Slaap maar en weet dat je welkom bent We leven naar het moment, dat jij hier bij ons zal zijn Zorg maar dat je goter groeit Voor ons heb je al een naam, je wieg staat al bij het raam dus neem de tijd...... Ahhhhh traantjes in de oogies.... Was 'm vd week zelf aan het zingen in bad in de hoop dat er al wat groeide die het horen kon!
hahaha ik kijk soms ook wel eens terug en dan zie ik ineens dat ik toch wat berichtjes gemist heb?! Hahaha...
Hallo allemaal, gisteravond voor het laatst hier gekeken en wat een gekakel zeg! moest volgens mij 5 pagina's lezen. Mij eerste pilloze maand zit er bijna op dus ben benieuwd of ik binnenkort ongesteld ga worden! Hoop het aan de ene kant wel, want dan weet ik dal alles nog een beetje werkt . maar ja stiekem hoop ik natuurlijk op een wondertje
Hey jufkip, hahhaa... Leuk hoor nog een kippie erbij weer.... Ik hoop voor jou ook op een wondertje, je hoort het hier best vaak dus wie weet! Anders zou het al fijn zijn als je ongie komt, sommige meiden zitten daar ook heel lang op te wachten als ze net stoppen...
Ohhh, mooi nummer ja! Doe de Tokonaise! (oftewel polonaise) Sorry, zit nog helemaal in mijn kippengedrag! Verdorie, ik had eigenlijk al om kwart voor 4 naar huis mogen gaan, maar was even vergeten dat ik om 4 uur nog overleg heb.. SAAI! *gaap*
Jufkip; voor mij ook de eerste pilloze maand voorbij! Ik zit op dag 34 van mijn cyclus vandaag en nog geen spoortje rood te ontdekken.. Eigenlijk hoop ik dat ik zwanger ben, maar weet dat dat wel erg snel is.. Daarom wil ik ook wel dat ik nu ongi wordt, dan weet ik in elk geval wat meer En leuk, weer een jong kippie erbij! (ben zelf 24) Join the chickenclub!
Linnie, voel je mijn veren al op je schouderfiletje? Ik doe de Tokonaise met je mee hoor! Jammer dat je nog niet kan gaan... Ik zit hier voorlopig ook nog wel ff, moet overwerken en met al dat getok hier moet ik nog veel inhalen heb ik er wel voor over hoor!
Denk dat het bij mij ook niet precies cyclus van 28 dagen gaan worden maar je moet je banner toch ergens op zetten. Voor ik aan de pil ging was ik altijd onregelmatig ongelsteld. Maar was dan meestal heel snel achter elkaar weer ongesteld. Meestal lees je dat je de cyclus terug krijgt van voor het aan de pil gaan dus ben benieuwd bij mij. welk gezellig zo dat geklets op mijn vrije woensdagmiddag. Ga zo trouwens pepernoten beslag maken. Ga morgen met 23 kids lekker pepernoten bakken. mmmmmm
Schouderfileetje, hahahaha! Ik hou het niet meer, plas zowat in mijn rok Wat doe je eigenlijk voor werk, Delichicken
Mmmmm, dat klinkt goed jufkip! Ik heb mijn banner ook op 28 gezet, vandaar mijn 6 dagen overtijd, maar dat vond ik wel leuk staan! Hahahaha! Ik ben trouwens wel minder moe nu ik de pil niet meer slik! Heerlijk is dat! Ik was altijd overdreven vaak moe en dat is nu veel minder!
Erg he lin, ik val soms ook zowat van mijn stok van het lachen.... Ik doe administratief/financieel werk op een vervoersbedrijf... Hou het een beetje vaag, weet niet of mijn collega kippen toevallig ook zwanger willen worden?! Maar aan de andere kant, hoevaak komt de naam Delilah voor?! Herkennen mij toch wel meteen waarschijnlijk.... Wat doe jij dan?
Ik zal ook een beetje vaag blijven, maar ik ben een soort van intercedent, alleen dan bij een klant op locatie. Ik ben dus verantwoordelijk voor al het flexibele personeel! Vandaar dat ik veel afspraken heb! Haha En tja, Linda zie je overal, dus wat niet weet wat niet deert! Trouwens, we kunnen het ook even hebben over de namen van onze toekomstige kuikentjes! Jongen; Levi, Luuk, Sten Meisje; Isa, Kyara, Tess, Evy Ik denk dat ik een jongen krijg, ik weet niet waarom! Haha! Ik moet nu in overleg! Tot morgen lieve chickens! Kus
Ahhh, soort van Intercekip dus... Kyara ---> dat wilde mijn ex als naam voor z'n dochter, hahaha.... Wij hebben nog niet echt een lijn qua namen, mijn haan en ik... Daar moeten we nog even voor rond de tafel! Onze broers en zussen hebben in totaal 9 jongens en 3 meisjes... Ik denk ook dat als wij een kindje mogen krijgen het een jongen zal zijn, niet alleen aan de statistieken te zien, dat is ook mijn gevoel... Overlegse!
mmmmm lekker hoor pepernoten net uit de oven! moest natuurlijk wel even weten of het deeg wel goed was dus net maar even een paar in de oven gedaan. en ze waren een beetje misvormd maar wel lekker! over namen hebben wij het nog niet gehad. Eerst maar eens zwanger worden.
Precies Juffie, alles in de juiste volgorde, hahaha... Nou ja, als je er al over uit bent op voorhand is het mooi meegenomen... Dus de pepernootjes waren lekker?! Ik hou er niet zo van maa rheb ze nooit zelf gemaakt, misschien zijn die wel lekker?! Morgen dus met een hoop kids maken, sta je voor de klas?
opperkip, hoe moet je je bmm voelen, want bij mij lijkt het of ie nog dichtzit en het voelt idd net als je neus. waar moet die opening komen, tussen die 2 dingen in?
ja sta inderdaad voor de klas. en zelfgemaakt smaken pepernoten veel lekkerder hoor. Vooral na alle energie die je er in stopt