[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Fijn weekend allemaal!

Hier komen de klusdagen er weer aan!

veer veer veer veer

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ooh jeetje wat spannend! maar 5 dagen voor nod? welke test heb je dan gebruikt?! veer vooor een betere streep ;) :)

3. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

ja heel spannend he :D ik hoop het zo we zijn al een lange tijd bezig dus het mag wel ik heb al eerder een miskraam gehad dus even afwachten ik heb de test van clear blue gebruikt maar heb steeds krampjes en lekker koppijn dus heeeeeeeeel spannend maar omdat het een innie pinnie streepje was en heel goed moest kijken ben ik beetje onzeker maar we zien het wel :D en jij nog 6 dagen voor jou ok heel spannend ik ga voor je duimen :D en heb je ook al dingen wat je vorige maand niet had ?

groetjesssssssss

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey ja , clearblue is wel een goeie zegge ze dat je daar al vroeg mee kan testen. je zou het haast geloven nu al. hoop het voor je 8) . je heb wel al wat klachten die bij een zwangerschap horen toch? zoals hoofdpijn en ja die krampjes komen ook wel voor geloof ik. maar durf er bijna nooit weel over te zegge omdat ik nog nie zwanger ben. is alleen maar van horen en lezen en het is bij iedereen anders natuurlijk!

ja nou deze maand heb ik wel het 1 en ander, maar minder pijntjes als vorige maand, nu is het echt niks vergeleken met toen.
    heb nu natuurlijk wel een lijstje weer schaam me diep:rolleyes: maar dan kan ik het vergelijken met de andere keren :oops:

syclus verschilt 30-35
    vorige maand was het 32 dagen. dus ga ik nu ook vanuit. incl banner.
    eisprong volgens calculator de 21e - voelde al vanaf 15e steekjes.
    geklust op 15dec.16dec.19dec.20dec
    15.dec trekkerig gevoel 5 sec rechts.
    16.dec zalmkleur afscheiding + wittig
    17.dec wittig/doorzichtig afscheiding / spierpijn heup/bil
    18.dec wittig/doorzichtig
    19.dec. doorzhitig en plakkerig
    eisprong pijntjes links rechts/zij al deze dagen
    1 dag een bloedsmaak in mn mond
    21.dec pijn in rechterlies / bonkt/straalt uit ( calculator: eisprong )
    26 zalm achtig+ slijm doorzichtigheid, daarna zalf achtige bruin/karamel - branderig gevoel Savonds in onderbuik ( calculator: Innesteldag )
    27 veel witte zalfachtige afscheiding / lichte hoofdpijn.
    28 weinig afscheiding tot geen- doorzichtig

en tot nu toe is het nog hetzelfde qua afscheiding.
    dusja zoals je ziet heel veel maar is ook de laatste keer dat ik het hier typ want ja sommige meide kenne er mischien ook niks mee als ik elke keer terug kom met mn klachten :)
    ik hoop dat mijn syclus idd 32 is deze maand want dan hebbe we wel goed geklust hoop ik :p

nou mijn excuses haha
    groetjes

5. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @cynnie23, ik denk dat je dan toch echt wel zwanger bent hoor.

Ik heb nu ook zere borsten, sorry tepels, en nu doet die ene spier onder mijn oksel zo pijn dat ik af en toe door de grond zak van de pijn. Vanmiddag zweette ik me rot en had ik rode oren en wangen van de warmte en nu heb ik het koud. Ik weet het echt niet meer maar mijn ventje blijft maar zeggen dat ik zwanger ben en ik heb echt geen flauw idee ervan.
    Ik wacht het wel af, ben per slot van rekening nog maar 1 dag overtijd hoor!

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey miranda ook voor jou heel spannend, het klinkt wel goed trouwens !
    heb je een normale syclus elke maand? en ben je wel is al eerder 1 dag overtijd geweest ?

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @nikitje, ik heb meestal idd een normale cyclus, de ene keer op een maandag en de andere keer op donderdag maar wel altijd indezelfde week dus altijd op tijd. Ik ben 1x 10 weken niet ongi geweest en bleek achteraf ook zwanger geweest te zijn. Ik moet van mijn man wachten tot februari want hij heeft slechte ervaring met testen. Bij zijn ex zijn er 4 versleten en toen naar de HA en ja hoor ze waren zwanger. En nu voelde hij alleen nog maar aan mijn buik en zegt ie al jij bent zwanger. Dus met zijn ex over gehad en het zou heel goed kunnen dat ie gelijk heeft.
    Bij mijn 3 kids (die van een andere man zijn) sloeg de test bij mij na een paar dagen overtijd te zijn wel positief uit maar dit is al voor de tweede keer bij mijn huidige man dat ie dus negatief uit blijft slaan. Kan dat ook iets met de man te maken hebben of ligt het werkelijk aan mijn HCG?
    Bij mijn jongste was het streepje zooooooooooo ligt dat je het amper zag te staan en toch gewoon zwanger zijn he! Dus ik denk dat het daar mee te maken heeft, vandaar dat ik nu ook tot en met 9 januari wacht met testen, dan is mijn mannetje jarig en is een supermooi kadootje dan he?!

Hoeveelste ronde is dit van jouw, nikitje?

xxx

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey ja ik denk dat het wel met je HCG te maken heeft. geloof dat dat ook verschillend is per zwangerschap? kan best zijn dat je man het juist heeft, klinkt echt wel goed maar om duidelijkheid te krijgen in 1x zou ik inderdaad nog even wachten ivm teleurstelling, die geduld zal je echt nu even nodig hebben. ik kan dat wel begrijpen dat het erg lastig is, maar we slepen je er wel doorheen tot de 9e , het zou een prachtkado voor je mannetje zijn! sleep je mij dan tot de 4e mee want oud & nieuw komt eraan en ik hou van borrele maar ben ergens onzeker over dat de 26e die zalm -slijm mijn innesteling geweest is.(zie mijn lijstje hierboven ). het kan ook gewoon bij mn syclus horen maar ergens in de verte in mn achterhhoofd word er gezegt, MAAR WAT ALS? ik heb verder nog nooit zoiets mee gemaakt dus ben bang als het wel iets is dat ik het dan verknoei met oud & nieuw. :rolleyes:

ehm nou de hoeveelste ronde ik heb eigenlijk niet geteld :oops: ben nu iets langer dan een jaartje bezig. toch wel genoeg rondes dacht ik zo :) geen idee hoor hoeveel :)

xxx

9. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    hey nikitje,

Ook ik zal jouw erdoorheen slepen hoor, maar je kan toch best wel 1 glaasje alcohol nemen hoor dat maakt niks uit. Ik was zwanger van de oudste en dat wist ik niet toen is mijn vriendin getrouwd en ik heb flink aan de alcohol gezeten, ik geloof 3 á 4 glaasjes pisang ambon. En toen 2 weken later kreeg ik een positieve test maar niks mis met het kind.
    En nu heb ik met 2de kerstdag ook gewoon 2 flesjes bright gedronken hoor en het kan ook geen kwaad. maar oke dat is ieder voor zich natuurlijk.

Nogmaals ik sleep jouw er ook doorheen.
    En idd een jaar lang al dat zijn vele rondes.
    Dat had ik ook met de eerste hoor, dat duurde 1,5 jaar voor ik aantelde. Daarna die andere 2 binnen 1 maand dus wie zal het nu zeggen.

xxx

10. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai miranda

ja dat heb ik ook haha leuk he pffffff ja dat heb ik ook gehad eerst me linker arm alsof je spierpijn heb en 1 dag daarna mijn rechter arm ik ging ook door de grond nou ik durf het nog niet te zeggen dat ik zwanger ben heb al die maanden tegenslagen gehad dus ik wacht nog rustig af :D
    nou ben zo bennieuwd waneer ga je testen ?

laat het ons wel weten he heeeeeeeeeel veeel succes :D

grrrrrrrrrr

11. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hahaha leuk he alles bijhouden doe ik ook hoor maar het is wel heeeeeeeeeeeeeel spannend he allemaal :D
    ieder vrouw heeft andere klachten dat heb ik ook wel gemerkt waneer ga jij testen ?

heeeel veeeeeeeel succes :D

groetjessssssssss

12. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @cynnie23, ik heb vanmorgen getest en was negatief maar mijn HCG is heel laag. En de volgende test ga ik pas op 9 januari doen als mijn man jarig is, een mooier verjaardagskado kan haast niet. Als ik dan nog niet ongi ben geworden.
    Nou gaan wij samen met onze vingers gekruist het nieuwe jaar in?!

Ik zal ook voor jouw duimen, jij ook voor mij?
    xxx

13. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    oeeeeeeeeeei spannend :D:D:D:D
    dat zal zeker een heel mooi verjaardags kado wezen voor jullie :D
    ik zal zeker voor je duimen :D

xxx

14. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @cynnie23, heb jij ook steeds dikke witte vloed? En het lijkt wel of die nu héél licht rose is. Of ik denk dat ik iets zie.
    Ik weet het gewoon niet meer hoor.
    Maar die vloed heb ik al een week of 2 nu, 1 week geleden had ik zelfs (sorry voor mijn niet zo smakelijke onderwerp) toen ik gepoept had en afveegde alleen maar slijm en geen ontlasting eraan zitten. Toen kreeg ik van die dikke witte vloed/slijm.
    Heb jij zoiets ook gehad of heb jij het nog?

xxx

15. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nouja waneer ik ga testen geen idee.mocht ik de 4e nog nie ongi geworden ,dan wacht ik tot na dat weekend, want mn syclus is ook wel is 35 (langste )geweest paar keer helaas. dus plsss laat het niet 35 zijn want dan hebbe we niet geklust op de goeie dagen ! :D hihi :candlelight:

vanaf vanavond bonkt het weer af en toe wat in mn rechterlies wat zou dat nou kenne zijn ! ik word gek ! haha :D

ik wens voor het nieuwe jaar iedereen een hele mooie positieve test over paar daagjes!!! en voor de meiden die nu net al heelaas ongi zijn geworden wens ik hun ze aankomende maand een supervruchtbare maand waarbij het raak mag zijn. voor heel 2008 !!

16. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hejhej

nee ik heb aleen dat ik veel meer afscheiding heb en ben net naar de wc geweest en had heel licht bruin slijm :S
    heb wel heel erg last van me ontlasting en moet nu 3 keer per dag naar de wc dus dat heb ik normaal ook niet en licht hoofdspijn :S

xx

17. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    wat is dikke witte vloed? echt superveel en in welke vorm? plakkerig,dun etc?
    ik heb nu helemaal niks.. nouja niks..het is doorzichtig en weinig tot niks. heel lichtjes plakkerig.

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey cyn dat heb ik meer gelezen hoor , dat met moeilijke stoelgang bij een zwangerschap. suc6 hoor!

19. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

ja dat heb ik ook meer gelezen maar dat ik net bruin slijm had baart me weer beetje zorgen :S dalek wordt ik ongi :S:S:S:S echt niet hoop ik want me lichaam zegt ja maar aan de andere kant weer nee dus moeilijk hahaha

hormonen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahaha

ja dank je wel maar heb jij geen last van je darmen dan ?
    of lichte hoofdpijn ? jij bent ook al een jaar bezig toch ?
    ikke ook bijna

xx

20. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    zat ff op internet te kijken en de meesten kwaaltjes zijn dit

Symptomen zwangerschap

De menstruatie stopt of wordt erg licht
    Je kunt je misselijk of rusteloos voelen.
    Je borsten zwellen op en kunnen gevoelig zijn
    De tepels en areola (deel rond de tepels) worden donkerder en groter
    Je moet vaker plassen
    Je voelt je moe
    Je kunt verstopt raken en last krijgen van brandend maagzuur
    Je kunt last hebben van regelmatige hoofdpijn
    Je hebt mood swings - Je voelt je boos, verdrietig of heel blij zonder reden

maar ieder vrouw is anders natuurlijk :D
    ben zo benieuwd :D

grrrrrrrrr

Deel Deze Pagina