[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ah verzorgende niv 1..is eigenlijk bijna hetzelfde als wat ik heb.. bij mij ish et eigenlijk assistent helpende niv1 maar doe eigenlijk denk wel de zelfde werkzaam heden. alleen assistent helpende niv1 vragen ze nergens meer.

maar beter toch dat je hoofdpijn zakt. ik was ook blij dat het bij 1 dag was gebleven. was meer spanningshoofdpijn wat ik voelde.

2. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

ja prescies is ook wel leuk he :D
    ja maar nog niks te zien en steeds krampjes hoooooooo kan niet wachten dat ik eindelijk een posi test in me handen krijg hahaha maar ik ga nu niet van uit dat ik zwanger bent want dalek wordt ik alsnog ongi en dan is het zo een teleurstelling

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja idd ! laten we voorzichtig zijn met onzelf en die grote teleurstelling besparen. we gaan er gewoon niet vanuit, bespreken wel onze dingetjes..dat nog net wel.. en we gaan gezellig zitten wachten!
    eerst oud & nieuw maar :)

4. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja zeg dat wel hahah we blijven gewoon gezelli doorkleppen hahahah :D
    maar ik zit dan ook wel is eens op internet te zoeken en al die verhalen die je leest hahaha maar normaal wil ik ook altijd chocola eten maar deze maand niet gehad hahah

5. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ken het.. je wil er nie op verheugen maar zodra je iets voelt wat je nog niet kent, gelijk is op internet kijken wat het kan zijn, heel vervelend. .. :rolleyes:
    shocolade eet ik trouwens weinig tot niet.. vandaag heb ik weinig gegeten...en heb echt niet honger ofzo.
    ik word geK! voel weer van alles nu..kan zijn omdat ik hier op het forum aan het spitten ben

6. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ik kom hier ook maar even aanwaaien :)
    Was ook benieuwd naar de symptonen na een eisprong.
    Kom wel wat dingen tegen in deze topic die ik ook heb, wel spannend dus!

Ik heb mijn eisprong ook gevoeld. Alleen mijn temp ging niet een dag erna omhoog maar 4 dagen later (vanmorgen dus).
    Ik heb nu steeds last van menstruatiekrampen en kramp in mijn buik. Af en toe felle steken in mijn baarmoeder en last van veel witte afscheiding, beetje yoghurtachtig.

Ik moet nog tot 8 januari wachten tot het testen.
    Allemaal reuze spannend.
    Maar ik hou wel in het achterhoofd dat mijn lichaam me weer zit te zieken en me op een verkeerd spoor zet.

Ben benieuwd......

7. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

ja erg he nou ik heb al die tijd niet gekeken want je maakt je eigen helemaal gek haha wat ik wel doe is heeeeel veel eten en dat merk ik ook hahah ben echt dik geworden hahahah

8. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ej welkom! :D

ja kan zijn dat die yoghurt afscheiding van je eitje is,dat ie al is geweest, als je vruchtbaar bent heb je meestal rauw ei doorzichtig afscheiding waar je soort draden mee kan maken .. maar ikw eet ook niet of je andere afscheiding kan hebben tijdens je ei, durf het nie goed te zeggen.
    je kan last hebben van je eitje voordat ie komt of nadat ie is geweest.vandaar dit topic dan ook. veel vrouwen hebben last voor/tijdens en na hun ei, en het kan of je ongi betekenen of een zwangerschap...
    maar het is wel fijn dat je met elkaar kunt praten erover en kan vergelijken met elkaar.
    jij ook suc6 he !

10. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Cynnie23 --> ik had enorme hoofdpijn voor mijn eisprong. Maar volgens Ff (waar ik mijn kaartje bij houd met temperaturen) had ik toen mijn ei. Ik had toen geen last van waterig slijm (eiwit). Toen ik, volgens mij, mijn ei voelde had ik wel last van een nat gevoel en waterig slijm.

Dit is onze 4e ronde voor mijn 2e. Ik heb al een dochter uit een vorige relatie. Voor mijn huidige man is het zijn eerste.

Ja Nikitje ik heb van de week, voordat ik yoghurt afscheiding had, een paar dagen waterig/eiwit gehad. Dus wat je zegt is zo.... tenminste als ik mijn lichaam goed heb begrepen.

Voelen jullie ook je eisprong?

11. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

haaaaaaaaaai haaaaaaaaaaaaai

ja ik heb mijn eisprong ook gevoelt en vanaf die tijd heb ik steeds lichte buikkrampjes alsof je ongi moet worden

en steeds lichte hoofdpijn en dan is het weer weg en dan komt het weer ik ben nu bijna 10 maanden bezig voor mijn 1ste dus voor mij is het helemaal nieuw hahah maar heb gister voor de gein getest nou je moest wel heel goed kijken zag je een heeeeel innie minnie streepje mijn man zag het ook dus ben niet koekoek haha

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oke gelukkig dan had ik het goed!
    ja dan heb je vast je ei al gehad en was dat waterig eiwit je eisprong dan.
    heb je goed geklust ? :)

ja ik voel mijn eisprong ook.. elke keer vanaf de 15e dag heb ik last van steken en druk gevoel links en rechts onderin ( eierstok gedeelte ) en dat houd best lang aan. maar waneer ik exact mijn ei had geen idee. ligt eraan wat voor syclus ik heb ik hoop 32 net als vorige maand. ik heb vermoeden dat ik weer een syclus krijg van 32 dagen dus had ik mijn ei de 21e deze maand ( volgens calculator dan ) maar kan best zijn dat ik hem eerder heb gehad.want had vanaf de 15e net als vorige maand eisprong pijntjes.
    maar ik heb geklust op 15dec.16dec.19dec.20dec
    bij 28 dagen was mijn ei op 17/12/07 Eisprong
    bij 32 dagen was mijn ei op 21/12/07

dus wel goed dan :D toch? 8)
    dusja afffffwachtuuuuuh :)

13. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Oh Cynnie23 wat spannend van je hele lichte streep. Heb je er een foto van gemaakt? Kunnen we even meekijken :)
    Ja lichte hoofdpijn.... ik kan me herinneren van mijn vorige zwangerschap (ehhhh zo een 10 jaar geleden) dat ik toen ook hoofdpijn had en last had van menstruatiekrampen. Meer kan ik me eigenlijk niet meer herinneren. Wel dat mijn broek toen al vrij snel niet meer dicht kon :p

Toch grappig dat jij ook je eisprong voelde en dezelfde symptonen daarna hebt.

Jaja Nikitje, we hebben goed geklust!
    3 en 2 dagen voor de eisprong en de dag erna, maar of die laatste effect had, denk het niet.

Tempen jullie ook?

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hoi, nou hopen dat het raak was meid !
    ik heb tijd terug getempt. was ingewikkeld maar door wat uitleg ging het redelijk goed. nu doe ik het niet meer omdat mijn uit bed gaan heel verschillend is !

15. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai

nee ik heb er geen foto van gemaakt want het was haast niet te zien jammer genoeg
    ja dan gaat het weer weg en dan komt het weer terug maar het steeds krampen en dan gaan ze weer weg en dat heb ik nog niet meegemaakt al die maanden ja dat vond ik ook erg typisch dat ik dat zo voelde en dan die raare dingen daarna maar ik ga me niet gek zitten maken en hou gewoon reken met een ongi :s

16. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ja het moeilijke he, jezelf niet gek maken.....
    Daarom is het zo fijn om toch hier je ei :p kwijt te kunnen hahahaha
    Als ik je klusdagen zo zie Nikitje moet je toch wel raak geklust hebben..... Ik probeer ook altijd tijdens de mogelijke vruchtbare dagen om de dag te klussen.

Wanneer is jullie verwachte nod? Of heb ik erover heen gelezen?

17. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey Allemaal

Ik heb sinds gister avond last van een raar weeig gevoel in mijn onderbuik kan dat met mijn ei sprong te maken hebben?

liefs maria

18. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    nou zeker anders word je gek denk ik hahaha
    mijn NOD is 2 januari

19. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai hai dat zou heel goed kunnen zo aan je banner te zien :D
    maar heb je ook krampen in je onderbuik ?

grrrrrrrrr

20. maria04

maria04 Niet meer actief

Ik heb flinf wat dagen achter elkaar geklust hopen dat het raak is.
    ;)

Deel Deze Pagina