Thanks kippetjes! Ik ben niet echt teleurgesteld hoor, heb een SUPER kerst gehad! Maar toch baal ik wel dat ik nog steeds in onzekerheid zit.. De pendel en mijn collega zeiden beide dat ik dit jaar nog ongi zou worden, maar dan moet dit wel voor maandag gebeuren, haha! En anders hoop ik dat ze gelijk hebben en ik in januari een posi test heb! En anders ga ik toch maar even naar de HA om dat middeltje te krijgen, ik wil natuurlijk wel aan de slag he?! Hoe waren jullie kerst daagjes? x
Ja Ik zou eigenlijk twee weken vrij zijn, maar dit zijn twee dagen geworden.. Gisteren en as. woensdag! Maar in elk geval wel twee dagen vrij! Beter iets dan niets! Ik ga voor je duimen dat het deze keer raak is voor je! Had je trouwens ook voor jezelf gependeld toen? Ben benieuwd wat daaruit kwam! Ik hoop natuurlijk nog steeds dat jouw pendel gelijk heeft
ha ha mijn pendel zij dat ik de laatste keer zwanger was hahaha, maar dat is uitgelopen in een bloedbad hahahaha
Oh oh.. Dat is geen goed teken Maar ik hoop dat het dit keer wel raak is voor je! En duimen dat ie voor mij wel gelijk had!
maar ik hoop dat mijn pendel voor jou gelijk heeft. en anders hoop ik dat de pendel mezelf bedoelde gezien we dezelfe naam hebben hihihih en dat ik in januari positief test.... we zullen zien. Je weet met mijn lijf maar nooit. Heb jij de teunisbloem olie al geprobeerd
Dat is het antwoord Mink! Ik ben nu zwanger, maar heb te weinig HCG in mijn urine en jij bent in januari zwanger Whahahaha! Ik hoop het maar!
fijn weekend en tot later.... VEER VEER VEERVEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEER VEERVEER VEER VEERVEER VEER VEER
QueenieKippie meldt zich weer fftjes! Iedereen fijne kerstdagen gehad? Wij hier wel hoor, lekker gegeten natuurlijk , kadootjes gehad en gegeven, was een erg gezellige kerst! Mijn haantje heeft nu kerstvakantie tot 7 januari... helaas ikke niet. Maar het scheelt dat de kerstdagen mijn normale werkdagen waren, dus ik hoefde alleen gister maar heen en volgende week alleen woensdag en donderdag, dus is eigenlijk ook een beetje vakantie... M'n haantje is oudejaarsdag jarig, maar hij viert het niet. Doet hij haast nooit, maar volgend jaar wel omdat we dan in ons nieuwe huis wonen! Ik las dat LinnieKip nog steeds geen duidelijkheid heeft? Bah meid, hoop echt voor je dat je snel een posi test in handen hebt hoor! En Mink, jij natuurlijk ook he! Mijn verenpak gaat voor jullie overuren draaien hoor, hihi! Het is trouwens erg rustig hier geweest de afgelopen paar dagen, zal wel door kerstvakanties ed komen. Nou, ga ff verder neuzen hoor! Misschien tok later! Oja, en alvast een fijn weekend natuurlijk! Xx
hey quneenie, lang niet gesproken. Fijn dat je leuke kerstdagen hebt gehad. Hier ook alles goed... tja nu maar wachten en jullie veren hihihih queenie mag ik je nog wat vragen? ik verlies norm best veel vocht maar nu echt ineens bijna niks, kan dit misschien met een bevruchting te maken hebben? En sluit je bmm ook als je zwanger bent geworden? hihi
Hey Mink! Ik verloor toen ook minder vocht, maar nu wel weer. En hoe het met je BMM zit weet ik eigenlijk niet... volgens mij wel maar ik heb dat zelf nooit onderzocht zeg maar... Xx
Hey queenbee, bedankt voor je antwoord. Ik snap weinig van dat bmm gedoe. Maar ik weet dat hij nu open moet staan omdat ik nu mij eisprong heb, maar dus weinig vocht verlies, vandaar mijn vraag.... Ik ben ook geen onderzoeker, misschien weet linda het wel.... Dus Linda ik hoor het maandag wel hihihi
goodmorning ladies, is het alweer zaterdag en bijna oud en nieuw ! jeetje wat vliegt de tijd! hey qeeun ! ja door die feestdagen is gauw een week voorbij en hoef je nie zoveel meer te werken dat vind ik altijd t mooie van kerst doordeweeks. alvast gefeliciteerd met je mannetje..apart dat ie op oudejaars jarig is. maar snap wel dat je lekker w8 op je eige woningtje..je eige plekje is zo fijn. van ons mag nou ook wel opschieten. inwonend zjn is nie altijd prettig en hoop ook dat het tijdelijk is zodat we ons doel kunnen waarmaken. zeker rustig hier, ja komt door de feestdagen idd, maarja straks zijn we er weer! ( toch?)
even een kleine update van hier, ik heb geen afscheiding meer, het is doorzichtig NIKS , het is wel nattig alleen zie geen afscheiding. ik zit nu 6 dagen voor nod ik dacht altijd dat je juist vanaf je ei afscheiding moest houden tot nod of verschilt dat ? vreemd hoor, net als dat ik deze maand geen vruchtbaar slijm ben tegekomen maar wel mijn ei gevoeld heb wat dagen, hoop wel dat ik echt mn ei heb gehad dan verder heb ik niet zoveel klachten meer , als van de week. en heb zeker minder als vorige maand. ik word er soms gek van dat je lichaam je zo gek kan doen
he heb volgens mij ook mijn eisprong gehad. had de 2 kerstdagen last van steekjes in mijn zij/ lies en wat rekbaar slijm gehad. nu eigenlijk bijna geen afscheiding meer. dus een beetje hetzelfde als bij nikitje. hoop dat het mijn eisprong was. in iedergeval wel flink geklust. als ik moet rekenen op weer een cyclus van 40 dagen moet ik trouwens mijn eisprong nog krijgen. nou we wachten het rustig af en klussen rustig verder . fijne dag vandaag! geniet van het weekend. groetjes
@NikiKippie; Dankje voor de felicitatie! En idd, het vrouwenlichaam blijft een raar ding.... @Alle kippies; goedemorgen maar weer! Oh oops, zie net dat het 12u is geweest. Goedemiddag dan allemaal! Xx
hai hai meiden wat een lichaam allemaal met je kan doen he hahah daar stond ik echt van te kijken wij zijn nu bijna 10 maanden bezig en moet heel eerlijk zeggen dat ik me anders voel dan normaal ik had al iets voor me eisprong lichte krampen en tot nu nog steeds alsof ik naar de wc moet en dan ga je en dan is het weg heb ook raare spierpijn gehad in beide armen en zeere borsten ik had gister voor de gein getest kijken wat eruit zou komen en we zagen een heeeeeeel pinnie pinnie 2e streepje je moest wel heel goed kijken mijn man zag het ook dus ben niet gek hahah maar ik ga er vanuit dat ik ongi wordt anders is het zo een teleurstelling wat meer vrouwen ook mee maken dus het is even afwachten aan deze kant grrrrrrrrrr