De Kippetjes-lijst Zwangere kippies: OKK Delilah - verm. bevallingsdatum 13-08-2008 Queenbee - verm. bevallingsdatum 05-08-2008 Vogeltje Cynnie Kippies op het Wachtbankje: Mink - bezig sinds 5 maanden - Nod 9 januari MupKIP - bezig sinds 31 augustus 2007 - Nod 31 januari Nikitje - bezig sinds 2006 - Nod 4 januari - Smallgirl - bezig sinds augustus 2007 - Nod 7 januari yojo66 - bezig sinds augustus 2007 - Nod 14 januari Juffie - bezig sinds 28 oktober 2007 Nod 8 januari maria04 - bezig sinds oktober 2007 - Nod 10 januari miranda200375 - bezig sinds een - Nod januari tatlim - bezig sinds een - Nod januari Daar is de lijst weer!!! Moeten jullie alleen even de wijzigingen doorgeven.[/img]
Hallo allemaal, @chebu, ik zou het niet weten. @Nikitje, ik ben 2 januari ongi geworden en ik was er de 5de weer vanaf. Normaal idd 1,5 maandverband op 'n dag en nu maar een halve per dag. het bloedt stonk niet en was helder van kleur. Was dat bij jouw ook zo? Wat betekent dat? xxx
Jeej het is je gelukt! Ik wilde net op hyves kijken of ik em daar kon kopieren ofzo...maar t hoeft dus niet meer!
Jullie kunnen zelf de lijst aanpassen als je wil. Ik heb er vanavond niet heel veel tijd voor helaas.
hey kippetjes zie net dat ik een rekenfoutje heb gemaakt. mijn nod is helemaal niet morgen. en dat voor een juf nou ja zal zo ff de lijst aanpassen. heb gistermiddag een test gedaan. stom, ik weet het maar kon me niet beheersen Natuurlijk negatief. denk trouwens ook niet dat ik zwanger ben. de steekjes in mijn lies worden namelijk veel minder en voel me gewoon ook niet zwanger ofzo. (niet dat ik weet hoe dat voelt maar ja) vraag me zelfs af of ik met kerst wel een eisprong heb gehad. Weet het gewoon even niet meer. Ga in iedergeval de eerst komende tijd niet testen. Hoop dat ik het vol kan houden.. vandaag trouwens weer lekker gewerkt. Zit er al weer helemaal in. ook wel lekker hoor, lekker bezig zijn.
De Kippetjes-lijst Zwangere kippies: OKK Delilah - verm. bevallingsdatum 13-08-2008 Queenbee - verm. bevallingsdatum 05-08-2008 Vogeltje Cynnie Kippies op het Wachtbankje: Mink - bezig sinds 5 maanden - Nod 9 januari MupKIP - bezig sinds 31 augustus 2007 - Nod 31 januari Nikitje - bezig sinds 2006 - Nod 4 januari - Smallgirl - bezig sinds augustus 2007 - Nod 7 januari yojo66 - bezig sinds augustus 2007 - Nod 14 januari Juffie - bezig sinds 28 oktober 2007 Nod 9 januari maria04 - bezig sinds oktober 2007 - Nod 10 januari miranda200375 - bezig sinds een - Nod januari tatlim - bezig sinds een - Nod januari
hey kippies, mooie lijst he? nou wil ik ook graag bovenan staan hahaha.... Ik heb nog steeds ongi gevoel enzo, maar we wachten af. Juffie we slepen elkaar er wel door hahaha en anders op naar de volgende ronde. Mupkuh idd erg spannend voor je, ik hoop dat er positief nieuws voor je is.
Ik hoop dat ik er ook snel op kom op die lijst, maar ja wie hoopt dat NIET?! Ik ben bezig sinds 27 november en wanneer mijn NOD is weet ik niet hoor. Ik ga nu maar uit van een cyclus van 30 terwijl ik altijd op 28 zit. Alhoewel ik de laatste ongi géén ongi kan noemen hoor. Ik weet trouwens niet hoe ik die kippen-lijst aan moet passen. groetjes
Zwangere kippies: 8) Augustus kindjes OKK Delilah - verm. bevallingsdatum 13-08-2008 Queenbee - verm. bevallingsdatum 05-08-2008 Vogeltje - verm . bevallingsdatum is 23-08-2008 Cynnie Kippies op het Wachtbankje Smallgirl - bezig sinds augustus 2007 - Nod 7 januari 2008 Juffie - bezig sinds 28 oktober 2007 Nod 8 januari 2008 Mink - bezig sinds 5 maanden - Nod 9 januari 2008 yojo66 - bezig sinds augustus 2007 - Nod 14 januari 2008 MupKIP - bezig sinds 31 augustus 2007 - Nod 31 januari 2008 miranda200375 - bezig sinds 29 november 2007 - Nod 1 Februari 2008 Nikitje - bezig sinds 2006 - Nod 5 Februari 2008- als je verandert moet worden tok maar !
@Nikitje, dank je wel. Hoe gaat het nu met jouw? Jij had toch ook maar weinig ongi, ik geloof ook maar 3 dagen he? Ik ook en de mijne was geurloos en héél helder van kleur. Weet jij hier iets meer over?
Ja vogeltje, lekker in de zomermaanden nee geef mij maar wintermaanden ( qua bevalling dan). Ik krijg het altijd koud met de bevallingen hahahhahaa
hey hey, nou vandaag is het bijna gestopt. vrjidag morgen begonnen, dus ongi 4 dagen. en ja was bij mij normaal, had deze menstruatie totaal GEEN ongi klachten en of het gevoel dat ik ongi was/ben.. normaal altijd onderin mnn buikie last en pijn in mn onderug. niets noppes nada dit keer. voor mijn ongi had ik zeker al ruim 1 week nergens last van + afscheiding was weg..was vleesnat alleen. dat vond ik wel gek. ook had ik dit keer weer netjes 32 dagen syclus. dus mischien komt het nu pas dat ik regelmaat krijg. beetje laat..na ruim 2 jaar de pil niet meer te slikken. en ja mn ongi was ook helder rood. alleen gister had ik veel donkerbruin ertussen zitten. nu is het lichtrood van kleur nog. geurloos geen idee...het rook iig niet. verder weet ik niet wat dit inhoud wat betreft jou vraag. ja oke het kan wel is zijn at je zwanger bent, toch ongi word, maar wel heel kort. kan voorkomen. verder weet ik het niet
Hey Ladies, Even snel tussen het studeren door een berichtje van mij. Lekker druk weekend gehad en had jaja vanmorgen moeite mijn bed uit te komen. Maar ja wie niet he Ik zou vandaag mijn NOD hebben maar nog geen teken van de Mijn temperatuur is ook nog steeds even hoog als afgelopen dagen. Volgens een "helderziende" ben ik niet zwanger.... ik hoop dat het een persoon is die altijd de boel belazerd en het bij mij aan het verkeerde eind heeft.....
Nee ik had ook geen ongi klachten. Wat ik nog steeds heb is een buikje en niet zomaar eentje maar echt een steekbuikje. hahhahaa Ach, ik probeer realistisch te zijn en dit als een ongi te zien, dus gewoon maar opnieuw beginnen he met tellen. En hopen dat het snel raak is. Ik zal ook duimen voor jouw en iedereen hier.
Zwangere kippies: 8) Augustus kindjes OKK Delilah - verm. bevallingsdatum 13-08-2008 Queenbee - verm. bevallingsdatum 05-08-2008 Vogeltje - verm . bevallingsdatum is 23-08-2008 Cynnie Kippies op het Wachtbankje Smallgirl - bezig sinds augustus 2007 - Nod 7 januari 2008 Juffie - bezig sinds 28 oktober 2007 Nod 8 januari 2008 Mink - bezig sinds 5 maanden - Nod 9 januari 2008 yojo66 - bezig sinds augustus 2007 - Nod 14 januari 2008 MupKIP - bezig sinds 31 augustus 2007 - Nod 31 januari 2008 miranda200375 - bezig sinds 29 november 2007 - Nod 1 Februari 2008 Nikitje - bezig sinds 2006 - Nod 5 Februari 2008- als je verandert moet worden tok maar !