hahahaa... Tussen die 2 dingen... Opperkip is nog met de kippen op stok volgens mij, ik weet het ook niet ben nog niet aan het voelen geslagen!
hey, Ik heb dit stukje gevonde, je kan voor je nod inderdaad aan je baarmoedermond voelen of je bent of niet. Als je bent ligt je baarmoedermond hoog en is hij 'hard' zoals het puntje van je neus aanvoelt. je moet even oefenen en regelmatig 'voelen' tijdens je cyclus, zodat je weet wat het verschil is. als je ongesteld word komt je baarmoedermond naar beneden en voelt hij zacht, dit blijft zo totaan je eisprong, dan gaat je baarmoedermond hoger liggen en als je bent blijft hij hoog liggen. ahum
Nou ik ben niet zo van het voelen en onderzoeken... Dan blijf ik er helemaal mee bezig om er achter te komen waar je nou zit in de cyclus hahhaha.... Voorlopig hou ik het nog een paar rondes bij de banner, de kalender en het wachten... Maar uhhh met al dat gevoel weet jij al iets dan?
nouja ehm ja ! ze is volgens mij dicht! ik weet het niet echt hoor of dit juist is of niet, mischien is dat altijd een week voor nod. mn bmm zit niet echt superlaag maar ook niet echt superhoog en ja wta ik al zei het voelt zo als mn puntje van mn neus hij stond zeker niet open want als ike r tegen aan kwam zeg maar voel ik ze dicht op elkaar zitten , heel mini klein spleetje was t er tussenin.
Hmm.. Dan schiet je nog niet echt op he?! Volgens mij is dat ook echt iet wat je "in de vingers moet krijgen" vaak genoeg voelen om het verschil te kunnen snappen.... Nou ja hopelijk weet je iig snel waar je aan toe bent, lijkt me echt vervelend als je zit te wachten op je ongie of toch wat anders...
Hahhaha... Ik heb net een slaatje op, ben aan het overwerken! Meer zit hier niet in de automaat Maar heb flink boterhammen op vandaag heb ook honger als een paard, zal ook wel tussen mijn oren zitten?! Eet smakelijk!
Ik zal trouwens een ander leuk feitje met jullie delen om het maar niet over zwanger worden etc. te hebben: vandaag een jaar geleden kwam ik thuis uit mijn werk en deed mijn man mij een huwelijksaanzoek! Tijd gaat hard zeg, inmiddels alweer ruim een half jaar getrouwd....
Hey kippetjes, Ha ha ha jammer dat ik vandaag veel weg moest, ha ha had graag deelgenomen aan de polonaise.... Moest nu echt wel werken Delilah wat leuk, alweer een half jaar, gaat de tijd snel he? Ik ben niet getrouwd, maar heb al wel bijna 11 jaar een relatie. Ha ha liefde op het eerste gezicht..
Hey Minkip, hahaha.... We betrekken je gewoon in dat hele melige kippengebeuren van ons hoor Wel jammer ja dat je er niet was, was echt te erg gewoon, lag helemaal slap achter mijn bureau! Ja tijd gaat echt hard inderdaad! Jij liefde op het 1e gezicht, dat is wel mooi! Ik op het 2e gezicht hahaha.... Maar ook al vanaf m'n 17e samen. Jij al 11 jaar dat is een hele tijd, wel gaaf hoor en nu nog een kindje!
Nog steeds geen ongi, maar denk toch dat ik het wel ga worden... kan er haast niet bij dat ik zwanger zou kunnen zijn... word er sjaggerijnig van soms, aldoor dat zeurderige gevoel en niet weten waarom... iig spannend hoor! En niet alleen voor mij, jeetje wat kunnen jullie kleppen met zn allen! Ik kan ook geen dag weg zijn, hihi! Wel erg gezellig zo ! Morgen nog even aan het werk, dan heb ik lekker weer weekend... vrijdagavond nog ff op stap (nee, zal geen alcohol drinken just in case..) en dan zaterdagochtend als ik niet ongi ben geworden ga ik testen.. Xx
Hey Queeniekippie! Was reuze gezellig inderdaad! Maar leuk dat je er nu ook weer bent! Ik hou hoop voor je hoor! Dat gevoel wil toch niks zeggen! Meid nog 2 dagen, spannend he! Ik hoop zoooooo voor je dat je zaterdag kan testen en dat ie dan natuurlijk roze is! Volgens mij ben jij de eerste van ons "clubje" die kan testen!
Queen, voel je je trouwens anders als de vorige maand? Of zijn andere dingen anders, afscheiding bijv... Kunnen wij misschien ook een beetje hoop uit putten nog?!
Hihi, QueenieKippie! Leuk! Ben blij dat we lekker kunnen kakelen in dit kippige tokkip, uhm topic. En Delilah, idd erg spannend hoor... Moet me echt inhouden om nu niet te gaan testen. Maar ik heb mezelf en mn mannetje (haantje ) beloofd pas zaterdag te testen... Ik mag dan de eerste zijn, maar ik hoop dat er na mij heel veel zullen volgen! Xx
Zo heb net mijn eten op.... Queeniekippie, ik herken je gevoel. Ik wordt echt gek van mijn buik. Steeds en zeurend gevoel en om de haverklap plassen hmmmm Moet over een week ongi worden, zo voelde ik mij vorige maand ook dus ik denk dat het iks gaat worden... Maar spannend voor je we gaan duimen! Ja ik ben blij dat mijn vriend er nu wel aan toe is. Als het aan mij had gelegen dan was ik al eerder aan begonnen, maar ja een kindje is toch van ons tweetjes, dus dan maar wachten..... Ik hoop zo dat ik deze maand niet ongi wordt. Gisteren had ik officieel mijn innesteldag en toen had ik helemaal een zeurende buik, maar ach dat zegt niks natuurlijk..... Zo ben wer bijgekipt ha ha ha Ga straks sporten en naar de kapper dus altijd goed, waarschijnlijk tot morgen dames
Mink, ik hoop het ook voor je meid dat het helemaal raak is nu! Maar ja dat hopen we voor iedereen natuurlijk! Ik heb ook dat ik van alles voel hoor en dat gaf mij hoop want dat is voor het eerst maar toenhoorde ik van iedereen dat ze dat wel vaker hadden, hahaha... We moeten gewoon geduldig wachten! Fijne avond in ieder geval!
@Minkippie; lekker hoor, even naar de kapper! En ja, tis sowieso afwachten.. @Nikikippetje; Wat wil je dat ik je vertel? Zaterdag pas testen... is het al zaterdag? Oh, woensdag nog maar. Oke.