Raar hoor, mar hij pakte mijn buik in zijn handen en zei jij bent zwanger dat voel ik! Ik dacht ja ja daar heb je hem weer. Maar deze menstruatie is anders dus nu begin ik toch wel te twijfelen ja, en daarbij ben ik met mijn oudste ook gewoon 1 maand langer ongesteld geweest dus het kan allemaal maar ik ga er niet vanuit hoor anders loop ik me maar gek te maken
stiekem hoop ik ook dat ik ongelijk heb, maar ja na vorige maand durf ik daar niet zo vanuit te gaan. Ik ben nu aan het eten en ik wacht even af wat er daarna gebeurd. Want de afgelopen tijd wordt ik steeds na het eten misselijk. Ik ben ook steeds wat licht in mijn hoofd, maar ja mijn lijf doet altijd gek hihihih. Goh dat het met je hormonen te maken heeft... Joh deli je bent gewoon lekker aan het zwangeren hahaha kom maar op met die buik hihihi
Linda is nog niet gesignaleerd he?. dan ga ik er vanuit dat ze ziek is, gezien ze zich gistern ook niet lekker voelde?
Hallo! Hoe is het hier dames? Ik ben al paar dagen misselijk en nu zo moe dat ik gewoon eerder naar huis ben gegaan. Ga zo effe op de bank liggen denk ik. Nog plannen voor het weekend?
hey yoyo, het is een beetje rustig vandaag Hoe is het verder met je? hier wel oke ZIt met spanning te wachten op mijn ongi hahaha maar ach je weet wel hoe dat gaat... Ben ook missellijk, moe licht in mijn hoofd. Maar ik heb net buikgriep gehad dus zal daar wel wegkomen. Nou ja we wachten af en delikip is al flink aan het veren hihih dus nu voor jou VEER VEER VEEER VEER VEERVEER VEER VEEER VEER VEERVEER VEER VEER VEER VEEER VEER VEERVEEER VEER VEERVEER VEER VEEER VEER VEER
Ja ik weet hoe het gaat....haha ik veer ook nog heel hard met jullie mee! Veer veer veer! Ik ga maar niet teveel meer proberen te hopen maar ja denk dat jij ook wel weet hoe dat gaat haha. Maar verder alles goed hier. Nu dus lekker weekend!
Heyyyyy was ff met pauze, 't is lekker fris buiten! Ik denk ook dat linniekippie ziek is inderdaad... Als jullie zwanger blijken te zijn zul je nog veel erger moe worden dus wen er maar alvast aan
ja ik heb ook lekker weekend, maar ga weinig doen denk ik. ik hoop niet dat jij ook de buikgriep krijgt. Bij mij was het helemaal mis.... maar ach ik ben er weer. Ik wordt nu steeds misselijk na het eten raar he? ik durf ook niet te hopen, omdat ik nu toch ook wel ongi krampjes voel enzo.... Maar dan gaan we gewoon weer een ronde verder Fijn weekend alvast
Heb twee weken geleden buikgriep gehad dus hoop eigenlijk dat ik t niet WEER krijg das echt geen pretje.....Ja hoorde t al dat je dan nog erger moe wordt als je zwanger bent....ach dan is t voor een goed doel he!
hey mink zie dat wij gelijk kunnen testen! dacht vanmorgen dat ik ongi ging worden maar was weer storm in een glas water denk dat een goed voornemen voor mij dit jaar is niet te veel nadenken over wat allemaal in mijn lichaam zou kunnen gebeuren. eerst maar eens afwachten tot er ook echt wat gebeurd. net lekker planten gekocht voor in huis. Folders staan er vol van: kerstboom eruit, planten erin bij mij dus ook! zo lekker alles neerzetten en opruimen. nog een beetje genieten van de laatste dag van mijn vakantie
Hey juffie, ja dat klopt idd. Ik wacht nog wel een aantal dagen voordat ik weer ga testen dennk ik. hahaha als ik het vol kan houden tenminste.. Mijn langste syclus is dus 30 dagen, maar ja mijn lichaam is vaag, dus ik probeer er ook maar niet meer zoveel aandacht aan te geven. Ik heb af en toe wel ongi steken, dus denk wel dat ik het ga worden. Wanneer ga jij testen?
Hey Yojo, zie je bericht nu pas, stommmmm! Maar uhh, wij gaan Mexicaans eten in mijn favo restaurant, jammie! Daar kun je trouwens ook Tapas eten maar dat heb ik nog nooit gedaan eigenlijk!
lekker uiteten hmmm. Wij gaan kip eten met patatjes denk ik..... Morgen een nieuwjaarsreceptie, ook wel gezellig hey delikipdje, ik heb het steeds erg koud, zou dit een zwangerschapskwaal kunnen zijn hihih kan het altijd vragen
Hey Minkie... Mijn mede collega's (zijn wel mannen) zeuren allemaal dat het zo warm is hier en ik zit met een vest aan een een vest over mijn benen op mijn werk omdat ik het zo koud heb dusssss..... Het zou kunnen en ik hoop het voor je natuurlijk!
oh dat klinkt goed idd, het is nu 21 graden in huis en handen zijn net eisklonten en zelfs een koude neus. Maar dat is alleen maar gokken of het raak kan zijn ja of te nee. Ik verlies ook weinig tot geen slijm, maar ik geloof dat ik dit vorige maand ook had...? weet het niet meer....
Hahahha... Ik verloor zo vlak voor mijn NOD ook minder slijm dan normaal maar het is voor iedereen weer anders.... Erg lastig, je kunt niks anders dan afwachten maar heb je ook een verstopte neus, hoorde dat dat ook een kwaaltje is en dat heb ik ook steeds!
ja ik heb wel meer troep in mijn neus, dat klopt hahah nou ik zie het wel weer.... ik ga noog effe wat doen denk ik dus dan spreek ik jullie later wel weer doei doei