@cynnie23, ik heb mijn eigen voorgenomen om niet eerder dan 9 januari te testen. Dan is mijn mannetje jarig en das pas echt een leuk en groot kado. Vind je ook niet? En jij? Dus jij herkent dat van mij wel bij jouw? Ik vind het zeker spannend en vooral supergaaf als het zover is. Maar nog ff geduld.
hey meiden, heb opeens weer steekjes onderin mijn buik/lies. beetje hetzelfde als met kerst (eisprong?) wat zou dit nou zijn? nog steeds bijna geen afscheding trouwens. ik wil iedereen alvast een heel fijne oudjaarsavond wensen! morgen de hele dag druk dus zal dan wel niet komen kijken hier. Gezellig oudjaar vieren met vrienden. heb er echt zin in!
hey juffie daar heb ik ook last van ! af en toe ook wat vlagen in mijn liezen , wat btreft afscheiding, ik heb ook weinig to geen. en als ik iets zie dan is het opgedroogt en is het heel ligt geel . veel plezier met oud en nieuw ! en goed uiteinde!
ohja dat vertelde je hahah ja ben geloof ik beetje vergeet achtig hahah ik weet nog niet waneer ik ga testen ja ik heb het vanochtend gehad een druppel roze ik dacht ne he :S maar toen was het helemaal weg en heb het ook niet meer gezien had vanochtend wel erg steken in me buik maar verders niet en ook geen hoofdpijn meer dus even afwachten xx
hai hai dat heb ik ook gehad tot vanochtend en soms wat krampjes en ook haast geen afscheiding dus hier is het ook spannend
jeetje we hebbe dus alle 3 hetzelfde nu word het extra spannend want wie word er ongi , en wie niet? of zijn we alle 3 zwanger... nu kunnen we vergelijken of het van ongi is of een zwangerschap zou wel leuk zijn !
Ik heb ook wel eens krampen maar geen ongi krampen. En mijn buikje is ietsjes voller dan normaal maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Maar nu heb ik dat al een klein weekje en nog niks in aantocht. wachten wachten en nog een wachten Ik heb nog een cb digitale liggen zal ik die eens tessten morgen? of zou ik gewoon wachten aangezien mijn hcg erg weinig is?
@nikitje/cynnie23/juffie1984, Ik heb wel blijvende afscheiding, witte en best wel dikke. Is dat juist goed of juist slecht? Gaan we nu testen wie van ons vieren het eerst zwanger is of wie nu het eerst ongi wordt.? Het is voor ons allemaal spannend, we sluiten het jaar spannend af en we beginnen hem superspannend denk ik. Ik doe in ieder geval mee!
hey hey, waneer had jij trouwens je eitje ook alweer gehad? het kan ook nog van je eisprong zijn deze afscheiding die jij heb nu, ik heb weinig tot heel lichtgele afscheiding nu als het is opgedroogt.maar echt niet veel
Ik zou het begot niet weten maar een eisprong kan toch NOOIT 2 weken aanhouden is het wel? Ik heb dit al zeker 1 week en ik geloof ook wel een 2 weken. Eerst was het water achtig net als voorvocht zullen we maar noemen maar dan van vrouwen ( sorry kan ff niet op de naam komen). en nu is het dikker lijkt wel behangplaksel en het is wit, wil jij mij nu zeggen dat dat NOG van mijn eisprong kan komen?! Ik dacht dat eisprong 1 dag was. xxx miranda P.s. ik ben hier niet zo verdiept in hoor sorry!
haha ja daarom vroeg ik waneer je eisprong was en nee wil niet zegge dat het van je ei is, maar als je hem pas had gehad dan kon het wel. maar goed dat waterige voorvocht achtige waneer had je dat?
behangplaksel.. is dat niet wat ik zalfachtig noem ? ook dik...het voelt ook zalfachtig.. sorry voor details. mijn eisprong was de 21 december , 5 & 6 dagen later had ik de 26e en de 27e hier last van zoals jij beschrijft. doe je ook onderzoek naar je bmm ?
doen die test nou ik heb nu ook geen krampjes meer kreeg daarnet aleen een gemene steek in me rechter zei :S hahaha leuk he al die dingen
nou heb ik ook een vraagje he nou daar komt ie haha mijn vorige cyclus was 26 dagen moet ik nou weer 26 dagen rekenen of gewoon 28 weten jullie het antwoordt hihi xx
wat is je langste syclus die je heb gehad ? oh 30 zie ik ja lastig..ik zelf zou op 30 houden. 28 kan ook wel maar wat als je m nu ook 30 heb. mijn vorige was 32 en nu hou ik ook 32 aan. maar kan ook 35 zijn. dus ik w8 zoiezo tot de 35 dagen mocht ik a.s vrijdag niet ongi zijn.
ha ja wat ik al zei oh 30 zie ik ja lastig..ik zelf zou op 30 houden.( in je achterhoofd) 28 kan ook wel maar wat als je m nu ook weer 30 heb. mijn vorige was 32 en nu hou ik ook 32 aan. maar kan ook 35 zijn mijn langste. dus ik w8 zoiezo tot de 35 dagen mocht ik a.s vrijdag niet ongi zijn