[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    meiden dit moeten jullie eens even doen :D ik kwam op 83% en dat ik zwanger kon zijn zei dat ding moeten jullie ook even doen :D

ben zeeeeeer benieuwd :D

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey cyn, kan toch nie je ongi al zijn , is pas over 5 dagen?of kan je m ook eerder verwachten? maar bruinverlies zou kennen hoor, tenzij je wel is kortere syclus heb gehad. maar zoniet dan kan het best nog een eventuele innesteling zijn toch? want dat kan wel is 2 dagen aanhouden heb ik ergens gelezen, sommige hebben het wel is een hele week of tijdens hun vermoedelijke nod en denken ze ongi te zijn ( als ik het verkeerd heb zeg het aub , heb t ook mar van het lezen) duss....

ja ietsie langer dan een jaar 1 jaar & 1 maandje zijn we nu ook wel bezig,
    vorige maand ja, toen ahd ik zoooveel last van mn darmen, helaas was het niks bij mij. mijn ongi kwam toen gewoon.
    ik heb af en toe wel dat ik mn darmen voel maar ja dat kan door verteren van voedesel mischien zijn, of als ik er licht op druk in mn zij zijn ze ook erg gevoelig.. maar niet zoals vorige maand.dat wil ik ook niet want is niet prettig.
    ik heb wel dingetjes en datjes nu..maar stukke minder pijnlijk eigenlijk.. het is alleen mn afscheidingd at wat raar was laatste dagen.. en ja eisprong klachten alllen + 1,5 dag rechter lies pijn .. geen zere borsten ofzo..nog nooit gehad

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ha heb ik toevallig gistere gedaan samen met mink ! ik kwam op 68% uit ..geen idee of ik in dat ding moet geloven..

oja nu ik die kwaaltjes lees.

heb 1 dag hoofdpijn gehad en voel me wel zeker moeier dan laatste tijd maar kan door de feestdagen komen ( heb niet geborrelt ) en niet al te extreem laat naar bed...steeds rond 1 uur

4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Beetje vreemd, bij die test vragen ze :

Heb je voorbehoedsmiddelen gebruikt op het moment van de mogelijke conceptie ?

Nee,
    ik probeer zwanger te raken OF
    Nee,
    maar ik probeerde niet zwanger te raken

Wanneer ik invul dat ik probeer zwanger te raken, heb ik 74% kans dat ik zwanger ben. Wanneer ik invul dat ik niet probeerde zwanger te raken daalt het naar 66% :(:

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    heb je ook aangekruist dat je meerdere malen geklust heb die dagen , dat staat eronder.

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik doe hem nog is en dit krijg ik :

Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Vrijdag 21 December 2007.
    Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum.
    Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong.
    Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad,
    wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent
    Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
    Maandag 3 December 2007, dan ben je uitgerekend op:
    Vrijdag 12 September 2008.

Je bent dan nu in week 4 van jouw zwangerschap :D
    (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),
    en je hebt nog 258 dagen te gaan.

Je hebt 68% kans dat je zwanger bent.
    DE TEST IS POSITIEF

haha grappig ding geloof er niks van :D
    heb alleen aangekruist dat ik wat extra moe ben .

7. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja :rolleyes:

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hmm raar ik zou het niet weten? :eek:

9. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

heeeeeeeeeej heeeeeeeeee

nou ging daarnet weer plassen en toen was het weg was maar 1 drupje
    ja stom he dat je ineens zo van alles kan gaan voelen wat anders is dan de vorige maand haha vorige maand was mijn cyclus 26 dagen maar ga er altijd vanuit 28 dagen want zit eigenlijk altijd wel in de bbuurt heb ook wel eens dat ik er iets over heen zit ahaha :D

xx

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oja dit kwam ik nog ergens in een topic tegen, hier was ik naar op zoek.

over je bmm ( baarmoedermond )

hard - goed voelbaar en dicht dan zit je niet in je vruchtbare periode..

zacht - moeilijk bereikbaar en open zit je in je vruchtbare dagen...

halverwege "goed voelbaar' en "moeilijk bereikbaar" en vaak zelfs wat schever in de schede...kan bij sommige vrouwen (waaronder ik) een teken van zwangerschap zijn, want bij zwangerschap zakt de baarmoedermond tot halverwege de schede...maar bij de 1 is dit al snel, en bij de ander duurt het wat langer...

11. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hahah worden raare vragen gesteld he dat vond ik ook al

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    aah okey , dus je weet het niet exact ! ja het zou kunnen dat het je ongi is maar kan ook duiden op een zwangerschap..kan allebei. sommige hebben paar dagen voor nod ook wat kleine "bloedingetjes" ( innesteling )
    hoop voor jou dat het het laatste is!

13. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

wel leuke site he :D
    ik zag het ineens denk gaat ff hierop zetten hahaha kijken wat dat ding bij jullie zegt ja stom he
    zoooooooo spannend :D

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    we zitten trouwens wel op de zelfde wachtbank.. jij ietsje eerder dan moi .. zou een mooi nieuw jaar wezen zeg!

15. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

ja laten we het hopen dat het ut laatste is hahahha
    maar dacht als je je innesteling had dat het dan gelijk moet komen die eventueele bloeding of is dat niet zo

16. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

ja zeg dat wel laten we het hopen kunnen we elkaars zwangerschaps kwaaltjes vertellen hahahahah zie het al voor me :D

17. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    nee volgens mij hoeft dat niet. sommige hebben helemaal geen bloeding tijdens innesteling, sommige merken er niks van, komt dan mischien later in de zwangerschap voor( maar de innesteling kleur kan rose/zalm of bruin of echt rood kleur als ongi zijn kan gepaart kan met wat slijm)
    hoop dat ik het goed heb gezegt

18. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

oke kijk ik leer steeds meer hahaha
    ik ben zelf in opleiding voor kraamverzorgende dus moet maar ff in mijn boeken snuffelen ;)

19. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ooh leuke ! spw4 ? toch? ik wil spw gaan doen,waneer weet ik nog niet en welke richting weet ik ook nog niet
    heb mn diploma als helpende niv.1 voor in de zorg,maar is me te zwaar.
    ben nu alfahulp en doe ondersteunende functie in de zorg koffie & thee enzo :)

20. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    nou ik doe de opleiding eerst thuis want ik werk fulltime als verzorgende niv 1 en als ik mijn diploma behaald heb g aik 9 maanden de opleiding in maar het is wel heel erg leuk hoor nu heb ik het onstaan van de zwangerschap dus dat is helemaal intresant hahah :D
    heb nog steeds krampjes aleen me koppijn zakt een beetje pffffffffffff

:D we blijven lachen

Deel Deze Pagina