hej vrouwtje dat zeg niets hoor sommige mensen raken binnen 1 of 2 maanden al zwanger ja dank je wel ja dat gaan we zeker doen
Ja sommige zijn al meteen de eerste ronde zwanger. Lijkt mij ergens ook niet echt veel aan...... Maar ja langer dan een jaar ook weer niet
nee dat is ook zo ik wordt nu al gek hahah ik hoop dat het nu ook eindelijk een keer raak is hoor want iedereen om me heen is zwanger hahaha
Ja gek he, als je zelf probeert zwanger te worden, is de hele wereld om je heen zwanger. bij mij in de familie vragen ze ook telkens wanneer er nou een kleine komt.... Ach ze zouden eens moeten weten hoe hard we bezig zijn om..... hahahaha
nou bij mijn familie weten ze nog allemaal niets maar van de week zag ik ze en ze zeiden wat is er met je ben je zwanger ofzo je bent zo dik ik zeg en bedankt hahah ik zeg nee hoor komt van het goeie leven maar dat is ook moeilik hoor om je mond te houden hahahah
@smallgirl, hier nog 1 die zwanger probeert te worden hahahaha ik kom ook net kijken hihihihi ik zit pas in mijn 1ste ronde en nu al 1 dag overtijd ik ga nog niet testen dus we houden het lekker spannend xxx
Joh Miranda, dat zou wat zijn zeg, als je meteen al de eerste ronde zwanger bent..... Wanneer ga je weer testen? Of heb je al getest eigenlijk? Oja Cynnie, erg moeilijk he je mond houden. ik vind het ook zo meolijk. zeker tegenover mijn schoonouders, die willen zo graag opa en oma wroden.
ja heel moeilijk die van mij die willen ook graag ope en oma worden mijn ouders zijn al 3 keer op en oma geworden hahahh a
Voor mijn schoonouders is het de 1e keer. Maar het blijft gewoon erg gaaf om het aan je ouders/schoonouders te vertellen. Om hoeveelste kleinkind het ook gaat. De gezichten die je ziet. Geweldig. Weten jullie al hoe jullie het gaan vertellena ls het zover is? Wachten jullie tot de 12e week?
Ik weet nog wel bij mijn dochter..... de eerste die het wist na mijn ex was mijn moeder... heb haar meteen gebeld en verteld. Maar denk dat ik het nu toch anders ga doen. Mijn mannetje wil wachten tot de 12e week, maar ik weet niet of ik dat ga volhouden... 12 weken pffff dat is echt lang.
ojaa,wat ik nog vergat te vertellen, was vanmiddag kado halen bij marskramer met mn vriend, en hadden zn kleine zusje van 2 mee ( jaja een latertje ) altijd zo leuk, beetje oefenen,haha, en we gingen afbetalen..en ze wou de ingepakte kadootje aanpakken , zei de vrouw achter de balie,zal ik die maar aan mama geven..klonk zo leuk he
Jaja Nikitje dan ben je echt aan het oefenen he Hoe oud is je vriend dan? Wel grappig als hij nog zo een jong zusje heeft. Die dan ook nog zo jong tante wordt. Krijg trouwens steeds meer ongi krampen..... wat dat nou allemaal is, net alsof ik echt ongi ga worden. Maar ja dan ben ik 1 1/2 week te vroeg. Ga mijn mandje maar eens opzoeken. Morgen weer vroeg op. Mijn paard doen en studeren...... Voor diegenen die nog op zijn. slaap lekker.
mijn vriend is evenoud als mij 25 dusja word ze vroeg tante idd hihi ongi krampen had ik van de week ook...met de kerstdagen... hoop dat het bij een eventuele innesteling hoort ( die dan op de 26e zou zijn ) net als dat branderige gevoel onderin,boven mijn blaas daar stond het in de fik heeft mayb 10/15 minuten geduurt. dusja alles kan voor nod..ik moet echt moeite doen om me er nie aan vast te houden,straks is het niets en dan zal ik wel teleurgesteld zijn en dat wil ik graag voorkomen hey meiden alvast weltruste ! cmon he
@smallgirl, ja ik heb gistermorgen 'n test gedaan, maar ik heb hele lage HCG hormonen dus geeft nog niks aan. Nu ga ik pas op 9 januari weer testen want dan is mijn mannetje jarig. @smallgirl & cynnie23, ik ga het pas vertellen als ik 3 á 4 maanden ben, want ik ken mijn moeder met haar preken over: "en zou je er nu nog wel 1 bij nemen, het is allemaal al zo duur! en jullie hebben er samen al 5! Ze moeten ook nog kunnen studeren" en noem het maar op. Het is de keus van mijn man en mij en wij willen 1 kind van ons samen. Het lijkt mij hartstikke moeilijk om het verborgen te houden en aangezien ik nog maar nét 50 kilo weeg en mijn buik met de laatste zwangerschap in 'n rap tempo is gegroeid, weet ik dus niet. Ik probeer het wel natuurlijk. Ze zal het wel leuk vinden MAAR je moet een kind ook wat kunnen bieden denkt zij. En wij hebben zoiets van waar er 5 eten en naar school gaan kunnen er ook 6. Maar toen ik van de eerste zwanger was vertelde ik het ook gelijk na een positieve test aan mijn moeder en de hele familie. Nu test ik op 9 januari (als ik dan nog niet ongesteld ben geworden) en op mijn verjaardag (20 maart) ga ik het pas vertellen. Dan zou ik ongeveer 17 weken zwanger zijn. Mochten ze het niet eerder ontdekken aan mij dan hé?! xxx miranda