[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hoi cynnie,

we gaan nu de 5e maand in, waarvan we 2 maanden niet goed hebben kunnen klussen hahaha
    dus eigenlijk 3e maand bewust zeg maar.....

Vorige maand had ik ook veel kenmerken, maar werd vervolgs na 3 dagen overtijd hevig ongi. Mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden.

Maar nu voel ik me meer dizzie enzo. Tja wat kan ik nog meer zeggen, alleen maar weer afwachten en aan jullie vragen om flink voor ons te veren hahaha

2. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi Allemaal

Cinnie gefeliciteerd met je zwangerschap.

Even een vraagje ik heb sinds vanacht krampen in mijn onderbuik net het gevoel of je ongi moet worden en kleine steekjes in mijn li lies. Heeft iemand anders dit ook gehad? kan dit een innesteling zijn?

liefs maria

3. maria04

maria04 Niet meer actief

Ik wil iedereen alvast een heel gelukkig nieuwjaar wensen.

4. maria04

maria04 Niet meer actief

5. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Hey!
    Het is lekker rustig hier op het forum. Denk dat iedereen weg is naar familie of vrienden enzo.

Zit hier heerlijk op de bank met mijn gezinnetje thuis.

Ik heb het nu ook Maria04, zit bijna gelijk met jou.
    Ik heb ook al de hele tijd ongipijn. Soms heel licht soms heel erg heftig.
    OOk een branderig gevoel in mijn baarmoedermond.

Wel spannend he dit allemaal zo spannend afwachten enzo.

Ga je nog wel voor oud en nieuw?

6. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey lieve kippetjes,

Bij deze wil ik jullie heel veel geluk toewensen in 2008 en mogen alle kippetjes zwanger worden.

Liefs Minkie

7. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey smallgirl

Bedankt voor je reactie, de (pijn) is inmiddels minder geworden,het lichaam zit soms vreemd in elkaar ben toch benieuwt wat het nou geweest is
    hoe lang bij jij al bezich?
    Heb je een leuk uit einde gehad?

liefs maria

8. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippetjes?
    allemaal een heel vruchtbaar en gezond 2008 toegewenst! (misschien al wel een keer gedaan maar beter een keer te veel dan niet...)
    gisterochtend had ik heel veel spierpijn gevoel in mijn liezen.. trok helemaalnaaar mijn benen bij het lopen. Gister ook de hele dag een heel moe gevoel gehad in mijn benen, alsof ik de hele dag geshopt had zegmaar. Iemand enig idee wat dat geweest zou kunnen zijn?
    iedereen trouwens een leuke oudjaarsavond gehad? ik wel in iedergeval was erg gezellig!

9. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik heb dat gevoel ook al sinds een paar weken. Weet ook niet wat het is... Het lijkt de laatste dagen ook wel erger. En pijn in heupen, bekken, onderrug pfff..

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    en tatlim op welke dag van de cyclus zit jij dan? wanneer heb jij je nod?

11. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Goedendag allemaal.
    Allemaal de beste wensen voor 2008, dat er maar veel babies mogen komen.

Hier zijn de klachten niet veranderd. Nog steeds ongikrampen, erg moe en echt veel zin om te eten.
    Had vanmorgen overigens nog wel iets kramp onderin mijn buik.

Nog 9 dagen aftellen....

Hoe was jullie oud en nieuw?

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!

13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Mijn NOD is 6 januari, de jouwe ?
    Maar moet er wel even bij zeggen dat het een soort van m'n tweede NOD is.. Mijn menstruatie van vorige keer was anders dan normaal, daarna getest maar negatief. Ik besloot daarom af te wachten tot de volgende NOD. Mijn moeder, testte ook pas met 8 weken positief, dus heb nog hoop. :)

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    he mijn nod is 7 januari. maar dat is ook met een vraagteken hoor. dit is nog maar ronde 2 dus nog niet zo goed op de hoogte van mijn cyclus. dacht met kerst mijn eisprong te voelen dus dan zou 7 jan ongeveer mijn nod zijn. maar wacht het eerst nog even af. voor hetzelfde geld heb ik weer een cyclys van 40 dagen en duurt het dus nog even.
    hoop voor jou dat de test dan positief is!

15. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankjewel meid. Ik hoop het voor jou ook !
    Maar ik weet ook hoe erg m'n lichaam mij voor de gek kan houden... dus we gaan er maar niet van uit, kan het alleen maar meevallen.

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @cynnie23, zie ik het nu goed?! Mag ik je feliciteren jah?

Ik wordt denk ik nu ongesteld want het is al wat aan het bloeden. Wij hebben net sex gehad en hij raakte iets wat goed zeer deed. Ik wacht de nacht nog af maar denk dat ik ongi wordt.
    Op naar ronde 2!

17. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Oh balen Miranda als het echt je ongi is....
    Ik heb het ook wel eens dat tijdens het vrijen manlief iets te hard gaat of iets verkeerds raakt. Dat is echt pijnlijk! Dna bloed het ook wel bij mij.

Maria04, gelukkig is jouw pijn minder geworden. De mijne is ook "rustig" maar heb wel een raar gevoel de hele dag daar. Maar ja misschien zie ik spoken. Wanneer heb jij je ei ongeveer gehad, tenminste als je hem gevoeld hebt?

Mijn jaarwisseling was gezellig. Met manlief en kind lekker op de bank. Heerlijk met mijn kanjers. Daarna buiten ach met de buren ff staan beppen en vuurwerk staan kijken. vanmorgen was ik alweer vroeg op dus ben nu ook heel erg gaar.

Dit is trouwens onze 4e ronde. Bij mijn dochter duurde het 8 maanden en ben ik jaja 8 maanden niet ongesteld geweest. Dus ik moet geduld hebben maar ja dat is ook oohhhhh zo moeilijk he :)

18. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Tja, smallgirl...... het is afwachten wat het is maar goed we zitten per slot van rekening pas in de 1ste ronde nog he?! Ik weet niet, ik zie morgen wel of het doorgezet heeft ja of nee.

Mijn oudjaarsavond was heel gezellig, we hebben met het hele gezin bij mijn ouders gezeten en zijn daar blijven overnachten. Mijn zusje is ook met haar gezin bij mijn ouders geweest op oudjaarsavond. Lekker spelletjes gespeeld met de kinders en flink zitten ouwehoeren. S'nachts zijn mijn zusje met het gezin naar huis gegaan, mijn vader is naar bed gegaan en mijn man en mijn moeder en ik hebben nog zitten kaarten tot kwart voor 4. S'morgens om half 8 was mijn dochtertje al klaarwakker. Dus vanavond maar lekker op tijd naar bed, manlief heeft nu de nachtdienst dus ik zie wel of die het volhoudt ja of nee.

xxx

19. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey Smallgirl

Mijn ei was ongeveer 4 a 5 dagen geleden,Ik had wat last van kramp,meer voelde ik eigenlijk niet.
    Ik had vanochten wel last bij het klussen als man lief wat te diep ging voelde ik dit aan mijn baarmoeder,nooit eerder gehad.

Ik ben nu ook onwijs gaar, vroeg naar bed maar :)

20. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Ja een pijnlijke baarmoedermond he Maria.
    Ik voel het dan telkens tijdens het vrijen. Maar ja als ik me ontspan en mijn bekken iets kantel wordt het iets minder.
    Volgens mijn tempkaart had ik hem ook 4 a 5 dagen geleden maar als ik kijk naar mijn lijf en het vruchtbare slijm en ook mijn gevoel had ik hem vorige week al. Toen hebben we braaf op tijd geklust maar nu helaas maar weinig. Ik hoop dat ik zelf gelijk heb hihi

Jij hebt ook een latertje gehad dus Miranda. En tja dat heb je met kids he dat ze weer vroeg wakker zijn. gelukkig weet de mijne wat uitslapen is en vaak genoeg ligt die het liefst de hele ochtend in bed.
    Op zich wel lekker he als manlief nachtdienst heeft.... als de mijne dat heeft ga ik altijd vroeg mijn bed in. Word ik niet verleid door lieve handjes enzo hihihi maar kan ik gewoon meteen omdraaien en slapen. De mijne heeft volgende week de hele week nachtdienst. Heeft die van jou het maar 1 nacht of ook de hele week?

Slaap lekker voor degene die gaan slapen.
    xxx

Deel Deze Pagina