Van mij mag je dat zeggen hoor. Ik zie ook iedereen in mijn omgeving zwanger worden en denk dan ook steeds waarom wij nog niet. En wij zijn ook nog maar voor de 6e maand bezig.
Ik heb dat ook met mijn zusje gehad, toen praatte ik 3 dagen niet tegen haar. Zij was door de pil heen aangeteld en ikke was al ruim 1 jaar bezig dat was zoooooooooooooo moeilijk voor mij. Deze buurvrouw is ook al ruim 1 jaar bezig nu en dat gun ik haar gewoon nu maar toch dat sprankie jaloezie. 6e ronde ja? ik hoop dat ik dan al zwanger ben maar ja daar heb je het weer, dan ben ik er gewoon teveel mee bezig he
Zes maanden maar het is pas ronde vier. De tweede maand is het na zes weken toch nog fout gegaan en de ongi erna was ook niet helemaal oke. Dus nu weer volop bezig! Had vorige week ei-gevoel en flink geklust. Gisteravond had ik een opgezette buik en ongi pijn. Is nu grotendeels weer weg. Maar we wachten rustig af....kunnen toch niks anders doen he. En klussen doen we gewoon de hele maand hahahaha
Dat is ook het lekkerste ervan he? Ik ga nu om de andere dag klussen, hahahaha aangezien wij toch al 2 knuffelmensen zijn moet dat geen punt zijn denk ik zo. Wij zijn zo graag bij elkaar. Dat heb ik met die andere relatie niet gehad zo. Zo gauw als ie thuis is zitten wij bij elkaar. Wij zitten 24 uur per dag bij elkaar als hij niet hoeft te werken en heerlijk gevoel dat dat is! ik heb het zo getroffen met mijn ventje. Het lijkt net een droom die uitgkomen is. Met mijn ex had ik dag en nacht ruzie. ALS die al eens een keer s'avonds thuisbleef dan had ik zoiets van: MOET jij niet weg? En nu vind ik het erg als mijn man een uur of een paar uur weg is. vandaar ook onze kinderwens denk ik zo.
Ja, nadat ik met de pil ben gestopt gingen mijn ongi-dagen van 5 naar drie... Ach, beter dan kan ik eerder aan de klus
Wat fijn dat je dan nu zo'n fijne relatie hebt! Uiteindelijk komt dan dus toch alles goed. Dus een babietje zal er ook vast wel komen! Klus ze!
dank je, het is me gegunt om een fijne man te ontmoeten dus dat zal ook wel lukken hoor. Gewoon om de anderste dag klussen en dan komt het dik voor mekaar
Cynnie ik heb ook gisteren pas voor het eerst moeten spugen heb gemerkt dat tuc koekjes wel helpen om die te eten als je misselijk bent( wat ik bijna de hele dag ben)
pffff ben me een partij misselijk....das de eerste keer dat ik ermee op sta.....en ik moet nog week wachten..... Hoe is het verder met jullie'?
Goedemorgen kippies! Moet nog ff bijlezen maar dacht ff alvast een berichtje typen... Mijn ochtend begon goed, ze hebben mijn kentekenplaten afgelope nacht gestolen kun je daar weer alles voor gaan regelen, pfff ben toe aan een winterslaap
Moet je aangifte doen he. Hebben wij tijd geleden ook gehad. En je mag niet rijden tot je nieuwe hebt....ook zo'n onzin. Succes met regelen!
Ja Yojo, knap lastig inderdaad... Gelukkig kon ik vandaag met de auto van mijn schoonzusje naar het werk, morgen maar weer kijken hoe en wat, lekker gedoe zeg!
Ja idd das een heel gedoe. Maar een geluk de kentekenplaten zijn dan wel sneller klaar omdat je een aangifte bij hebt. Soms zijn ze zelfs binnen het uur klaar. Dus hoop voor je dat t snel geregeld is. Fijne dag!
Hoi meiden lekker weekend gehad? Ik slaap erg slecht s'nacht veel last van brandend maagzuur Last van ongi krampen,ik denk dat het nog te vroeg is om te testen,maar ga toch een testje er tegen aangooien (kruitvat) liefs maria
Hey Maria, Spannend hoor, succes met testen en laat je het wel ff horen?! Mocht ie negatief zijn wil dat natuurlijk nog niks zeggen he! Maar kan me voorstellen dat je geen geduld meer hebt!
hey dames, geef me even wat energie please. Ik kan al een aantal weken echt moeilijk mijn bed uit komen en ben echt alleen maar moe en ik moet nog zoveel doen....
Hey Mink... Ik zou willen dat ik je wat kon geven maar kom zelf al voor de halve week tekort hahaha.... Hopelijk is het bij jou ook voor een goed doel! Nog 2 dagen zie ik staan in je banner... Spannend! Ga je zolang wachten of kun je dat niet volhouden?
Mink, als ik het had kreeg je het ook van mij... helaas heb ik ook weinig fut, ben er nu ook nog eens snotverkouden bij, samen met Jamie... Wel spannend voor je zeg! *veer veer veer* Xx