@Miranda; Zou je het echt 17 weken kunnen stilhouden/verborgen houden? Ik ben nu bijna 9 weken zwanger maar ik kan mijn eigen broeken nu al niet meer aan.... ...
goedemorgen meiden! jullie hebben lekker gekletst nog gister zeg! spannend hoor voor de meiden die bijna kunnen testen. duim voor jullie! bij mij duurt het nog even. moet nog even geduld hebben. Heb ook nergens last van trouwens, voel me prima! lekker vakantie dus ook lekker uitgerust nu.
miranda: 17 weken verborgen houden. knap hoor. toevallig hebben vrienden van ons het ook 2 weken geleden verteld. zij was ook al 17 weken zwanger. Wij hadden echter bij hun ook al een idee dat het zo was. dus was het niet echt een verbazing meer dat ze het vertelden.
dat zou ik echt niet kunnen, ik heb het mijn ouders op kerstavond vertelt en ik was erg blij dat het eruit was.
Ik had met de derde al commentaar, tuurlijk is ze blij maar toen had ik een klote relatie en dan wil ik aannemen dat ze zo denkt, maar nu hebben wij het zooooooooooo lekker, de kids zitten lekker in hun velletje en ikke zit heerlijk. Oke, we hebben er 5 maar ik wil zo graag 1 kleintje nog!
@QueenBee ja dat probleem met die broeken heb ik ook ze beginnen ook al strak te zitten en dat terwijl ik pas 6 weken zwanger ben. Begin ook al een buikje te krijgen...
hey kippetjes en nieuwe kippetje Leuk dat jullie mee komen kletsen in het hok, was zo stil de laatste tijd? Ik ga ook zitten op het wachtstokkie, maar voel natuurlijk vanalles in mijn lijf.... Ha hahah Dit voelde ik vorige maand ook en toen was ik 4 dagen overtijd en toen kwam het hoor..... Ben gisteren erg ziek geweest en het kwam van 2 kanten eruit zetten. Zal wel een buikgriepje zijn geweest. anders wel ernistige verschijnselen hahaha Hoe is het verder bij jullie?
Heb ook al positiekleding aan hoor. Rokken en broeken dan. Sommige rokken kan ik nog wel aan, ben voor ik zwanger werd 12 kilo afgevallen...
12kilo..wel veel maar netjes voor jou doen queenbee? en zijn die zwangerschaps kleerjtes met zo'n band om je middel? stel dat mijn nod vrijdag ..kan ik met een goeie test op oud & nieuw posi testen of is dat te vroeg denk je? niet dat ik denk dat het zo is, maar ivm oud en nieuw zelf en borrele ik ga het vieren bij mn zus en gaan we drankespelletje doen,heel leuk,maar ze heb nog 1 zwtest liggen en mag ik voor de zekerheid gaan gebruiken van der. wat denken jullie kan ik al zo vroeg hormonen in mn lichaam hebben en vinden jullie t verstandig om te doen?
goeiemorgen meiden zoooooo jullie zijn al lekker vroeg op nou heb vanochtend een drupeltje roze gehad :S dus denk dat ik ongi ga worden maar nu is het weer weg en voel me nog beroerd :S ga zo lekker ollibollen en appelflappen halen bij schoonmams dus spreek jullie later op de dag weer doeggggggggg
Ook goedemiddag inmiddels allemaal, Vanmorgen was ik er ook al vroeg uit. Was om 9 uur al bij mijn paard. Heerlijk, lekker rustig op stal en nu alle tijd voor mezelf. Oja en mijn studie. Heb overigens echt ongikrampen. Niet de hele tijd maar af en toe. Maar voor de officiele ongidag toch echt veels te vroeg. Oh heerlijk Cynnie23, lekker oliebollen etc eten bij je schoonmams. vind ik ook altijd gezellig en lekker natuurlijk. Gewoon voor de zekerheid doen hoor Nikitje. Voor hetzelfde geld is hij wel positief. Je weet maar nooit. Welke heeft je zus nog liggen van merk? Jeetje Queenbee, 12 kilo pfff dat is niet niks he. Maar ach nu ze er weer aankomen is voor een heeeeeeel goed doel Hey Mink, ja kwam ook eens aanwaaien om eens hier te neuzen en moet zeggen kan aardig mijn ei hier kwijt. Toch fijn hoor om met mensen erover te praten. NOu wordt deze pagina nog meer verslavend.
ja het werkt idd verslavend hahaha Ik heb ook last van ongi krampen, maar dat heb ik elke maand. Dit hoeft niet te betekeken dat je ongi wordt hoor! Dus nog effe afwachten.. Ik geloof dat ik ergens heb gelezen dat je ook roze vocht kan verliezen als de vrucht zich aan het innestelen is dus wie weet... goede middag yoyo alles goed bij jou? zo te zien mag je weer flink aan het werk
Ja ja alles goed hierzo! En idd mijn klusdagen zijn er weer! Niet dat wij de rest van de maand stil zitten maar nu effe extra ons best doen he! En nog plannen voor de zondag?
Hi meiden, Ik kom weer eventjes kijken. Heb echt een ontzettende rotweek gehad. Maar heb er nu weer super veel zin in. Ik dacht misschien is het leuk om een kippetjes lijst te maken. Waar we kunnen zien of er al kippen zwanger zijn en dergelijke.
Ja maar hoe gaan we dat doen? Weet niet zo goed hoe dat allemaal werkt. Dus vertel t eens hoe kan ik helpen?
Ja leuk een lijstje.... ehhhhh ben alleen niet zo handig. Wie gaat hem maken (of heeft hem inmiddels al gemaakt) Joh wat balen Mupkuh... als je er iets over kwijt wil ben je hier op de juiste plek. Hoop dat de komende dagen weer beter voor je zijn. Yojo66 hoop voor je dat je raak schiet. Temp je ook? Mijn plannen zijn niet meer zo breed vandaag. Zit lekker op de bank te studeren en af en toe afleiding te zoeken hier op dit forum. Vanmiddag komt mijn dochter, gezellig! Ja inderdaad mink, ongikramp zegt niks maar het brengt je zo aan het twijfelen he. Ja dat roze verlies heb ik ook van gehoord maar dat hoeft niet perse als het vruchtje zich innestelt. Maar hopen dat het maar ongikramnpen blijven de komende tijd. Wel "fijn" dat er meerdere met mij zijn die het ook hebben. Ook een beetje een branderig gevoel aan mijn baarmoedermond tenminste ik denk dat het daar vandaan komt.
Mupkuh wel een leuk idee, maar geen idee hoe zo'n lijst werkt hahaha, Een rustdagje neem ik vandaag. ik ben zo ziek geweest gisteren. Ik voel me nu ook nog niet fit en morgen wil ik wel weer een beetje fit zijn. Ik ben al wat ligt in mijn hoofd en na het eten beetje misselijk nog... gezellig kletsen is altijd leuk toch?