Ik hoop het ook! Volgens mij begin ik nu een beetje een buikgriepje te krijgen.. Jakkes! Pijn in mijn maag joh?! Of zal het door al dat eten met oud&nieuw zijn gekomen Whoehahah!
Lief Delikippetje, lieve kippetjes! Ik ga lekker naar huisje toe! Fijne avond en spreek jullie morgen weer! Dikke kippekussen!
Fijne avond linniekippie en hoop dat je niet ziek wordt! Ik ga zo ook lekker naar huis, lekker vroeg naar bedje..... Trouwens linniekippie, hoe ga jij naar huis, op je spartasmep? Hahahaha... sorry kon het niet laten zag je in een ander topic en moest er wel om lachen! Fijne avond kippies!
hoi dames ! allerbeste wensen ! ik moet zo alles even bijlezen, alvast kleine update. *negatieve test ( predictor ) met oudejaar,mischien te vroeg.. ( lekker geborrelt dus) *witte afscheiding * geen ongi gevoel en vandaag moet ik ongi worden...zit op dag 32 ! ..hmm niets nog. of ik heb weer een langere syclus..zondag word dag 35 , en is dan ook mijn langste die ik ooit heb gehad. mischien dat ik straks ongi word. de dag is nog niet voorbij. tot zometeen!
nikitje jij ook de beste wensen! misschien wordt je gewoon niet ongesteld en heb je binnenkort een positieve test! misschien heb je gewoon te vroeg getest! hoop het zo voor je! begin nu weer meer steken in mijn lies te krijgen. vandaag niet zo veel gehad maar wordt nu weer erger. Heb nog steeds bijna geen afscheiding. lastig hoor dat wachten
Hallo meiden, Door het lezen van jullie berichten heb ik veel geleerd en herkende ook veel kwaaltjes.... Ook ik heb in een deuk gelegen bij de droge humor over de 'kippen' Fijn om te weten dat je niet de enige bent die er zo mee bezig is. Hierna heb ik me dus ook maar aangemeld, anders zit ik alleen maar mee te lezen... Allemaal een gelukkig en vruchtbaar 2008 toegewenst!!
Hoi Pooh8, bij deze wil ik je welkom heten in ons kippenhok en wordt je poohkip hihihi Hoe lang zijn jullie al aan het proberen?
we zitten in de eerste ronde. Zijn al een keer eerder gestopt met de pil in 2006, maar toen hebben we na 2 mnd weer besloten te starten. Mede omdat hij mij ten huwelijk had gevraagd en we dan liever na de bruiloft zwanger wilden worden. Maar nu gaan we er helemaal voor, spannend hoor! groetjes, poohkip haha (thanks voor de naam)
hey poohkip! spannend hoor de eerste ronde! die heb ik net achter de rug en zit nu op het wachtbankje! hoop voor je dat het snel raak is en tot die tijd gezellig meekakelen in dit kippenhok! altijd gezellig hier! tot morgen. ga lekker vroeg mijn bed in!
Goedemorgen kippies! En een speciaal welkom voor Poohkip! Leuk, gezellig weer iemand om ons hok te versterken! @ Nikitje, meid ff rustig afwachten nog en dan hopelijk blijft die ongie gewoon weg! Ik ga voor je duimen hoor!
hoi Kippetjes Hoe is het hier? Ik ben nu rustig aan het afwachten,wel wat vage klachten,vanacht was ik erg misselijk en last van maagzuur,en last van het gevoel ongi te moeten worden. Ook heb ik een paar dagen getempratuurd me temp is sinds een paardagen van 36.2 naar 36.8 laten we maar hopen. Vandaag drukke dag, even inkopen doen voor me verjaardag. fijne dag liefs maria
Hoi Maria, Het is hier erg rustig vanmorgen! Maar dat maakt niet uit, we zijn allemaal druk natuurlijk... Klinkt spannend bij jou! Nog een weekje, hopelijk heb je dan een positieve test in handen! Wanneer ben je jarig? Alvast een fijne verjaardag in ieder geval!
Hoi Delilah Ik ben vandaag jarig,zo nog even alles aan kant maken. Ik vind het ook allemaal erg spannend ik heb echt het gevoel dat het raak kan zijn, mijn man heeft dat gevoel ook. Ik hoop alleen niet dit een slechte grap is van mijn lichaam. succes met je zwangerschap liefs maria
Hoi Maria, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een superdag van zou ik zeggen! Ja, ja lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen zeggen ze en dat dacht ik dus ook toen ik na mijn eisprong van alles begon te merken maar ik was toch echt wel zwanger! Hopelijk gaat het bij jou net zoals bij mij en ren je volgende week rond als een "kip zonder kop" als je die postitieve test in je handen hebt
mogguh allemaal van harte gefeliciteerd maria. bij mij is het in iedergeval wel een slechte grap van mn lichaam.. ongesteld ! en al best...
gister stond er dag 32 van syclus en vandaag kon ik dan testen.. als ik vandaag ongi zou worden heb ik een syclus van 32.. was ik morgen ongi geworden dan was het 33... toch?