! :p
    ik zit met een vraagje weer! :rolleyes:

ik zit op dpo 11 geloof dag 25 en gisteren had ik toen ik de toilet bezocht wat zalm achtig met doorzichtigheid(slijmachtig ) op het toilet papier.
    daarna kreeg ik 5 min later ( voelde het er uitlopen ) lichtbruin/karamel?kleur wat echt dik en echt zalfachtig was op mijn ondergoed.
    was echt best veel.
    mijn eerste ongi was 3 dec. tot 7 dec. en ik heb infeite geen idee waneer ongv mijn ei is geweest deze maand
    maar ik vermoed vorige week( rond de 21e ) ivm mijn 32 syclus die ik aangehouden heb na vorige maand.+ wat ei klachten.
    dus ik hoop ook dat het dit keer 32 is want dan hebben we super goed geklust. -> ( 9dec.15dec.16dec.19dec.20dec )

Volgens de calculator zou ik dan gisteren mijn "eventuele" " innesteling " moeten hebben ( maar ga ik natuurlijk niet vanuit )
    maar het is wel toevallig als ik de berekening zie van de calculator en mijn afscheiding die ik gister had?!

vanaf Vandaag is het superwit , en superveel, net zoveel als gistere en is het ook dikke zalfachtige afscheiding.

wat verstaan jullie onder "innesteling" rose afscheiding?
    is het echt rose zoals rose is , of licht zalmachtige kleur? gaat dat meestal gepaart met doorzichtig slijm zoals wat ik gisteren had? of ziet het er anders uit.

ik ben hier benieuwd naar wat de zwangere onder ons hadden qua innestelings bloedingen. en welke kleur het had.

heel erge bedankt alvast !

xxx

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hee meiden ff snel een bericht van mij ben echt aan het genieten van een weekje vrij en ben nog niet achter de pc gekropen maar kom snel weer mee tokken! Hier is alles goed ik hoop bij jullie ook?! Dikke klus!

13. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey delilah , fijn dat het goed gaat met je ! ja gebeurt weer van alles met ons lichaam..dusja..en deze keer weer anders dan anders ! spannend :D
    als je meer wilt weten moet je ietsie terug scrollen :p zi boven jou berichtje :)
    geniet maar lekker hoor, en rust lekker uit voor jou doen, heb je wel nodig ! ;)

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeetje, ik heb mijn naam een aantal keren voorbij zien komen! Maar hier ben ik dan!

Ik heb negatief getest.. :( Maargoed, ik heb wel een lekker drankje gedronken! :)

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld en mijn klachten houden nog wel aan..

We hopen op een positieve test in januari! :D

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Ja we hebben je gemist Linda! We hebben allemaal aan je gedacht de afgelopen dagen. :D
    balen zeg van die negatieve test. 2008 wordt vast jouw jaar wel! net als voor mij hoop ik. ben je nog van plan om na de feestdagen naar de ha te gaan of wacht je tot je lichaam het zelf doet?

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeie morgen!

AH! Ik zie dat LindaS er eindelijk weer was! Wat jammer dat je negatief getest hebt! Het duurt wel lang zo he? Ik hoop dat je snel posi test of ongi wordt. Sterkte en succes!

Liefs Tezzz

17. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Eigenlijk wilde ik niet beginnen met lezen voordat ik zwanger zou zijn, maar het is ook zo spannend!
    Vandaag (als het goed is) mijn eisprong gehad en nu maar afwachten. Merk wel dat je overal op gaat letten en het is pas onze eerste maand!

Wie weet zit ik nog vele maanden te wachten.

Veel succes allemaal!

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mirro; Spannend! Nu maar duimen dat je over twee weken een posi test in handen hebt! :D

Trouwens.. Kunnen moeders soms ruiken dat je gestopt bent met de pil? Ik was tweede kerstdag bij mijn moeder en we deden het beruchte 'drankspel' (dat doe ik dus voorlopig echt niet meer) en daarbij zit ook het vakje ; 'vraag of opdracht'. Ik had geen zin in een opdracht, dus dan maar een vraag. Mijn moeder zei meteen; 'Ben je aan het proberen zwanger te worden?' :confused: Ik heb het dus maar eerlijk gezegd en ze stond er niet eens van te kijken, haha!

Toch wel jammer, ik had haar gezicht wel eens willen zien als ik eenmaal zwanger ben! Hihi! ;)

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey kippetjes,

Zo die moeder van jou had je wel goed in de gaten hahahaha... wel jammer dat je negatief hebt getest..

Hier is weer het wachten begonnen, als het goed is is mijn eitje onderweg en hopen dat het zich in gaat nestelen. Maar ja na vorige maand vertrouw ik mijn lichaam niet meer. Ben zo voor de gek gehouden. We zullen het wel zien....

verder allemaal fijne feestdagen gehad?

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey linda wat jammer zeg ! ja we hebbe vaak gevraagt waar je nou was( nouja ik heb alleen aan je gedacht of je nog getest had :D heb alleen gelezen)
    maar echt jammer meid, hoop echt dat je duidelijkheid straks krijgt

Deel Deze Pagina