[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    nou weet je wat vervelend is dat ik 2 keer 30 heb gehad en de rest 28 ,26,29 dus beetje vervelend maar dacht nou meschien moet ik me aan me vorige maand aanpassen ja weet ik veeeeeeeel hahah doe altijd 28 eigenlijk

hihihihihi stelletje mutsen zijn we ook he :d

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hahaha ja daarom, maar om teleurstlling te voorkomen zeg ik dit en doe ik het ook , en wat is 1 dagje nou of het nou 29 of 30 dagen is :) ik sleep je die ene dag er wel doorheen hoor ! :)
    ook al heb je maar 2x 30 gehad, is dan wel al een tijdje terug,maar you never know begrijp je.

3. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    haha dat is wel lief van je hoor :D
    ik wacht toch meestal dat ik 2 dagen overtijd ben met testen dus kom ik toch op 30 hahaha :D maar vond het vandaag wel appart dat ik een drupje rose had maar nu niets meer te bekennen meschien breekt het nog door maar voel me ook heeel happy zo vaag hahaha
    ben ook steeds van alles aan het doen kan niet stilzitten haha

xx

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ik heb echt een ongi gevoel onderin al de hele avond..beetje branderig. hebbe jullie dat ook ?

5. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    nee at heb ik tot gister heel erg gehad maar nu ff niet het is ff rustig daaronder hahaha :D heb nog wel hel zeere borsten en steeken in me buik

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    kan best een innesteling zijn hoor, maar ga er gewoon niet vanuit, ik zit in het zelfde schuitje, ook gehad , verder nog nooit.
    kan ook niet wachten eerlijk gezegt.
    maar morgen bij mn zus in eindhoven ga ik een gokje wagen. ze is niet online dus kan ook nie vragen wat voor test ze heeft liggen!
    en als het wel zo ben ik benieuwd of ik al genoeg hormonen heb aangemaakt! :p

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey zere borsten ken ik niet. wel als ik er nu op druk dat ik wat licht iets voel.. maar niet super erg aanwezig ofzo alleen als ik er op druk dat ik iets lichtelijk voel..
    en verder in mn lies/heupen is het aanwezig.

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    en ik schrijf dubbele zinnen steeds haha nee dat hoort er niet bij grapje :D :D

nee maar vrouwen zijn en blijven rare wezens en vind het niet eerlijk dat ons lichaam ons voor de gek kan houden elke keer

9. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

oeeeeeeeeeei spanend he meisie :D

je laat het ons wel ff weten he ?
    dus ji heb het ook gehad dat je drupeltje roze had ?

10. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hahah zeg dat wel fffffffff hahahah ben zo benieuwd
    het mag toch wel een keertje raak zijn he voor ons en natuurlijk de andere vrouwen hier :D

11. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    jep de 26e, op 2e kerstdag wat zalmachtig met doorzichtig slijm. ik kon dat nog niet. dus geen idee of het wat is, heb een heel lijstje hoor opgeschreven voor deze maand qua kalchten :D :p
    ja stel dat ik morge posi test laat ik t weten,maar ik denk het zelf niet. maar wat ik al eerder zei you never know ! :)

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    zo dames de zondag loopt alweer ten einde....morgen laatste dag van het jaar! Mocht ik jullie niet meer spreken dan wens ik ieder kipje een knallend uiteinde een toppie begin en een vruchtbaar 2008!

13. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    laten we het hopen meisie
    ik was eigenlijk ook van plan om morgen te gaan testen maar had van de week al getest haha denk ken mij het schelen heb der 3 hahahah maar de 1ste test was echt lachwekkend die flikkerde in de pot zat helemaal zo van oke erop piesen hahah en toen schrok ik want de deurbel ging dus de wc pot in :D hahahah en de 2e test zagen we een heeeeeeel innie pinnie lijntje moest echt heel goed kijken en de 3e die bewaar ik nog even :D

haha wat een verhaal he

14. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hadden jullie je symptonen die jullie nu hebben ook de vorige keren maar toen je wel ongi werd?

Ik heb nu meer ongikramp, dat had ik de vorige keren niet zo rond deze tijd. Mijn borsten lijken soms wel in vuur en vlam te staan. Maar ze zijn qua uiterlijk nog niet anders dan normaal.

15. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0

ik wens je ook een heel fijn uiteinde en een vruchtbaar 2008 :D

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik wel. had van alles,maar toch ongi :(
    mijn tepels zijn trouwens nu ook erg gevoelig en wat rodig.

17. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej hej

ik heb nu deze dingen die ik nu mee maak de andere maanden nog niet gehad dus zoals spierpijn en buikkrampjes vanaf me ei en hoofdpijn

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik herken de zere borsten wel. Ik heb super veel au au en voel me net lolo ferrari.

19. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Eigenlijk vraag ik me af....
    Kan ik een week na mijn eisprong wel al klachten hebben.....
    Of eigenlijk al vanaf mijn eisprong dat ik wat klachtjes heb.

20. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ja natuurlijk want dat heb ik ook al vanaf me eisprong heb ik al raare klachten begon bij mij met dat spierpijn en daarna krampen en toen me borsten en hoofdpijn en nu voel ik me redelijk goed :D

Deel Deze Pagina